Tai jos on niin aivan omasta vapaasta tahdostaan köyhäilee. Halutessaan voi hommata itselleen varakkaan elättäjän, oli tämä sitten aviomies tai rakastaja. Rumia ja köyhiä naisia taasen on hyvin paljon.
Samahan se on miehilläkin, ei komean miehen tarvitse leipäjossa käydä. Nai rahaa tai pitää montaa tyttöystävää jotka syöttävät ja juottavat, vievät ulkomaille, ostavat vaatteita jne.
Oletteko muuten huomanneet että köyhissä on huomattavasti suurempi osuus rumia kuin tavallisissa ihmisissä?
Kaunis nainen ei ole ikinä köyhä
43
398
Vastaukset
- Easy living
Totta turiset, kaunis nainen istuu pankin päällä!
- Anonyymi
Ei välttämättä tarvitse kaunis olla. Itse saan oientö vastinetta,kun otan suihin ja annan takaapäin. Siinä ei kauan mene ja ruokaa saa ostettua sitten.
- n22w
Kukaan ei ole kaunis hoitamattomana, vaikka kuinka luonnonkaunis olisi. Jos joutuu työttömyysputkeen ja ikään kuin eristäytyy yhteiskunnalta, niin ei enää jaksakaan laittautua ja hoitaa itseään, koska tuntuu, ettei kukaan kuitenkaan välitä. Siinä sitten rupsahtaa ja ulkonäkökin muuttuu rumaksi.
Kun käy töissä, on motivaatiota ja rahaa pitää itsensä nättinä; ostella vaatteita, meikkejä ja muita kalliita kauneustuotteita, sekä käyttää kauneuspalveluja.- On totuuden aika
Joo-o, työttömät hoitaa ulkonäköään lihottamalla itsensä muodottomiksi, tupakanpoltolla ja viinanjuonnilla pilaavat loputkin ulkonäöstään. Sitten ilkeävät valittaa ettei ole varaa laittaa itseään!
- pätkätyöläänen
On totuuden aika kirjoitti:
Joo-o, työttömät hoitaa ulkonäköään lihottamalla itsensä muodottomiksi, tupakanpoltolla ja viinanjuonnilla pilaavat loputkin ulkonäöstään. Sitten ilkeävät valittaa ettei ole varaa laittaa itseään!
Tuo on pitkälti totta, kaljaan ja tupakkiin kyl löytyy rahaa.
Kaljakuppiloissa on myös varaa istua. - Nälkä vai jano?
pätkätyöläänen kirjoitti:
Tuo on pitkälti totta, kaljaan ja tupakkiin kyl löytyy rahaa.
Kaljakuppiloissa on myös varaa istua.Tällä palstalla vakuutetaan ettei raha riitä edes ruokaan, eihän se silloin voi kaljaan ja tupakkaan riittää? Vai valehdellaanko, ns. köyhillä on varaa ryypätä ja rällätä?!
- Viisaita valintoja
Nälkä vai jano? kirjoitti:
Tällä palstalla vakuutetaan ettei raha riitä edes ruokaan, eihän se silloin voi kaljaan ja tupakkaan riittää? Vai valehdellaanko, ns. köyhillä on varaa ryypätä ja rällätä?!
Rahaa ei ole ruokaan, jos / kun se menee kaljaan ja tupakkiin. Olen itse kuullut ruokakaupassa, kun lapsi pyysi jogurttia nälkäänsä, vanhempi ei ostanut, mutta kaljaa oli kuitenkin kassan hihnalla.
Elämä on valintojen tekemistä, ja niiden, jotka eivät niitä osaa tehdä, ei tarvitsisi tehdä edes lapsia. - Saita Itara
Viisaita valintoja kirjoitti:
Rahaa ei ole ruokaan, jos / kun se menee kaljaan ja tupakkiin. Olen itse kuullut ruokakaupassa, kun lapsi pyysi jogurttia nälkäänsä, vanhempi ei ostanut, mutta kaljaa oli kuitenkin kassan hihnalla.
Elämä on valintojen tekemistä, ja niiden, jotka eivät niitä osaa tehdä, ei tarvitsisi tehdä edes lapsia.Mä tunnen kyllä vähävaraisia, jotka eivät käytä mitään päihteitä. Aika usein taustalla on jokin sairaus ja eläke liian nuorena, että työeläkettä ei ole kertynyt.
