JKL Fantasia

"Paul"

En tiedä onko edes mahdollista, mutta tuntuu, että ihastuin naisen nauruun :D Todella viehättävän kuuloista tänään Paulia katsottaessa.

Toivottavasti saat käyttää tuota "supervoimaasi" elämässäsi usein.

Mukavaa kesää!

14

178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pylleröla

Minäkin kuulin sen naurun.

Aika vinkee.

• timja82

Häpeäisit, ei siellä näytöksessä ollut kuin varattuja miehiä. Katsohan vain sitä kaunista tyttöystävääsi tai deittiäsi.

• "Paul"

Hyvä timja,

Olin ihan yksinäni siellä, joten en suorittanut aviorikosta ;)

En siis tunnustaudu miessiaksi :)

• timja82

Okei, okei. Anteeksi.

• "Paul"

Saat anteeksi ;)

• timja82

Kiitos.

Mitä tykkäsit elokuvasta muuten?

• "Paul"

Kyllähän minä siitä tykkäsin. Selkeästi hauskin leffa minkä tänä vuonna olen teatterissa olen nähnyt ja oikein viihdyttävä ja jopa sympaattinen.

Scifi-maailma on tavannut olla lähellä sydäntäni, joten kyllähän tuon parissa melkein pitikin viihtyä ja osan viittauksistakin luulen tajunneeni.

Kyllähän tuon parivaljakon aiempienkin leffojen parissa on aina viihtynyt, Shaun of the dead, Hot Fuzz, mitä näitä on ollut :)

• timja82
        "Paul" kirjoitti:

Kyllähän minä siitä tykkäsin. Selkeästi hauskin leffa minkä tänä vuonna olen teatterissa olen nähnyt ja oikein viihdyttävä ja jopa sympaattinen.

Scifi-maailma on tavannut olla lähellä sydäntäni, joten kyllähän tuon parissa melkein pitikin viihtyä ja osan viittauksistakin luulen tajunneeni.

Kyllähän tuon parivaljakon aiempienkin leffojen parissa on aina viihtynyt, Shaun of the dead, Hot Fuzz, mitä näitä on ollut :)

Hauskaa.

No, sanohan vielä että millä rivillä istuit?

• "Paul"
        timja82 kirjoitti:

Hauskaa.

No, sanohan vielä että millä rivillä istuit?

Viimeisellä tuli istuttua. Kahtoo olisiko illalla virkeä olo niin voisi käväistä katsomassa X-menin, senkin pitäisi kai olla ihan ok.

• Ootko varma, ettei ollu miehen ääni? Itse röhötin/hihitin ja facepalmasin huolella :P

• "Paul"

Kyllä olen varma :D Ja minun on vaikea kuvitella, että kokisin miehen naurun ihastuttavan viehättäväksi ;)

Hämmästyttää muuten jos te kaikki kolme oikeasti olitte tuolla näytöksessä, ja löysitte tämän otsikon. Minä luulin, ettei täältä näitä viestejä oikeasti kukaan lue :D

• timja82
        "Paul" kirjoitti:

Kyllä olen varma :D Ja minun on vaikea kuvitella, että kokisin miehen naurun ihastuttavan viehättäväksi ;)

Hämmästyttää muuten jos te kaikki kolme oikeasti olitte tuolla näytöksessä, ja löysitte tämän otsikon. Minä luulin, ettei täältä näitä viestejä oikeasti kukaan lue :D

Nyt jännityksellä odotetaan josko se naurajakin käväisisi täällä lukemassa. Niin ja sattuisi olemaan sinkku.

• "Paul"
        timja82 kirjoitti:

Nyt jännityksellä odotetaan josko se naurajakin käväisisi täällä lukemassa. Niin ja sattuisi olemaan sinkku.

Ehkä se olisi jo vähän liikaa :)

Toki nättihän hän oli myös, tumma lyhythiuksinen nainen.

X-men oli muuten ihan ok, mutta ei minusta ihan Paulin tasoa.

• wer,li

hyvä lehva oli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe