Suomi24 Treffit

wardian

Kuinka monta vierailijaa teidän profiileissanne käy viikon aikana? Kysymys tarkoitettu lähinnä miespuolisille kuvallisen profiilin omistaville, jotka eivät ole maksaneet palvelusta. Toki kauniimman sukupuolen edustajat saavat kirjoittaa omista kokemuksistaan mutta lukemieni profiilien perusteella olettaisin että heillä ei ole vierailijoista eikä viesteistä pulaa.

Itselläni on vierailuprosentti laskenut kuin lehmän häntä viime aikoina ja vierailuja tulee noin 1 tai ei yhtään viikon aikana.

Onko käyttäjiä nykyään niin paljon että huomiota ei saa enää kuin maksullisilla ominaisuuksilla vai ovatko treffailijat muuttuneet passiivisemmiksi?

64

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M+t+m

      Mulla on kuvaton profiili ja siellä käy viikossa 1-4 vierailijaa.
      Vastaajia nolla.

      Nettitreffi palveluissa on nykyisin niin paljon käyttäjiä, että siellä hukkuu massaan.

      On olemassa treffipalvelu johon jätetään tekstarilla ilmoitus ja se toimii esim. Mtv3:lla ja ilmaisjakelu lehdissä.
      Jätin sinne 2 viikkoa sitten ilmoituksen ja olen saanut 5 vastausta sitä kautta.

    • Heikoilla olet

      Jos sulla ei oo komeaa kuvaa siellä niin vierailijoita tuskin kertyy.

      Parhaiten vierailijoita saa kuvaton tai kuvallinen siten että käy naiten profiileissa heidän ollessa online-tilassa aktiivisesti ihan itse jolloin naiset tulee vastavierailulle.

      Riippuu tietysti asuinpaikastakin mutta kyllä siellä on naisten markkinat niin selkeästi että naiset kuorii vain kermaa päältä sen kuvan perusteella sekä tulojen yms.

      Ei heitä joihinkin miesyksilöihin kiinnostaa alkaa tutustumaan kun mies on siellä massan seassa vaikka kuinka persoonallinen ilmoitus olisikin. Naiset kun saavat kuitenkin

      Ainoat jotka etsiät omaehtoisesti seuraa netissä naisista on vanhemmat naiset, pyöreät naiset, yh-äidit tai sitten jotenkin epätoivoiset.
      Jos et halua heidän seuraansa nini nuorenmpien normaalien lapsetommien naisten seuraa hamuavana joudut tekemään hirveästi töitä eikä jää välttämättä mitään käteen.

      Päinvastoin saattaa tulla vain paska olo kaikesta siitä touhuilusta.

    • M 20

      Kuvallinen profiili minulla ja siellä käy suurinpiirtein 0-5 vierailijaa viikossa, joista 95% ovat heitä, joiden profiileissa olen itse käynyt ensin.
      Viestejä tulee aniharvoin ja nekin 99% niistä sellaisista suomi-englanti kusetusprofiileista, joista ruvetaan sitten myöhemmin rahaa vinkumaan.

      Käyttäjiä on tosiaan nykyään sen verran että sinne helposti hukkuu, mutta mielestäni treffailijat ovat muuttuneet enemmän tai vähemmän passiivisiksi myöskin.

    • Eipä käy oma-aloitteisia vierailijoita, mutta jokainen, jolle olen viestin laittanut, käy ja heistä noin yksi kolmesta vastaa.

      Vaikka voisi vaikuttaa siltä, että täällä on naisten markkinat, niin ei kyllä todellisuudessa ole sen mukaan, mitä itse olen kokenut ja kuullut. Suuri osa täällä pyörivistä miehistä on seksin vonkaajia, munakuvien lähettelijöitä, tai huonoja itseilmaisultaan.

      Täällä on selkeästi miesten markkinat!
      Ei tarvitse muuta kuin olla aktiivinen, rehellinen ja osata kirjoittaa ja keskustella, niin ei naisseurasta ole puutetta!

      • Heikoilla olet

        IHAN TÄYTTÄ PASKAA

        Ei todellakaan ole miesten markkinat.

        Te naiset valitsette mieluummin niitä seksin vonkaajia yms. koska he kiinnostavat teitä enemmän kuin normaali mies netissä.

        Kun olet aktiivinen, rehellinen sekä osaat kirjoittaa niin se ei merkitse yhtään mitään koska kaiken ratkaisee sellaiset asiat kuten tulot, koulutus, sekä pituus ja ennen kaikkea miehen komeus.

        Loppu on paskaa jota jauhat että sinulla olisi yksi mies valittavana niiden satojen ellei tuhansien miesten joukosta.


      • Heikoilla olet

        Sinä olet vielä mies joka väittää moista?

        Minkähänlainen ihme tilanne siellä varsinais-suomessa oikein on jos naisseuraa riittää?

        Tai sitten sinä olet huomaamattasi komea tai ne naiset joita haet ovat pyöreitä pallukoita jotka eivät ketään muuta saa.


      • Mulla siis kuvaton profiili ja muutaman viikon kirjoittelulla löysin neitosen, jonka kanssa nyt treffailen.
        Laitoin kymmenille naisille aloitusviestiä, kirjoittelin hieman enemmän varmaan kymmenen kanssa ja sovin treffit kahden kanssa, joista toisen kanssa lähti synkkaaamaan. Katsotaan nyt miten tämä jatkuu. :)


      • Heikoilla olet kirjoitti:

        Sinä olet vielä mies joka väittää moista?

        Minkähänlainen ihme tilanne siellä varsinais-suomessa oikein on jos naisseuraa riittää?

        Tai sitten sinä olet huomaamattasi komea tai ne naiset joita haet ovat pyöreitä pallukoita jotka eivät ketään muuta saa.

        Olen kyllä ihan tavallisen näköinen, normaalipainoinen jamppa. Urheilen kohtalaisesti ja pyrin pitämään itsestäni huolen.
        Ja lähinnä koen vetoa hoikkiin ja normaalipainoisiin naisiin. Kaikki, joille olen viestin laittanut, kuuluvat näihin kategorioihin, vaikka en pientä pyöreyttäkään pahana pidä.