- Elämän kolhima ruuna
Saita Itara kirjoitti:
Mä tunnen kyllä vähävaraisia, jotka eivät käytä mitään päihteitä. Aika usein taustalla on jokin sairaus ja eläke liian nuorena, että työeläkettä ei ole kertynyt.
Olen yksi heistä tavallinen kausi influenssa vaurioitti aivojani aiheuttaen jälkitautina sen, että olen jatkuvasti huonomuistinen ja väsynyt. Saurauden alkamisesta jo yli kymmenen vuotta, mutta jatkuu yhä.
Ennen sairastumistani olin huippu-urheilija kahdessa eri lajissa ja työelämässä mukana aktiivisesti.
Tilanteeni on johtanut äärimmäiseen köyhyyteen, koska sairaseläkkeelle en pääse vaikka olen saanut potkut väsymyksen ja muistiongelmien takia useista työpaikoista. Aina en jaksa edes hakea minulle kuuluvia työttömyyskorvauksiakaan vaan olen säännöllisesti karenssilla vähän väliä, koska en muista työkkäriin ilmoittautumispäiviä ja jos kirjoitan sen lapulle en muista lapun olemassa oloa enää seuraavana päivänä. En siis saa edes joka kuukausi sitä 410€ kuussa olevaa pienintä mahdollista korvausta.
Ikinä en ole käyttänyt alkoholia, tupakkaa, kahvia tai huumeita enkä muitakaan päihteitä.
Toisaalta en enää itse jaksa välittää siitä, että en saa kaikkia laskuja maksettua. En jaksa välittää siitä, että pitäisi taistella typerän järjestelmän kanssa oikeuksistaan. Olen aika varma, että hetken aikaa vielä sinniteltyäni päädyn tappamaan itseni. Olen harkinnut itseni hirttämistä, junan alle hyppäämistä ja myrkyn juomista. Ei tästä tilanteesta oikeastaan ole muuta ulospääsyä järjestelmä on tehty sellaiseksi, että sairaseläkkeelle ei pääse kirveelläkään. Lääkärissä ravaaminenkaan ei auta kukaan ei ota tosissaan minua siellä. Toiseksi ei minulla ole varaa maksaa niitä julkisen puolen poliklinnikka maksuja. Omassa kunnassani kun tulee joku 14€ maksu jokaisesta käynnistä. - Anonyymi
Nojaa leenan kohalla tuo ei piä paikkaansa. Töissä om ,muta naama norsun vitilla ja ruma kuin apinan peffa.
- Anonyymi
Entä,jos ei välitä. En todella välitä mitä muut ajattelee. Narsistit kuvittelee olevansa tosi hyvännäköisiä,vaikka ovat rumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nojaa leenan kohalla tuo ei piä paikkaansa. Töissä om ,muta naama norsun vitilla ja ruma kuin apinan peffa.
👍😂
- Jannica 21
Minä olen myös pätkätyöläinen ja tällä hetkellä työttömänä. Nyt työttömänä on aikaa urheilla vaikka joka päivä ja pitää itsensä timminä. En juo alkoholijuomia enkä polta ja syön terveellistä mutta edullista perusruokaa. Toivottavasti uusi pätkä alkaisi taas syksyllä kuten on luvattu, mutta sitten mahdollisesti työ vie osan ajasta eikä ole aikaa näin runsaaseen liikunnan harrastamiseen :)
- Anonyymi
Minen juo ko vettä enkä syö mitää. Hehehaaa.
- jaaaa??
On kyllä niin typerä provo, tuo aloitus kuin olla ja voi. Ja onkin pakko sanoa, että suurin haaste näille anonyymipalstoille kirjoittaessa on olla provosoitumatta typerän nettipalstakirjoittelun määrästä.:/ Mikseivät provokaattorit kertakaikkiaan voi mennä pois harjoittamasta typeryyttään keskustelupalstoilta?
Enpä ole koskaan havainnut, että köyhissä olisi muita ihmisiä enemmän "rumia", kuten aloittaja väittää, kun katsos minä en ole niin tyhmä, että luulisin ihmisen varallisuustason näkyvän naamasta.:/ On niinkuin syvällisyydellä hieman enemmän paiskattu minua. Mutta voin aloitukseen sanoa, että työssäkäyvillä ei ole aikaa shoppailla ja jos taas ihminen on vaikkapa työtön tai muuten pienivarainen, ei voi shopata ja hoitaa itseään siten, että erottuisi välttämättä vaatetuksella tai sellaisella. Ja hienoisena vastaprovokaationa ärsyttävään provo-aloituksen sisältöön totean myös, että mikään ei ole hirveämpää kuin komea, mutta tyhmä mies - sellainen ei herätä naisessa mitään fiiliksiä.
