Lapsiperhe muuttaa vai eikö?? Mielipiteitä!

EhkäKeravan...

Mietimme etelämmäksi muuttoa ja Kerava olisi ehkä varteen otettava vaihtoehto, mikäli sopiva tontti löytyy. Olemme vajaat kolmekymppinen työssäkäyvä pariskunta ja 2 alle kouluikäistä lasta. Miten toimii lasten terveyden huolto, saako lääkärille kuinka napeasti ajan? Entä päivähoito, onko perhepäivähoitajia vai päiväkotiinko pistetään ja kuinka kauan kestää saada hoitopaikka? Maksaako kunta extraa kotihoidosta?

Entä onko Keravalla mitään tapahtumia? Onko jotain opistoa joka järjestää kaikenmaaliman kursseja?

Ja löytyykö Keravalta jotain mitä ei mistään muualta löydy???

Kertokaa edes jotain! :)

4

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sompio123
      • Aloittaja...

Ihan kuin en olisi seltä jo katsonut.

Jos nyt joku osaisi kertoa ihan kokemuksella jotain. :)

• Sompio123

No jooh, sieltä löytyy paljon asiaa.. Keravalla on mm englantilainen päiväkoti Kiddy House, saksalainen päiväkoti Spielhaus ja liikuntapäiväkoti Pomppu. On myös perhepäivähoitajia. Päiväkotien paikkajonoista ei ole tietoa. Keravalla on Keravan opisto, joka järjestää kaikenmaailman kursseja :) Olemme nyt vuoden verran asuneet täällä 2 pienen lapsen kanssa ja todella olemme viihtyneet. Kaikki palvelut lähellä ja lapsille tarjolla tosi paljon kaikkea harrastusta musiikista liikuntaan ! Nimensä mukaissesti Pieni Suuri kaupunki, tervetuloa !!!

• Savio20

Näin Keravalla (Saviolla) koko pienen ikäni eläneenä voin sanoa että en täältä ikinä pois halua muuttaa. Täällä on kaikki lähellä ja helppoa päästä julkisilla muuallekin käymään. Tapahtumia löytyy esimerkiksi Sirkus- ja Valkosipulimarkkinat ja tivolin jokavuotinen vierailu.
      En tiedä miten on nykyään, mutta kun olin pieni pääsin aina lääkäriin ilman pitkiä odotuksia jos oli tarve. Pisin aika mitä olen muistaakseni joutunut odottamaan on 1h.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      90
      3376
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      341
      2969
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1596
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1384
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1302
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1051
    7. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1017
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1010
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      980
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      934
    Aihe