        Nyt treffailen nätin, pari vuotta itseäni nuoremman naisen kanssa. :)


      • Heikoilla olet
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Mulla siis kuvaton profiili ja muutaman viikon kirjoittelulla löysin neitosen, jonka kanssa nyt treffailen.
        Laitoin kymmenille naisille aloitusviestiä, kirjoittelin hieman enemmän varmaan kymmenen kanssa ja sovin treffit kahden kanssa, joista toisen kanssa lähti synkkaaamaan. Katsotaan nyt miten tämä jatkuu. :)

        Täysin ihme hommaa.
        sulla on käynyt aivan uskomaton flaksi ja et itse edes tajua sitä.


      • Koska ei viisien treffien jälkeen vielä parisuhteessa olla. Ja olen seuraillut täällä useampia palstoja jo jonkin aikaa.

        Positiivisella asenteella pääsee pitkälle ja tunteistaan ja kokemuksistaan kertova mies tuntuu olevan kovaa valuuttaa!

        Keskustelutaitoa, kehonkielen tulkintaa, ja ihan deittailuakin voi opiskella. Olen mm. yhden parisuhteen ryssinyt sillä, kun en vain osannut keskustella ja kertoa omia tunteitani. Vaimo koki minut tunnekylmäksi vaikka en sitä todellakaan ollut.

        Yritän ottaa virheistäni opiksi ja netistä löytyy yllättävän kiinnostavaa ja hyvää materiaalia, jos vain viitsii etsiä. Olen joitakin e-bookeja muissa threadeissa suositellutkin.


      • Heikoilla olet kirjoitti:

        IHAN TÄYTTÄ PASKAA

        Ei todellakaan ole miesten markkinat.

        Te naiset valitsette mieluummin niitä seksin vonkaajia yms. koska he kiinnostavat teitä enemmän kuin normaali mies netissä.

        Kun olet aktiivinen, rehellinen sekä osaat kirjoittaa niin se ei merkitse yhtään mitään koska kaiken ratkaisee sellaiset asiat kuten tulot, koulutus, sekä pituus ja ennen kaikkea miehen komeus.

        Loppu on paskaa jota jauhat että sinulla olisi yksi mies valittavana niiden satojen ellei tuhansien miesten joukosta.

        Luulit mua naiseksi? lol :D

        Taisit kyllä hoksata nimimerkkini tuolla myöhemmässä viestissä, mutta vastaanpa tähän kuitenkin.

        Mistä päättelet naisten valitsevan mieluummin niitä seksin vonkaajia normaalien miesten yli?
        Joka ainoa nainen, jonka kanssa asiasta on tullut keskustelua, on sanonut niiden ehdotusten lähinnä ärsyttävän tai kuvottavan heitä. Lisäksi moni on maininnut nimenomaan tuon kirjoitustaidon sellaisena asiana, jonka perusteella he kiinnostuvat netissä miehestä.

        Itselläni on toisaalta aika rankka tausta. Kymmenvuotista koulukiusaamista, avioero, itsetunto-ongelmia, yms, mutta vaikeuksista voi joko katkeroitua tai kasvaa. Uskon täysin vilpittömästi, että kenenkään normaalin, terveen miehen ei tarvitse ilman naisseuraakaan kärvistellä, kunhan vain saa oman itsetuntonsa ja omanarvontuntonsa kuntoon ja saa opittua hieman pelisilmää.

        Itselläni tämä on ollut useampivuotinen projekti ja olen nyt, pian noin vuoden eroni jälkeen, alkanut taas katsella naisia kumppaninhakumielessä ja pyrkinyt jopa opiskelemaan deittailua sekä naisten ajatusmaailmaa.


      • Heikoilla olet
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Luulit mua naiseksi? lol :D

        Taisit kyllä hoksata nimimerkkini tuolla myöhemmässä viestissä, mutta vastaanpa tähän kuitenkin.

        Mistä päättelet naisten valitsevan mieluummin niitä seksin vonkaajia normaalien miesten yli?
        Joka ainoa nainen, jonka kanssa asiasta on tullut keskustelua, on sanonut niiden ehdotusten lähinnä ärsyttävän tai kuvottavan heitä. Lisäksi moni on maininnut nimenomaan tuon kirjoitustaidon sellaisena asiana, jonka perusteella he kiinnostuvat netissä miehestä.

        Itselläni on toisaalta aika rankka tausta. Kymmenvuotista koulukiusaamista, avioero, itsetunto-ongelmia, yms, mutta vaikeuksista voi joko katkeroitua tai kasvaa. Uskon täysin vilpittömästi, että kenenkään normaalin, terveen miehen ei tarvitse ilman naisseuraakaan kärvistellä, kunhan vain saa oman itsetuntonsa ja omanarvontuntonsa kuntoon ja saa opittua hieman pelisilmää.

        Itselläni tämä on ollut useampivuotinen projekti ja olen nyt, pian noin vuoden eroni jälkeen, alkanut taas katsella naisia kumppaninhakumielessä ja pyrkinyt jopa opiskelemaan deittailua sekä naisten ajatusmaailmaa.

        Kyllä, heitä kuvottaa ne ILMISELVÄT seksin vonkaajat mutta kun nämä monet eivät näytä heille aluksi seksin vonkaajilta.

        Tietysti mies heidät ehkä tunnistaisi yli-imeliksi jne. mutta moni nainen ei. Silloin sitä huomaa normaalina miehenä olevansa siellä häntäpäässä kun valintoja tehdään kun nämä seksin vonkaajat sattuvat olemaan joko komeampia, äijempiä tai vain herättävän naisessa jonkun primitiivisen viettireaktion.

        "Uskon täysin vilpittömästi, että kenenkään normaalin, terveen miehen ei tarvitse ilman naisseuraakaan kärvistellä, kunhan vain saa oman itsetuntonsa ja omanarvontuntonsa kuntoon ja saa opittua hieman pelisilmää."

        Ei vittu...

        Sittenhän minun esimerkiksi täytyy olla joko epäterve, huono itsetuntoinen tai mullaei ole omanarvontuntoa ollenkaan tai omaa pelisilämää lainkaan.

        Älä tee tuollaisia oletuksia ikinä tässä elämässä.

        Se minkä sinun taustasi on niin ei kiinnosta. Sulla on kyllä ollut helvetinmoinen säkä koska tunnen tyyppejä, ihan normaaleja itsevarmoja miehiä joilla on kokemusta naisista ja nettitreffeillä heillä ei ole mitään jakoa.

        Jätkä on onnekas kuin pupujussi ja kuvittelee kaikkien muidenkin olevan yhtä onnekkaita. Tai sitten ajattelee heissä olevan jotain vikaa?