Ainiin...Älykäs nainen muuten ei edes ala seurustella miesten kanssa, joiden vaatteet tai ulkomaanmatkat pitäisi naisen maksaa, paitsi jollei ole naisella erityinen fiksaatio sellaiseeen Että haaveile sinä nulikkamainen provonlaatija aloittaja vaan....Mutta mieluummin muualla, kuin palstalla jossa keskustelun aiheena olisi köyhyys. Vähän liian mautonta minusta provoseeraaminen oikein aloituksilla tämäntyylisillä palstoilla.- Komea mutta tyhmä
Mielestäsi komea mutta tyhmä mies ei herätä naisissa mitään fiiliksiä. Sinä ilmeisesti edustat kaikki naisia? Tuskin sinusta komeat ja tyhmät miehet olisivat edes kiinnostuneita, ruma lienet.
Aloittaja on aivan oikessa, ei kauniin naisen tarvitse olla köyhä jos ei halua. Kyllä elättäjä aina löytyy jos vain tahtoo. Tämähän on itsestäänselvää, miksi se kuitenkin herättää suoranaista vihaa, onko totuuden kertominen niin ahdistavaa? - jaaaa??
Komea mutta tyhmä kirjoitti:
Mielestäsi komea mutta tyhmä mies ei herätä naisissa mitään fiiliksiä. Sinä ilmeisesti edustat kaikki naisia? Tuskin sinusta komeat ja tyhmät miehet olisivat edes kiinnostuneita, ruma lienet.
Aloittaja on aivan oikessa, ei kauniin naisen tarvitse olla köyhä jos ei halua. Kyllä elättäjä aina löytyy jos vain tahtoo. Tämähän on itsestäänselvää, miksi se kuitenkin herättää suoranaista vihaa, onko totuuden kertominen niin ahdistavaa?Anomyymisti nimimerkillä "Komea mutta tyhmä" kirjoittaneelle vastine: Niin saat fantasioida minusta nimettömästä ja naamaani missään netissä esittelemään haluttomasta pelsepuupin tai hiehon jos haluat, mutta minua ei kiinnosta se mitä joku nimetön minulle nimettömälle kirjoittajalle persoonastani nimettömyyteen peryustuvalla keskustelupalstalla väittää, koskeivat oletukset jokatapauksessa ole totuudenmukaista tai täysijärkiselle edes spekuloinnin arvoisia.:) Ystävällisesti.
Muuten tyhmä mies on naisen näkökulmasta aina kammottava... Sano sellaiselle, että luit juuri Ernest Hemingwayn harvinaisen tuotoksen, niin tyyppi varmaan kysyy että "kuka se on"...Tai kysy sellaiselta vilpittömästi tietoa janoten small- talk - keskustelussa, että mitä tarkoittaa Japanin suurimman joen tulvat ja että mikä on Japanin suurin joki ja että missä on sen alkupiste, niin tyhmänä pitämäsi tyyppi varmaan sanoisi, että " ei tota ole ollut kouluja käytynä"... Sellaisia pieniä kuriositeetteja, joista nainen erottaa tyhmät ja fiksut miehet toisistaan.;) Tarkoitan, että fiksu nainen erottaa.;)
Mikään ei olisi naiselle hirveämpi kohtalo, kuin tyhmä mies. En haluaisi jatkaa arvon aloittajan keskustelusta sivujuonnetta, koska itse olen kiinnostunut keskustelemaan vain aiheista, mutta kun nyt otit puheeksi, voin kertoa että tyhmä mutta komea mies oksettaa. - Anonyymi
Miesten kuuluu maksaa,tarjota. Näin se on.
