Kaaduin toissapäivänä rähmälleni naamalleni ja sain isot mustelmat naamaan. Nyt kaikki luulee, että minua on pahoinpidelty.
Miten nopeasti mustelmat häviävät? En uskalla mennä ulos ennenkuin naama on kunnossa.
Miten nopeasti mustelmat pois?
3
911
Vastaukset
- 12312d21d12d1
Parisen kuukautta jotta täysin paranee.
Äiti ajoi kerran autolla onnettomuuden, oli turvatyyny tietysti, mutta silti kolautti päänsä, kumpikin silmä oli TODELLA mustina, pään kolauttaminen aiheuttaa tuollaista, vaikka kasvoihin ei osumaa tulisikaan.
Auto romuksi.- Ei pahoinpidelty
Voi kauheeta!
Ei kai tässä auta kuin käpsehtiä kotosalla, onneksi on kesäloma.
Tuleepahan tehtyä rästiin jääneitä kotihommia, kaikella on hyvät puolensakin.
Eikä tule turhaa käydyksi kylällä kaupassakaan ostoksilla.
Ajoin itsekin kerran kolarin, tai oikeastaan toinen auto ajoi autoni päälle, ja sain whipläshin.
Mutta se meni sitten ohi itsestään.
No siitäkin oli hyötyä, vakuutus maksoi vähän korvauksia siitä whipläshistä ja uudet maalit autooni.
Luulin aina ennen kun näin naama-mustelmilla naisia, että jopas, nyt tiedän paremmin.
- Mustelmat pois
Mustelmia voi saada pois hieman nopeammin siihen tarkoitukseen tarkoitetulla voiteella. Sitä saa apteekista ja nimi on Trombosol forte, tässä ohje:
Käyttötarkoitus Valmistetta käytetään pinnallisten verisuonitukosten hoitoon ja niiden estoon. Se soveltuu myös mm. tapaturmien yhteydessä syntyneiden ihon ja ihonalaiskudoksen vaurioiden, kuten mustelmien, hoitoon.
Olen käyttänyt tuota mutta sekään ei hävitä mustelmia kovin nopeasti ja voidetta pitäisi käyttää mahdollisimman pian mustenman synnyttyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264