        Menenpä nyt itkemään kun olen tällainen surkimus kun en löydä naisseuraa varsinkaan netistä.


      • Heikoilla olet kirjoitti:

        Täysin ihme hommaa.
        sulla on käynyt aivan uskomaton flaksi ja et itse edes tajua sitä.

        Mitään ei pidä ottaa itsestäänselvyytenä.
        Luulenpa kuitenkin vain, että onnistuin tulkitsemaan neidon kehonkielen, ja muut merkit, juuri oikein ja etenemään asianmukaisesti. Tätä eivät monet miehet osaa, vaikka tarjolla on vaikka kuinka paljon kirjallisuutta aiheesta.

        Naiset oppivat jo varhaisella iällä tulkitsemaan toistensa, ja poikien, eleitä, mutta eräiden tutkimusten mukaan 30:31 miehestä ei osaa tulkita naisen kiinnostusta tämän kehonkielestä.

        Itse olen ollut täysi tampio tässä suhteessa, mutta on ollut aika hauska huomata, miten naiset usein todella antavat juuri niitä signaaleja, joista olen kuvauksia lukenut!
        Ja onhan se täysin erilaista lähestyä naista, jonka signaaleista on osannut tulkita, tämän olevan ainakin jollakin tasolla kiinnostunut sinusta, verrattuna tilanteeseen, jossa et tiedä toisen ajatuksista tai suhtautumisesta yhtään mitään!

        Ja kun netissä kirjoittelee, niin pelistä karsiutuvat pois ne, jotka eivät niin kiinnostu/kiinnosta, ja treffeille päädytään vain henkilön kanssa, jonka voi jo oletusarvoisesti olevan edes jotenkin kiinnostunut.
        Sitten vain harjoittelemaan sitä pelisilmää ja flirttailua ja katsomaan, miten käy. :)


      • Heikoilla olet
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Luulit mua naiseksi? lol :D

        Taisit kyllä hoksata nimimerkkini tuolla myöhemmässä viestissä, mutta vastaanpa tähän kuitenkin.

        Mistä päättelet naisten valitsevan mieluummin niitä seksin vonkaajia normaalien miesten yli?
        Joka ainoa nainen, jonka kanssa asiasta on tullut keskustelua, on sanonut niiden ehdotusten lähinnä ärsyttävän tai kuvottavan heitä. Lisäksi moni on maininnut nimenomaan tuon kirjoitustaidon sellaisena asiana, jonka perusteella he kiinnostuvat netissä miehestä.

        Itselläni on toisaalta aika rankka tausta. Kymmenvuotista koulukiusaamista, avioero, itsetunto-ongelmia, yms, mutta vaikeuksista voi joko katkeroitua tai kasvaa. Uskon täysin vilpittömästi, että kenenkään normaalin, terveen miehen ei tarvitse ilman naisseuraakaan kärvistellä, kunhan vain saa oman itsetuntonsa ja omanarvontuntonsa kuntoon ja saa opittua hieman pelisilmää.

        Itselläni tämä on ollut useampivuotinen projekti ja olen nyt, pian noin vuoden eroni jälkeen, alkanut taas katsella naisia kumppaninhakumielessä ja pyrkinyt jopa opiskelemaan deittailua sekä naisten ajatusmaailmaa.

        "mutta vaikeuksista voi joko katkeroitua tai kasvaa."

        Mitähän tällä on asian kanssa tekemistä muuten?

        Kuvitteletko että se on katkeruutta jos tajuaa että nettideitissä normaalin miehen on vaikea löytää seuraa?

        Ole vain luulojes kanssa ihan yksin. Et tajua todellisesta tilanteesta yhtään mitään.


      • Heikoilla olet
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Mitään ei pidä ottaa itsestäänselvyytenä.
        Luulenpa kuitenkin vain, että onnistuin tulkitsemaan neidon kehonkielen, ja muut merkit, juuri oikein ja etenemään asianmukaisesti. Tätä eivät monet miehet osaa, vaikka tarjolla on vaikka kuinka paljon kirjallisuutta aiheesta.

        Naiset oppivat jo varhaisella iällä tulkitsemaan toistensa, ja poikien, eleitä, mutta eräiden tutkimusten mukaan 30:31 miehestä ei osaa tulkita naisen kiinnostusta tämän kehonkielestä.

        Itse olen ollut täysi tampio tässä suhteessa, mutta on ollut aika hauska huomata, miten naiset usein todella antavat juuri niitä signaaleja, joista olen kuvauksia lukenut!
        Ja onhan se täysin erilaista lähestyä naista, jonka signaaleista on osannut tulkita, tämän olevan ainakin jollakin tasolla kiinnostunut sinusta, verrattuna tilanteeseen, jossa et tiedä toisen ajatuksista tai suhtautumisesta yhtään mitään!

        Ja kun netissä kirjoittelee, niin pelistä karsiutuvat pois ne, jotka eivät niin kiinnostu/kiinnosta, ja treffeille päädytään vain henkilön kanssa, jonka voi jo oletusarvoisesti olevan edes jotenkin kiinnostunut.
        Sitten vain harjoittelemaan sitä pelisilmää ja flirttailua ja katsomaan, miten käy. :)

        Kehonkieltäkö?

        Ei niille treffeille edes pääse useinkaan tulkitsemaan sitä kehon kieltä joten se siitä.

        "
        Naiset oppivat jo varhaisella iällä tulkitsemaan toistensa, ja poikien, eleitä, mutta eräiden tutkimusten mukaan 30:31 miehestä ei osaa tulkita naisen kiinnostusta tämän kehonkielestä."

        Roskaa.
        Tutkimusten mukaan naiset itsekään eivät tunnista toisten naisten eleitä kiinnostuksesta.

        "Ja kun netissä kirjoittelee, niin pelistä karsiutuvat pois ne, jotka eivät niin kiinnostu/kiinnosta, ja treffeille päädytään vain henkilön kanssa, jonka voi jo oletusarvoisesti olevan edes jotenkin kiinnostunut."

        Oikeasti, et tajua lainkaan.
        Olet todennäköisesti komeampi kuin uskotkaan ja sopivasti sujahdat sinne sekaan sekä vielä helvetin onnekas.

        Useimmat miehet eivät pääse edes treffeille joten noista pelimiesoppaista ei ole mitään hyötä.
        Pelkällä kirjoittamisella naisten kanssa netissä ei pääse mihinkään.

        Tarvitaan ennenkaikkea HYVÄ KUVA ja sopivat ominaisuudet.