- Anonyymi
Komea mutta tyhmä kirjoitti:
Aloittaja on aivan oikessa, ei kauniin naisen tarvitse olla köyhä jos ei halua. Kyllä elättäjä aina löytyy jos vain tahtoo. Tämähän on itsestäänselvää, miksi se kuitenkin herättää suoranaista vihaa, onko totuuden kertominen niin ahdistavaa?Mulla on parikin ns sugar daddya,jos sellasiksi voi nimittää. Ei mulla muuten olisi kallista kosmetiikkaa eikä kalliita vaatteita. Toimeentulotuella elän muuten,saan asumistuen. Aina ei edes tarvitse mitään hirveää panemista,näille miehille riittää kosketukset ja käsin hoitelu. Kotonaan eivät saa vaimoilta hellyyttä:(
- Anonyymi
jaaaa?? kirjoitti:
Anomyymisti nimimerkillä "Komea mutta tyhmä" kirjoittaneelle vastine: Niin saat fantasioida minusta nimettömästä ja naamaani missään netissä esittelemään haluttomasta pelsepuupin tai hiehon jos haluat, mutta minua ei kiinnosta se mitä joku nimetön minulle nimettömälle kirjoittajalle persoonastani nimettömyyteen peryustuvalla keskustelupalstalla väittää, koskeivat oletukset jokatapauksessa ole totuudenmukaista tai täysijärkiselle edes spekuloinnin arvoisia.:) Ystävällisesti.
Muuten tyhmä mies on naisen näkökulmasta aina kammottava... Sano sellaiselle, että luit juuri Ernest Hemingwayn harvinaisen tuotoksen, niin tyyppi varmaan kysyy että "kuka se on"...Tai kysy sellaiselta vilpittömästi tietoa janoten small- talk - keskustelussa, että mitä tarkoittaa Japanin suurimman joen tulvat ja että mikä on Japanin suurin joki ja että missä on sen alkupiste, niin tyhmänä pitämäsi tyyppi varmaan sanoisi, että " ei tota ole ollut kouluja käytynä"... Sellaisia pieniä kuriositeetteja, joista nainen erottaa tyhmät ja fiksut miehet toisistaan.;) Tarkoitan, että fiksu nainen erottaa.;)
Mikään ei olisi naiselle hirveämpi kohtalo, kuin tyhmä mies. En haluaisi jatkaa arvon aloittajan keskustelusta sivujuonnetta, koska itse olen kiinnostunut keskustelemaan vain aiheista, mutta kun nyt otit puheeksi, voin kertoa että tyhmä mutta komea mies oksettaa.Tämä se just on. Haukutaan tuntemattomia netissä. Kukaan ei minuakaan tunne täällä. Ei tiedä olenko nuori,vanha,lihava,laiha. Ja mulle muutenkin yks hailee mitä joku livenäkään mieltä minusta. Jokainen,joka maailmaan syntynyt,on arvokas ja kaikki olemme samanarvoisia. Kukaan ei ole toistaan parempi missään.
- totta....
Tuo on ihan totta. Olen sen itse kokenut ja ymmärtänyt. Hyvä ulkonäkö on naiselle aina etu, jota kannattaa hyödyntää.Aloittaja on aivan oikeassa.
todella on aina mahdollista löytää varakas mies. Itselläni on tästä etua, ex-mieheni on varakas samoin myös miesystäväni. - Söpöläinen
Köyhää ajattelua. Olipa immeinen kaunis tai 'ruma', niin ulkonäkö ei koskaan määrittele sitä, mitä hän tekee (työ, toimet, huvi) ja millaisia valintoja elämässään suorittaa. Niihin vaikuttaa oleellisimmin vain ihmisen luonne, se, millaiset mielen puolen eväät hän on elämänsä retkelle saanut. Ja sitten myöhemmin elämässä se, miten hän pystyy niitä eväitä, leiviskäänsä, kasvattamaan ja kehittämään.
Aloittajan eväät eivät kovin kummoisilta tekstinsä perusteella kuulosta. - totta on...
Aloittaja on oikeassa, asiaa on tutkittukin, todistetusti hoikka nainen saa parempaa palkaa kuin lihava.
Kauneus on arvo sinällään, valitettavasti kaikki eivät taida osta sitä hyödyntää....Nyt vaan kaikki yksinhuoltajat kaunistautumaan ja varakasta miestä etsimään. Elämä muutuu kerralla.
nm-kokemusta on.- hghkgkjgkjgk
"... valitettavasti kaikki eivät taida osta sitä hyödyntää..."
Aika halvatun köyhää vain unelmoida neuvoa miten muka rikastutaan tekemättä mitään.
Ei tulis mielen hyödyntää valmiuksiaan opiskelemalla ja hakkimalla ammatti? Se olisi kestävämpää kehitystä kuin pelkän katoavan kauneuden varassa temppuileminen, ikäänkuin nykysuomessa olisi tarjolla opilvin pimein menestyviä ja rikkaita miehiä jotka ottaisivat jonkun tyhjäpään elätettäväkseen. - hoh-hoi....
hghkgkjgkjgk kirjoitti:
"... valitettavasti kaikki eivät taida osta sitä hyödyntää..."
