- Äärettömästi ihmettelen, onhan täällä mielisairaalat tietysti ja siellä huumeosasto, mutta että sitä on nuorten joukossa, varmaankin kasvattavat sitä itse sitä marihuanaa, sanoi Anja Lahti.
Porin poliisin huumevalvonta paljasti juhannuksena useita nuorten huumerikoksia. Kiinni jääneistä parikymmentä oli Pirkanmaalta Sastamalasta.
Kaikki huumeiden käytöstä tavoitetut nuoret olivat alle 20-vuotiaita, joukossa oli myös alaikäisiä.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2009/06/903488/sastamalan-huumeloydot-tuttuja-poliisille
KANNABIS-NARKIT KAUPANNEET TAAS HUUMEITA
7
92
Vastaukset
- MIG 21 F
Kannabisnarkeille tyypillistä yhä nuorempia koetetaan saada huumekierteeseen
ja huumeiden käyttäjiksi kannabisnarkit ajattelee vain itseään ja sitä miten huumeita saisi markkinoitua mahdollisimman paljon .Ei narkit kestä eivätkä siedä että joku on erimieltä heidän kanssan Minusata olisi ihan hyvä jos rikollisten kuvat laitettaisiin lehteen etusivulle VARSINKIN HUUMERIKOLLISTEN KUVAT JA YHTEYSTIDOT YM se rauhoittaisi kummasti ja olisi kannabisnarkeille oikein heidän huumevalistuksestaan on saatu jotarpeeksi pelkkiä valheit ei muuta. - 301371
Se että kannabisnarkit kaupittelee huumeita lapsille ,kertoo miten törkeää heidän toimintansa on .Aivan moraalitonta koko heidän toimintansa,tällä keskustelupalstalla on vähän väliä kannabista ylistäviä kirjoituksia keksitään mitä mielikuvituksellisempia juttuja kannabiksen hyvistä puolista se kun muka parantaa sairauksia jopa pikkulapselta ihan aivosyövän .Koskaan ei kirjoitella huumekuolemista eikä kannabiksen aiheuttamista haitoista -Keväällä tuli tv,stä ranskalainen dokumentti kannabiksesta siitä nämä kannabisnarkit ovat olleet oudon hiljaa siksi ettei kannabiksen keksitystä lääkekäytöstä puhuttu sanaakaan
koska kannabis ei olekaan lääke vaan vaarallinen huume ja se tieto ei sopinut kannabisnarkeille siitä vaiettiin siinä dokumentissa käsiteltiin kannabista ihan asiallisesti ja mainittiin haitoista joita kannabis aiheuttaa.Niistä haitoista kannabisnarkit ovat hiljaa ymmärrettävistä syistä .Ja jos kaivetaan huumenuorten vanhempien tuska ja kärsimykset niin kannabisnarkit OVAT HETI SYYLLISTÄMÄSSÄ NÄIDEN HUUMENUORTEN VANHEMPIA ETTÄ NÄMÄ MUKA OVATKIN SYYLLISIÄ NUORTEN HUUMEIDEN KÄYTTÖÖN..VAIKKA NÄMÄ kannabisnarkit itse ovat VÄLITTÄMÄSSÄ JA KAUPITTELEMASSA HUUMEITA JOPA ALAIKÄISILLE .ja kehtaavat sitten väittää että kieltolaki muka lisää rikollisuutta jos huumeet olisi laillisia niin rikollisuutta olisi varmasti paljon enemmän .oten olisi hyvä tiukentaa huumelakia ja lisätä poliisien määrärahoja huumerikollisuuden tutkintaan samoin että huumerikollisten kuvat ja nimet yhteystietoineen laitettaisiin lehtiin olisi hyvä vaikutus nämä narkit kun tunnettaisiin .Tuskin nämä huumenarkit haluaisi moista julkisuuutaitselleen ,varsinkin kun turpiinsaamisen mahdollisuus olisi parempi.- Rauhassa vaan,,,
http://www.youtube.com/watch?v=tmviQBB5DHs
Jutussa mainitaan ihan selvästi miten kannabis auttoi kestämään rankan kemoterapian ja antoi jopa ruokahalua kun "tavalliset" pahoinvointi lääkkeet eivät siihen pystyneet.
Totta, ettei kannabis ole täysin harmiton ja sitä voidaan väärinkäyttää, mutta euroopan unionin (EU) lääketieteen ja lakitieteen ryhmä arvioi 2008 kannabiksen olevan vähemmän vaarallinen kuin alkoholi ja reippaasti vähemmän riippuvuutta aiheuttava kuin tupakka ja ettei lait eri maissa ole yhteydessä mitenkään kannabiksen haittoihin ja lieveilmiöihin. Sama ryhmä, samassa raportissa suositteli ainakin osittaista kannabiksen laillistamista.