        Onnittelut sulle että olet löytänyt oman lokerosi, mutta älä ny kuvittele että tiedät kaiken nettideitistä omien kokemusten perusteella. Käy lukemassa nettideitti palstaa niin tajuat enemmän jo.


      • Heikoilla olet kirjoitti:

        "mutta vaikeuksista voi joko katkeroitua tai kasvaa."

        Mitähän tällä on asian kanssa tekemistä muuten?

        Kuvitteletko että se on katkeruutta jos tajuaa että nettideitissä normaalin miehen on vaikea löytää seuraa?

        Ole vain luulojes kanssa ihan yksin. Et tajua todellisesta tilanteesta yhtään mitään.

        Ok. Ehkäpä mun taustoillani ei ole niin väliä. Anteeksi vain. Olen viimeaikoina keskustellut lähinnä naisten kanssa, enkä muistanut, että miehet saattavat jopa provosoitua siitä, kun perustelee näkemyksiään, kertoen taustoistaan ja kokemuksistaan. Naiset kyllä näyttävät pitävän sitä toivottavana ja jopa hurmaavana..

        Mitään, mitä olen tässä kirjoittanut, en ole kuitenkaan tarkoittanut millään lailla henkilökohtaisena loukkauksena ketään kohtaan, joten pahoittelen, jos otit sen niin, mutta seison täysin sanojeni takana.

        Tekstisi sävy, muuten, vaikuttaa hieman negatiiviselta.. Olisiko tällä vaikutusta omaan menestykseesi deittailuareenalla?


      • Heikoilla olet kirjoitti:

        Kyllä, heitä kuvottaa ne ILMISELVÄT seksin vonkaajat mutta kun nämä monet eivät näytä heille aluksi seksin vonkaajilta.

        Tietysti mies heidät ehkä tunnistaisi yli-imeliksi jne. mutta moni nainen ei. Silloin sitä huomaa normaalina miehenä olevansa siellä häntäpäässä kun valintoja tehdään kun nämä seksin vonkaajat sattuvat olemaan joko komeampia, äijempiä tai vain herättävän naisessa jonkun primitiivisen viettireaktion.

        "Uskon täysin vilpittömästi, että kenenkään normaalin, terveen miehen ei tarvitse ilman naisseuraakaan kärvistellä, kunhan vain saa oman itsetuntonsa ja omanarvontuntonsa kuntoon ja saa opittua hieman pelisilmää."

        Ei vittu...

        Sittenhän minun esimerkiksi täytyy olla joko epäterve, huono itsetuntoinen tai mullaei ole omanarvontuntoa ollenkaan tai omaa pelisilämää lainkaan.

        Älä tee tuollaisia oletuksia ikinä tässä elämässä.

        Se minkä sinun taustasi on niin ei kiinnosta. Sulla on kyllä ollut helvetinmoinen säkä koska tunnen tyyppejä, ihan normaaleja itsevarmoja miehiä joilla on kokemusta naisista ja nettitreffeillä heillä ei ole mitään jakoa.

        Jätkä on onnekas kuin pupujussi ja kuvittelee kaikkien muidenkin olevan yhtä onnekkaita. Tai sitten ajattelee heissä olevan jotain vikaa?

        Menenpä nyt itkemään kun olen tällainen surkimus kun en löydä naisseuraa varsinkaan netistä.

        "Sulla on kyllä ollut helvetinmoinen säkä koska tunnen tyyppejä, ihan normaaleja itsevarmoja miehiä joilla on kokemusta naisista ja nettitreffeillä heillä ei ole mitään jakoa."

        En tunne tapauksia, joten vaikea kommentoida, mutta ehkäpä he eivät ole olleet niin hyviä ilmaisemaan itseään kirjoittaen. Kuten jossakin päin tätä threadia jo mainitsin, naiset selkeästi korostavat tätä ominaisuutta netissä.


      • Heikoilla olet kirjoitti:

        Kehonkieltäkö?

        Ei niille treffeille edes pääse useinkaan tulkitsemaan sitä kehon kieltä joten se siitä.

        "
        Naiset oppivat jo varhaisella iällä tulkitsemaan toistensa, ja poikien, eleitä, mutta eräiden tutkimusten mukaan 30:31 miehestä ei osaa tulkita naisen kiinnostusta tämän kehonkielestä."

        Roskaa.
        Tutkimusten mukaan naiset itsekään eivät tunnista toisten naisten eleitä kiinnostuksesta.

        "Ja kun netissä kirjoittelee, niin pelistä karsiutuvat pois ne, jotka eivät niin kiinnostu/kiinnosta, ja treffeille päädytään vain henkilön kanssa, jonka voi jo oletusarvoisesti olevan edes jotenkin kiinnostunut."

        Oikeasti, et tajua lainkaan.
        Olet todennäköisesti komeampi kuin uskotkaan ja sopivasti sujahdat sinne sekaan sekä vielä helvetin onnekas.

        Useimmat miehet eivät pääse edes treffeille joten noista pelimiesoppaista ei ole mitään hyötä.
        Pelkällä kirjoittamisella naisten kanssa netissä ei pääse mihinkään.

        Tarvitaan ennenkaikkea HYVÄ KUVA ja sopivat ominaisuudet.

        Onnittelut sulle että olet löytänyt oman lokerosi, mutta älä ny kuvittele että tiedät kaiken nettideitistä omien kokemusten perusteella. Käy lukemassa nettideitti palstaa niin tajuat enemmän jo.

        lol
        Olen lueskellut palstaa jo pidemmän aikaa. :D

        Ja tälle mainitsemalleni neidolle lähetin kuvan vasta, kun treffit oli jo alustavasti sovittu..


      • Heikoilla olet
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        "Sulla on kyllä ollut helvetinmoinen säkä koska tunnen tyyppejä, ihan normaaleja itsevarmoja miehiä joilla on kokemusta naisista ja nettitreffeillä heillä ei ole mitään jakoa."

        En tunne tapauksia, joten vaikea kommentoida, mutta ehkäpä he eivät ole olleet niin hyviä ilmaisemaan itseään kirjoittaen. Kuten jossakin päin tätä threadia jo mainitsin, naiset selkeästi korostavat tätä ominaisuutta netissä.

        Olen erinomainen kirjoittaja muuten itse enkä usko että näiden miestenkään kirjoitukssisa (mukana mm. runoilija jne.) oli mitään vika ainakaan. Päinvastoin kehuja tulee joka tuutista.