Aika halvatun köyhää vain unelmoida neuvoa miten muka rikastutaan tekemättä mitään.
Ei tulis mielen hyödyntää valmiuksiaan opiskelemalla ja hakkimalla ammatti? Se olisi kestävämpää kehitystä kuin pelkän katoavan kauneuden varassa temppuileminen, ikäänkuin nykysuomessa olisi tarjolla opilvin pimein menestyviä ja rikkaita miehiä jotka ottaisivat jonkun tyhjäpään elätettäväkseen.Oletan että nykypäivänä työttömälläkin on sentään ammatti,eri asia miksi eivät saa työtä....Kaunis hoikka nainen on ilo silmälle työpaikallaankin, ja saa täten suurempaa palkka kuin lihava nainen....tämä on tutkittua tietoa,
- hghkgkjgkjgk
hoh-hoi.... kirjoitti:
Oletan että nykypäivänä työttömälläkin on sentään ammatti,eri asia miksi eivät saa työtä....Kaunis hoikka nainen on ilo silmälle työpaikallaankin, ja saa täten suurempaa palkka kuin lihava nainen....tämä on tutkittua tietoa,
Aika vanhakantaista ajattelua tuo, että naisen pitäisi olla työpaikalla jotenkin erityisen "ilo silmälle". Akateemiset, asiantuntija-tasoiset, esimiesnaiset ja muut vastaavat ovat usein kyllä olemukseltaan perussiistejä, mutta kuitenkin tietyllä tavalla vaatimattomia.
Ylenmääräinen, korostettu kauneus ei oikein istu Suomessa vakavaan työelämään, jonka tietäisitkin mikäli olisit töissä. - varakas ja koulutett
hghkgkjgkjgk kirjoitti:
Aika vanhakantaista ajattelua tuo, että naisen pitäisi olla työpaikalla jotenkin erityisen "ilo silmälle". Akateemiset, asiantuntija-tasoiset, esimiesnaiset ja muut vastaavat ovat usein kyllä olemukseltaan perussiistejä, mutta kuitenkin tietyllä tavalla vaatimattomia.
Ylenmääräinen, korostettu kauneus ei oikein istu Suomessa vakavaan työelämään, jonka tietäisitkin mikäli olisit töissä.Niin, jos olisin töissä, mutta kun minulla on hyvin tienaava , varakas, akateeminen puoliso en toistaiseksi aio ihan pian palat kiireiseen työelämään, vaan nautin tästä elämänvaiheesta , tietenkin hoidan itseäni ja kauneuttani...
Ehkä lähivuosina , aika näyttää...
- selkeä tämä
Rumuus johtuu laiskuudesta, samoin köyhyys. Laiskalla on muodoton keho, koska hän ei ole jaksanut harrastaa liikuntaa. Laiska ei harrasta edes hyötyliikuntaa, koska on vain niin laiska. Tämä johtaa pysyvään rumuuteen.
Rumia ei tietenkään haluta palkata, koska ei asiakkaat halua palvelua rumilta, eikä työkaverit halua viettää päiviään rumien kanssa.
Näin köyhyys- ja rumuuskierre jatkuu ja syvenee.- Terve = kaunis
Tässä piilee ajatuksen siemen sillä lailla, että kun 'rumia' ei ole olemassakaan, niin ns. rumuutena pidetään sitä, että ihminen ei ole huolehtinut (tai osannut) ulkomudostaan, -näöstään, siisteydestään ja kaikenlaisista sellaisista habituksensa puolista, joista muut tekevät päätelmiä.
Johtuu huolimaton yleisilme laiskuudesta tai osaamattomuudesta, niin se kertoo (myös) työnantajalle, että saattaa olla, ettei sellainen ihminen osaa ja / tai viitsi mitään muutakaan. Huolellisen tyypin ulkonäkökin on huolellinen, mutta ei elämä tietenkään ihan näin suoraviivaista kaikissa tapauksissa ole.
- kaunis ja köyhä
Ei pidä paikkaansa.
Minä olen erittäink aunis ihminen, ollut aina. Jo kouluaikana olin luokan kaunein, kaikki sen minulle sanivat. Töissä oleessa ja harrasutksissa ym menoissa, saan kuulla kuinka kaunis olen ja mikä on kauneuteni salaisuus.