Itse ainakin uskon ettei koko ryhmä voinut olla "KANNABIS NARKKAREITA", niinkuin kypsästi viestiketju oli nimetty.
Huumekuolemista,,, Totta on että ihmisiä on ajanut kannabiksen esim. autoa vaikutuksen alaisena ja aiheuttanut vahinkoja ja kuolemia siten itselleen ja muille, mutta muistetaan sen olevan nimenomaan sitä väärinkäyttöä eikä missään nimessä hyväksyttävää käytöstä.
Kannabis ei ole todistettavasti itsessään aiheuttanut yhtään kuolemaa, ihminen ei fyysisesti pysty "nauttimaan" niin paljon kannabista että se aiheuttaisi keskushermoston lamaantumisen kuten etanoli, toiselta nimeltään alkoholi.
Itse käytän kannabista silloin tällöin ja ymmärrän että sillä voidaan yrittää turruttaa todellisuutta ja pahaa oloa kuten muillakin, paljon vaarallisimmilla, päihteillä ja huumeilla. Se kumminkaan ei auta pidemmällä tähtäimellä.
Tasapainoinen nuori ei kokeilemisen jälkeen todennäköisesti tule jatkamaan kannabiksen käyttöä, joten siirtäisin ennemmin poliisinhuume määrärahat nuorisotyöhön ja -psykiatriaan. Esim. jokainen vanhempiensa eron tai kuoleman läpikäynyt nuori arvioitaisiin psykiatrin, edes nuorisotyöntekijän toimesta.
Mitä julkisuuteen tulee, itseni kohdalla ajattelisin sen tarpeettomasti vaikeuttavan elämääni. Esim. voisin jäädä työpaikallani palkkakuoppaan tai jopa menettää työni ja sitä kautta asuntoni, sekä joutua sosiaalityön luukulle.
Väkivalta. Kun yhteystietoni olisivat "vapaassa jaossa", ei kukaan tulisi selvinpäin minua kohtaamaan vaan he olisivat todennäköisesti kännissä ja siten paljon vaarallisempia. Itselleni minä olen tehnyt haittaa ja siitä minua on lain mukaan jo rangaistu, pitääkö mielestänne minun saada myöskin kadulla turpiini asian takia? Tervetuloa 1600-luvulle,,,
- reima420
Joo tosi hullua;mihin tää maailma on menossa!Saksassa mummo syötti pupuilleen tätä äärimmäisen vaarallista vihreää tappajahuumetta,ja puput tykkäsivät kovasti! Olivat varmaan ihan koukussa.
En kyllä ymmärrä tätä kannabiskasvitouhua,on se sitten kivaa olla kannabispiikki suonessa ojan pohjalla ja vetää yliannostus tätä kasvia. - 121212121212112
Otetaan huomioon se että ala-ikäiset saa alkoholia ihan yhtä helposti kuin kannabista ja sano kuka tahansa mitä tahanasa niin ala-ikäiset joutuvat käyttämään alkoholia niin mielestäni se osa joka käyttää kannabista on paremmalla tiellä terveyden kannalta (tilastollisesti alkoholi tappaa älyttömiä määriä ihmisiä kun taas kannabis ei tapa), on myös osoitettu monien monien eri alojen tuntijoiden kautta että kannabiksella on lääkinnällisiä vaikutuksia todella moneen sairauteen ja sitä myös käytetään lääkkeen ja on käytetty tuhansia vuosia.
- Huumeet alas
1212121 Lopeta valehtelu ,ne jotka käyttää huumeita ovat vaarallisemmilla teillä
ne jotka käyttää alkoa ovat vähemmän vaarallisilla teillä -joskaan ei turvallisilla
kannabista ei voi käyttää lääkkeenä vaikka niin narkit väittää eikä kannabista eikä muitakaan huumeita pidä laillistaa sillä rikollisuus vain monikertaistuisi kun olisi vapaat markkinat mistä tiedät muuten että alaikäiset JOUTUVAT käyttämään alkoholia .tuskin se heille pakollista on joten se siitä .Ja kyllähän se on niin että ei alkoholia ole pakko ottaa .Mutta mitä huumeisiin tulee näyttäisi vähän siltä kuin se olisi suorastaan velvollisuus teidän huume myönteisten mielestä ja huumeita ei teidän mielestä saisi arvostella kielteisesti . - On ne pirullisia:
Ensin sanotaan niin pokkana, että vain omaan käyttöön, sitten ollaan jo heti myymässä kannabista lapsille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34842Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743