        Se ei vain riitä nettideitissä.


      • Heikoilla olet
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Ok. Ehkäpä mun taustoillani ei ole niin väliä. Anteeksi vain. Olen viimeaikoina keskustellut lähinnä naisten kanssa, enkä muistanut, että miehet saattavat jopa provosoitua siitä, kun perustelee näkemyksiään, kertoen taustoistaan ja kokemuksistaan. Naiset kyllä näyttävät pitävän sitä toivottavana ja jopa hurmaavana..

        Mitään, mitä olen tässä kirjoittanut, en ole kuitenkaan tarkoittanut millään lailla henkilökohtaisena loukkauksena ketään kohtaan, joten pahoittelen, jos otit sen niin, mutta seison täysin sanojeni takana.

        Tekstisi sävy, muuten, vaikuttaa hieman negatiiviselta.. Olisiko tällä vaikutusta omaan menestykseesi deittailuareenalla?

        "Tekstisi sävy, muuten, vaikuttaa hieman negatiiviselta.. Olisiko tällä vaikutusta omaan menestykseesi deittailuareenalla? "

        Voi ihminen sentään :D

        Aina yhden keskustelun perusteella teet päätelmiä minun persoonasta?

        eikö asiaan saa suhtautua negatiivisesti jos kokemukset ovat sen kaltaisia.
        Veikkaan että minulla on nettideitistä yleisesti tietoa myös enemmän kuin sinulla.

        Vihjailusi siihen suuntaan että "kaikki miehet onnistuvat jos vain ovat normaaleja kuten mä" on oikeasti niin narsistista tekstiä ja kaukana todellisuudesta vieläpä että kieltämättä kyse on joko loukkauksesta tai typeryydestä.


      • Heikoilla olet
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        lol
        Olen lueskellut palstaa jo pidemmän aikaa. :D

        Ja tälle mainitsemalleni neidolle lähetin kuvan vasta, kun treffit oli jo alustavasti sovittu..

        Kumma kun et ole oppinut yhtään mitään sitten.
        Kuva ratkaisee lähes suurimmaksi osaksi kiinnostaako naisia vai ei. Eikä välttämättä se normaali liikunnallinen persoonallinen heppu kelpaa.

        Naiset aika usein valitsevat näitä pleijereitä tai pilluvonkareita ja sitten valittavat kun netti on täynnä varattuja ja huijareita.

        Itse en jaksa alkaa tässä omia kokemuksia alkaa tilittämään ja ongelma ei todellakaan koske vain minua yksittäisenä miehenä.

        Tutustu asiaan muiltakin kuin omalta kohdalta niin ehkä tajuat miten onnekas olet. Onnea jatkoon.

        itse en jaksa enää vaivautua jos kaikki päättyy aina kuvan vaihtoon tai siihen etten ole nyt sattumoisin ihan niin hyvin tienaava kuin se seuraava kundi.
        Tosin olen sinua hieman vanhempi joten sekin vaikuttaa asiaan.

        Jos naiset saavat satoja viestejä niin heidän rimansa nousee huristen ylös varsinkin mitä tulee miehen komeuteen mm.
        Normaali pallinaama on heille pelkkää ilmaa siellä.


      • Heikoilla olet kirjoitti:

        "Tekstisi sävy, muuten, vaikuttaa hieman negatiiviselta.. Olisiko tällä vaikutusta omaan menestykseesi deittailuareenalla? "

        Voi ihminen sentään :D

        Aina yhden keskustelun perusteella teet päätelmiä minun persoonasta?

        eikö asiaan saa suhtautua negatiivisesti jos kokemukset ovat sen kaltaisia.
        Veikkaan että minulla on nettideitistä yleisesti tietoa myös enemmän kuin sinulla.

        Vihjailusi siihen suuntaan että "kaikki miehet onnistuvat jos vain ovat normaaleja kuten mä" on oikeasti niin narsistista tekstiä ja kaukana todellisuudesta vieläpä että kieltämättä kyse on joko loukkauksesta tai typeryydestä.

        Jos luet tarkemmin, huomaat etten todellakaan tehnyt mitään päätelmiä persoonastasi. Kommentoin vain sitä vihamielisyyttä, jota tekstissäsi koen. En todellakaan tiedä sinusta muuta, kuin mitä olet tässä threadissa itsestäsi antanut.

        Ja tietysti on täysi vapaus suhtautua negatiivisesti! Se ei vain ole kovin viehättävää..

        Normaalin käsite on aika laaja ja mielessäni rajasin sen ulkopuolelle lähinnä esimerkiksi vaikeasta masennuksesta kärsivät ihmiset. "Vihjailullani" yritin siis lähinnä sanoa, että eiköhän jokaisesta joku pidä.

        Varmasti sinäkin kohtaat vähintään viikoittain naisia, jotka potentiaalisesti pitäisivät sinusta juuri sellaisena kuin olet! Tuleeko vastaan tilanteita, joissa pääset heidän kanssaan juttuihin, voikin olla eri asia.
        Ihmiset vaikuttavat vielä hyvin usein olevan todella arkoja lähestymään toisiaan näinkin aroissa asioissa (ellei sitten rutiininomaisesti irtosuhteita harrastavia lasketa mukaan) ja naisethan eivät tunnetusti juuri aloitteita tee. Ainakaan sellaisia, jotka mies saattaisi tulkita aloitteiksi..

        Tietenkin hiemankin isommassa kaupungissa tuo rima vaikuttaisi olevan paljon matalammalla kuin esimerkiksi jossakin muutaman tuhannen asukkaan kunnassa, jossa kaikki tuntevat toisensa. Kärjistetysti aseteltuna! Kyllähän 30 000 asukkaan kaupunkikin voi tuntua aika tuppukylältä..


      • Heikoilla olet
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Jos luet tarkemmin, huomaat etten todellakaan tehnyt mitään päätelmiä persoonastasi. Kommentoin vain sitä vihamielisyyttä, jota tekstissäsi koen. En todellakaan tiedä sinusta muuta, kuin mitä olet tässä threadissa itsestäsi antanut.

        Ja tietysti on täysi vapaus suhtautua negatiivisesti! Se ei vain ole kovin viehättävää..

        Normaalin käsite on aika laaja ja mielessäni rajasin sen ulkopuolelle lähinnä esimerkiksi vaikeasta masennuksesta kärsivät ihmiset. "Vihjailullani" yritin siis lähinnä sanoa, että eiköhän jokaisesta joku pidä.