Minua kuvataan aina matkoilla ja kauppakeskuksissa, pyydetään nimmareita kun luullaan että olen joku huippukuuluisa muotityttö.
Silti olenk öyhä. Vuosi tulot on noin 200.000 molemmin puolin, kun on omaa putiikia ym.. ei ole aina rahaa.
Kun on menoja on tuloja ja niin eteenpäin.
Joskus ihan nälkää näkee.
Menoja on niinpaljon, ettei aina ruokaan riitä. Onneksi ei meikkejä y kauneustarvikkeita tarvii ostaa, kun on erittäinkaunis. - Taas_tää
Ja sit heräsit ja huomasit ettei ollut eurun eurua ostaa edes puurua, joten lähetit kaikki yli kaksikymppiset lapsesi hakemaan paljan jaloin käpyjä, lunta ja koivunlehtiä, jotta olisi ees jotain mitä suuhunsa panna.
- nuukuus kunniaan
Jos väitteesi pitää paikkansa, on yhteiskunnan tukiin saatava rumuuslisä, eli todistettavsti rumille muutama satanen lisää pätäkkää kuussa.
- mie oon kai kaunis
Totta rumille lisää liksaa, kun ei muuten saa. Kauniit pärjää vähemmälläkin, kun teille tarjoillaan etuja-
- mietintäämyssyyn.
Mietitääns vaikkapa Suomen ykkösnaista vallan perusteella, niin presidenttihän se on. Ja sitten muita, vaikkapa ministereitä, Thors ja muut.
- ostos
Aika risti riitaista.?
Toisaalta mies kirjoittajat kiukkuavat, kun naiset hakevat vain rikasta/hyvin toimeentulevaa seuraa. Toisaalta vaativat naista myymään reikää.
Itse olisivat oatamassa täällä hinoitetuna 30 e/kerta ?
Johan tuo menisi tykötarpeisiin; kortsut, pesut, liinavaate pyykki ja terveystarkastus.
Kun ei ole varaa otta kotiomaa ei markkinoille ole mitään asiaa kerta laaki lähtee 100 € ylöspäin reikä suu tai käsi ei eroa.- Sottaista
Opettele Suomen kielioppia, jospa sitten olisi mahdollisuus joskus saada ihan ilman rahaakin, kun osaat selvittää asiasi ja tarpeesi. Pisteet, pilkut ja yhdyssanat ovat aika pahasti hakusessa, aloita niistä. Sori.
- tyytyväinen21121
olkaa kiitollisia siitä vähästä mitä teille annetaan jos ette ite töitä pysty ees tekeen. kuolisitte nälkään muuten
- Katea mammonaton
Pitää paikkansa. Kaunis nainen ei köyhää valitse. Kauneus on naiselle tie mammonaan.
Rikas mies on naiselle kuin paskakasa kärpäsille: sellaisen ympärillä niitä riittää. Ainoa syy itsensä "myymiseen" on joko raha tai julkisuus tai kummatkin.
Kaiken tämän ylläolevan voi lukea ilmestyvistä lehdistä.
Harvoin ökymies omaa egoaan ajatellen valitsee tavallista tai rumaa puolisoa. Miksi sellaista kun nätiiäkin on valittavissa.
Jos tämä paskakasa olisi lapiomies tai varsiluutaharjaaja, ei vastaavaa ilmiötä olisi. Paskakasa ei tuoksuisi mammonalta.- Turha kadehtia
Mitäs pahaa tuossa on, kumpikin saa mitä haluaa, moralisointi on turhaa. Rumat naiset ovat kateellisia, samoin köyhät miehet.
- 32
Köyhät lukevat vähäosaisten lehtiä, Seiskaa, Hymyä ja muuta hömppää. Köyhät katselevat "miljonääriäitejä" ja muuta vastaavaa kuvotusta.
Oikeat, kohtuullisen varakkaat ja varsinkin fiksut ihmiset valitsevat toisin. Nainen hankkii itse varallisuutensa, eikä mies ota tyhjäpäistä ja ahnetta elätettävää vaivoiksensa.
- Anonyymi
Olen harrastanut seksiä ihan ruokarahan eteen. En enää tee. Se oli pakko vain.
- Anonyymi
Köyhä ei ole kaunis nainen.
- Anonyymi
Joskus olen saanut pientä tippiä lemmellä. Ei sillä rikastu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670