olen 27 vuotias mies ja ongelmani on joka öinen herääminen kipuun vasemmassa kyljessä ja rinnassa.
kivun ollessa päällä täytyy aina hengittää hyvin rauhallisesti jottei kipu tuntuisi niin pahalta.
onkohan jollakin muulla ollut samanlaisia oireita ja mistä tämä voisi johtua? lääkäriin ollaan menossa kun tämä alkaa olla jo aika stressaavaa.
öinen kipu vasemmassa kyljessä/rinnassa
5
293
Vastaukset
- jopla84
ja vielä lisäys tuohon että muulloin kipua ei tule kuin nukkuessa.
- Epäilisin
Lienekkö rintaranka miten jäykkä selkä ja hartiat jumissa?
- mitä tehdä?
Mulla on samanlaista, ollut jo useamman vuoden ja kuvauksissa löyty vikaa kaulasta, tosin rintarangan ja kylkiluiden liitoskohtakin on vaivannut ja rintaranka. Ikävää on kun ei käsillä oikein pysty tekee työtä, provosoi kiputilan esiin hetimiten. Lääkärit tuntuu olevan neuvottomia ja tuntuu kuin olisin joutunut rahastus ja pallottelu uhriksi. Työkyvyttömyyseläke hakemuskin tuli kielteisenä takasin.
- jopla84
Nyt taas saa nukuttu yöt rauhassa. Tää on siitä kumma vika kun tulee aina välillä.
Saatta olla kuukauden parikin että ei mitään, yöt saa nukuttua ilman heräämisiä, mutta sitten kun se taas alkaa niin ne heräämiset on todella kivuliaita.
jooo, tiedän.... lääkäriin pitää mennä..... mutta kun ne lääkäritkään eivät tunnut tietävän!
Päivisin ei ahista yhtään..... - mitä tehdä
Kyllä tuo minusta kuulostaa jonkinlaiselta hermon arsytystilalta, joku saattaa sitä hermoa painaa. Ei ole yksinkertaista paikallistaa tuota mutta hermot tulee rintarangasta kylkeen tuolta lapaluiden välistä useamman nikaman alueelta. Ei tätä minunkan kipua ole paikallistettu mutta kyllä tuo hermoärsytykseen viittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82092Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1171546Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201215Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82091115Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.85839Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67815- 77783
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös38668