        Varmasti sinäkin kohtaat vähintään viikoittain naisia, jotka potentiaalisesti pitäisivät sinusta juuri sellaisena kuin olet! Tuleeko vastaan tilanteita, joissa pääset heidän kanssaan juttuihin, voikin olla eri asia.
        Ihmiset vaikuttavat vielä hyvin usein olevan todella arkoja lähestymään toisiaan näinkin aroissa asioissa (ellei sitten rutiininomaisesti irtosuhteita harrastavia lasketa mukaan) ja naisethan eivät tunnetusti juuri aloitteita tee. Ainakaan sellaisia, jotka mies saattaisi tulkita aloitteiksi..

        Tietenkin hiemankin isommassa kaupungissa tuo rima vaikuttaisi olevan paljon matalammalla kuin esimerkiksi jossakin muutaman tuhannen asukkaan kunnassa, jossa kaikki tuntevat toisensa. Kärjistetysti aseteltuna! Kyllähän 30 000 asukkaan kaupunkikin voi tuntua aika tuppukylältä..

        "Ja tietysti on täysi vapaus suhtautua negatiivisesti! Se ei vain ole kovin viehättävää.."

        Et kai sinä nyt kuvittele että puhun sun kanssa samalla tavoin tästä aiheesta kuin naisten kanssa?

        Pitäiskö minun olla positiivinen vai olisinkon sinun mielestä positiivinen jos jankuttaisin miten hyvin nettideitti toimii kaikilla kunhan on normaali mies?

        Mitä sinä oikein odotit?

        On todella rasittavaa kun oletat vieläpä että olen ollut ehkäpä vihamielinen ja negatiivinen nettideitissä koska kommentoin tähän ketjuun vähemmän mairittelevasti tästä aiheesta.
        Kirjotiat kuin naiset nettideitti-palstalla.

        Olin hyvin positiivinen nettideitissä.

        "Normaalin käsite on aika laaja ja mielessäni rajasin sen ulkopuolelle lähinnä esimerkiksi vaikeasta masennuksesta kärsivät ihmiset. "Vihjailullani" yritin siis lähinnä sanoa, että eiköhän jokaisesta joku pidä.

        Varmasti sinäkin kohtaat vähintään viikoittain naisia, jotka potentiaalisesti pitäisivät sinusta juuri sellaisena kuin olet!"

        Me puhuimme tässä nettideitistä.

        Tällä hetkellä en etsi juuri edes suhdetta ja toisaalta kuten toteat se on aika vaikeaa.
        Nettideittiä pidin ennen sinne menoani yhtenä mahdollisuutena. En pidä sitä enää realistisena mahdollisuutena koska naisia on siellä niin vähän verrattuna miehiin.

        Ellei sitten halua jotain sellaista naista jota ei halua yksinkertaisesti suhteeseen.

        En yritä olla viehättävä tässä ketjussa vaan kertoa sen totuuden monien miesten näkökulmasta nettideitistä kuin se todella on.


      • Heikoilla olet kirjoitti:

        "Ja tietysti on täysi vapaus suhtautua negatiivisesti! Se ei vain ole kovin viehättävää.."

        Et kai sinä nyt kuvittele että puhun sun kanssa samalla tavoin tästä aiheesta kuin naisten kanssa?

        Pitäiskö minun olla positiivinen vai olisinkon sinun mielestä positiivinen jos jankuttaisin miten hyvin nettideitti toimii kaikilla kunhan on normaali mies?

        Mitä sinä oikein odotit?

        On todella rasittavaa kun oletat vieläpä että olen ollut ehkäpä vihamielinen ja negatiivinen nettideitissä koska kommentoin tähän ketjuun vähemmän mairittelevasti tästä aiheesta.
        Kirjotiat kuin naiset nettideitti-palstalla.

        Olin hyvin positiivinen nettideitissä.

        "Normaalin käsite on aika laaja ja mielessäni rajasin sen ulkopuolelle lähinnä esimerkiksi vaikeasta masennuksesta kärsivät ihmiset. "Vihjailullani" yritin siis lähinnä sanoa, että eiköhän jokaisesta joku pidä.

        Varmasti sinäkin kohtaat vähintään viikoittain naisia, jotka potentiaalisesti pitäisivät sinusta juuri sellaisena kuin olet!"

        Me puhuimme tässä nettideitistä.

        Tällä hetkellä en etsi juuri edes suhdetta ja toisaalta kuten toteat se on aika vaikeaa.
        Nettideittiä pidin ennen sinne menoani yhtenä mahdollisuutena. En pidä sitä enää realistisena mahdollisuutena koska naisia on siellä niin vähän verrattuna miehiin.

        Ellei sitten halua jotain sellaista naista jota ei halua yksinkertaisesti suhteeseen.

        En yritä olla viehättävä tässä ketjussa vaan kertoa sen totuuden monien miesten näkökulmasta nettideitistä kuin se todella on.

        ======
        Et kai sinä nyt kuvittele että puhun sun kanssa samalla tavoin tästä aiheesta kuin naisten kanssa?

        Pitäiskö minun olla positiivinen vai olisinkon sinun mielestä positiivinen jos jankuttaisin miten hyvin nettideitti toimii kaikilla kunhan on normaali mies?

        Mitä sinä oikein odotit?

        On todella rasittavaa kun oletat vieläpä että olen ollut ehkäpä vihamielinen ja negatiivinen nettideitissä koska kommentoin tähän ketjuun vähemmän mairittelevasti tästä aiheesta.
        Kirjotiat kuin naiset nettideitti-palstalla.

        Olin hyvin positiivinen nettideitissä.
        ...
        ======

        lol
        Luuletko tosiaan mun kuvittelevan niin? :D
        Kuten aiemmin sanoin, en tiedä susta yhtään sen enempää kuin mitä olet tässä threadissa itsestäsi antanut, joten mistä minä tietäisin, miten naisten kanssa kirjoittelet. Eikä se suoraan sanoen juuri kiinnostakkaan..
        Uskon kyllä, kun sanot olleesi positiivinen.

        Sanot edustavasi monien miesten näkökulmaa nettideiteistä, enkä epäile sitäkään lainkaan. Se näkökulma on näillä palstoilla erittäin hyvin edustettuna, mutta yleensähän ihmisluonteeseen kuuluu, että kehut kuiskataan salassa ja haukut huudetaan katolta, joten voisin kyllä sanoa samaa. En usko hetkeäkään olevani yksin oman kokemukseni kanssa. Sitä ei vain moni käy mainostamassa.
        Eikä se näytä näissä piireissä hirveän suosittukaan olevan, päätellen kaikista miinuksista, joita viestini ovat keränneet.. lol

        -
        Kiitos muuten kommentistasi, mun kirjoitustyylistäni!
        Se on erilainen lähestymistapa ja vaati hieman harjoittelua, mutta se tuntuu onnistuvan pitämään naisten mielenkiinnon, joten yritän pitää taitoa yllä. ;)


      • Minkä huonolle itseilmaisukyvylle voi? Se on väärin, että kaikki on aina kiinni sosiaalisista taidoista.


      • sir_eino
        Heikoilla olet kirjoitti:

        Kumma kun et ole oppinut yhtään mitään sitten.
        Kuva ratkaisee lähes suurimmaksi osaksi kiinnostaako naisia vai ei. Eikä välttämättä se normaali liikunnallinen persoonallinen heppu kelpaa.

        Naiset aika usein valitsevat näitä pleijereitä tai pilluvonkareita ja sitten valittavat kun netti on täynnä varattuja ja huijareita.

        Itse en jaksa alkaa tässä omia kokemuksia alkaa tilittämään ja ongelma ei todellakaan koske vain minua yksittäisenä miehenä.

        Tutustu asiaan muiltakin kuin omalta kohdalta niin ehkä tajuat miten onnekas olet. Onnea jatkoon.

        itse en jaksa enää vaivautua jos kaikki päättyy aina kuvan vaihtoon tai siihen etten ole nyt sattumoisin ihan niin hyvin tienaava kuin se seuraava kundi.
        Tosin olen sinua hieman vanhempi joten sekin vaikuttaa asiaan.

        Jos naiset saavat satoja viestejä niin heidän rimansa nousee huristen ylös varsinkin mitä tulee miehen komeuteen mm.
        Normaali pallinaama on heille pelkkää ilmaa siellä.

        Miksi minä sitten olen saanut täältä naisilta yhteydenottoja vaikka profiilini on kuvaton?


      • sir_eino kirjoitti:

        Miksi minä sitten olen saanut täältä naisilta yhteydenottoja vaikka profiilini on kuvaton?

        Naamasi on vain niin komea, että naiset aistivat sen ilman kuvaakin. ;)


      • Heikoilla olet
        sir_eino kirjoitti:

        Miksi minä sitten olen saanut täältä naisilta yhteydenottoja vaikka profiilini on kuvaton?

        Korjattakoon että sain minäkin naisilta yhteydenottoja kuvattomalla profiililla ettei se mahdotonta ole. Persoonallisuus ja teksti eivät vain kanna kovin pitkälle jos se kanan laulu katkeaa kuin kaulan katkaisten siltä siihen kuvaan.
        Ehkä olet komea tai ainakin sellainen särmikkään tumma tapaus.

        Tiedän vain ettei kaikilla miehillä näin ole että yhteydenottoja tulisi.
        Puhut taas vain omista kokemuksistasi.


      • Heikoilla olet
        M1978 kirjoitti:

        Minkä huonolle itseilmaisukyvylle voi? Se on väärin, että kaikki on aina kiinni sosiaalisista taidoista.

        Sekin on kyllä kovin ikävää.

        Omasta puolestani voin sanoa että oma ilmaisukykyni on varsin korkealla tasolla ja varsinkin netissä moni pitää minua mielenkiintoisena persoonana. Jopa netin palstoilta olen "iskenyt" naisia jotka kuitenkin paljastuivat sellaisiksi joita en itse hae.

        Mutta nettideitti on oma lukunsa vähän samoin kuin baarit.

        Ei siellä pelkällä ilmaisutaidolla yms. pärjää vaikka kuinka olisi persoonaa ja huumoria.

        Naiset vaativat vähän vaikka mitä ja mielellään komessa paketissa sekä plussana ne seksuaaliset kemiat jotka tulee herätä jokaisesta ekakontaktista koska "eihän täällä olla kavereita etsimässä" bläääääääh.

        Toisin sanottuna jos et ole se kovan panokarjun näköinen tai muuten viehättävän näköinen niin ihan sama mitkä sinun sosiaaliset taidot on koska nettideitissä esimerkiksi kuten baarissakin saat tyytyä niihin baariruusuihin tai niihin jotka eivät muita miehiä löydä.


      • Heikoilla olet
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        ======
        Et kai sinä nyt kuvittele että puhun sun kanssa samalla tavoin tästä aiheesta kuin naisten kanssa?

        Pitäiskö minun olla positiivinen vai olisinkon sinun mielestä positiivinen jos jankuttaisin miten hyvin nettideitti toimii kaikilla kunhan on normaali mies?

        Mitä sinä oikein odotit?

        On todella rasittavaa kun oletat vieläpä että olen ollut ehkäpä vihamielinen ja negatiivinen nettideitissä koska kommentoin tähän ketjuun vähemmän mairittelevasti tästä aiheesta.
        Kirjotiat kuin naiset nettideitti-palstalla.

        Olin hyvin positiivinen nettideitissä.
        ...
        ======

        lol
        Luuletko tosiaan mun kuvittelevan niin? :D
        Kuten aiemmin sanoin, en tiedä susta yhtään sen enempää kuin mitä olet tässä threadissa itsestäsi antanut, joten mistä minä tietäisin, miten naisten kanssa kirjoittelet. Eikä se suoraan sanoen juuri kiinnostakkaan..
        Uskon kyllä, kun sanot olleesi positiivinen.

        Sanot edustavasi monien miesten näkökulmaa nettideiteistä, enkä epäile sitäkään lainkaan. Se näkökulma on näillä palstoilla erittäin hyvin edustettuna, mutta yleensähän ihmisluonteeseen kuuluu, että kehut kuiskataan salassa ja haukut huudetaan katolta, joten voisin kyllä sanoa samaa. En usko hetkeäkään olevani yksin oman kokemukseni kanssa. Sitä ei vain moni käy mainostamassa.
        Eikä se näytä näissä piireissä hirveän suosittukaan olevan, päätellen kaikista miinuksista, joita viestini ovat keränneet.. lol

        -
        Kiitos muuten kommentistasi, mun kirjoitustyylistäni!
        Se on erilainen lähestymistapa ja vaati hieman harjoittelua, mutta se tuntuu onnistuvan pitämään naisten mielenkiinnon, joten yritän pitää taitoa yllä. ;)

        Omassa tuttavapiirissäni on ollut sekä miehiä että naisia jotka ovat nettideittailleet. Sieltä se tieto on peräisin. Omat kokemukset tuovat lähinnä pippuria sekaan soppaan koska tiedän omalta kohdalta mihin kykenen ja mitä tavallaan muutin.

        Jos lähtee nettideittailuun niin tietysti pitää olla positiivinen ja avoimin mielin liikkeellä. Se vain ei tarkoita että sieltä kertyisi erityisen positiivisia kokemuksia vaan päinvastoin ne voivat olla hyvinkin negatiivisia.

        Itse uskon että kun minulla on ollut naisia ympärillä elämäni aikana niin sitä kautta olen oppinut kirjoittamaan myös heidän mieltä hivelevää tekstiä.

        Se ei vain riitä. Tarvitaan myös seksiä jonka pitää näkyä mm. kuvasta.

        Onnittele vanhempiasi että he ovat saattaneet maailmaan potran ja komean pojan jolla riittää vientiä. Älä nyt kuvittele että kaikki ovat yhtä onnellisessa asemassa.


      • Heikoilla olet kirjoitti:

        Korjattakoon että sain minäkin naisilta yhteydenottoja kuvattomalla profiililla ettei se mahdotonta ole. Persoonallisuus ja teksti eivät vain kanna kovin pitkälle jos se kanan laulu katkeaa kuin kaulan katkaisten siltä siihen kuvaan.
        Ehkä olet komea tai ainakin sellainen särmikkään tumma tapaus.

        Tiedän vain ettei kaikilla miehillä näin ole että yhteydenottoja tulisi.
        Puhut taas vain omista kokemuksistasi.

        Puhun omista kokemuksistani. Kuten sinäkin.

        Laita nyt se kuva, että nähdään, millainen pärstä kaikki ne naiset karkottaa!


      • Heikoilla olet kirjoitti:

        Sekin on kyllä kovin ikävää.

        Omasta puolestani voin sanoa että oma ilmaisukykyni on varsin korkealla tasolla ja varsinkin netissä moni pitää minua mielenkiintoisena persoonana. Jopa netin palstoilta olen "iskenyt" naisia jotka kuitenkin paljastuivat sellaisiksi joita en itse hae.

        Mutta nettideitti on oma lukunsa vähän samoin kuin baarit.

        Ei siellä pelkällä ilmaisutaidolla yms. pärjää vaikka kuinka olisi persoonaa ja huumoria.

        Naiset vaativat vähän vaikka mitä ja mielellään komessa paketissa sekä plussana ne seksuaaliset kemiat jotka tulee herätä jokaisesta ekakontaktista koska "eihän täällä olla kavereita etsimässä" bläääääääh.

        Toisin sanottuna jos et ole se kovan panokarjun näköinen tai muuten viehättävän näköinen niin ihan sama mitkä sinun sosiaaliset taidot on koska nettideitissä esimerkiksi kuten baarissakin saat tyytyä niihin baariruusuihin tai niihin jotka eivät muita miehiä löydä.

        Eikö itseäsi kyllästytä jankuttaa samaa ja yleistää sitä kaikkiin?

        Taisit syyttää minua tästä tuolla jossakin viestissä..?


      • Heikoilla olet
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Puhun omista kokemuksistani. Kuten sinäkin.

        Laita nyt se kuva, että nähdään, millainen pärstä kaikki ne naiset karkottaa!

        Kun en puhu.
        Puhun kertyneiden tietojeni sekä useamman tuttavan kanssa käytyjen asioiden kautta.

        kyse ei ole siis vain minun omista kokemuksista.

        "Laita nyt se kuva, että nähdään, millainen pärstä kaikki ne naiset karkottaa! "

        En todellakaan laita. Voisit yllättyä ettei se ole mitenkään erityisen ruma. Moni sanoo ihan miellyttävän näköiseksi. Mutta siihen jääkin ja tuon "miellyttävän" voi tulkita naisen tapauksessa myös kielteisellä tavalla (ei tarpeeksi nussittavan näköinen)


      • Heikoilla olet
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Eikö itseäsi kyllästytä jankuttaa samaa ja yleistää sitä kaikkiin?

        Taisit syyttää minua tästä tuolla jossakin viestissä..?

        Yrittäisit nyt ymmärtää että tämä ei koske minua yksinään.

        Mene nettideitti-palstalle ja totea asia.
        Mene mihin tahansa muualle ja totea asia.

        Olen oikeasti perehtynyt tähän asiaan kuin vain omien kokemusteni myötä.

        Mutta tietysti totuuden ääneen sanominen ja sinun yksittäisen kokemuksesi kiletäminen yleisenä totuutena on kauheaa.

        Oiskohan niin kuitenkin että olet nainen joka kirjoittaa tänne ihan provoillakseen?


      • Heikoilla olet kirjoitti:

        Kun en puhu.
        Puhun kertyneiden tietojeni sekä useamman tuttavan kanssa käytyjen asioiden kautta.

        kyse ei ole siis vain minun omista kokemuksista.

        "Laita nyt se kuva, että nähdään, millainen pärstä kaikki ne naiset karkottaa! "

        En todellakaan laita. Voisit yllättyä ettei se ole mitenkään erityisen ruma. Moni sanoo ihan miellyttävän näköiseksi. Mutta siihen jääkin ja tuon "miellyttävän" voi tulkita naisen tapauksessa myös kielteisellä tavalla (ei tarpeeksi nussittavan näköinen)

        Ei tarpeeksi nussittavan näköinen!! :D Repesin! :D

        On muakin sanottu "ihan ystävällisen" näköiseksi!


      • Heikoilla olet
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Ei tarpeeksi nussittavan näköinen!! :D Repesin! :D

        On muakin sanottu "ihan ystävällisen" näköiseksi!

        Se on vain tavallaan suora ilmaisu sellaisille kuten "tavallisen ruma", "ei sytytä", "ei kemiat kohtaa", "ei herännyt romanttisia tunteita" jne.

        Eiköhän se ole juuri sitä ettei ole tarpeeksi nussittavan näköinen vaan vain sellainen miellyttävä herrasmies joka kelpaa kyllä kaveriksi, mutta jota ei sänkyyn kutsuta kun tulee liian veljellinen olo tai jotain vastaavaa.


      • sir_eino
        Heikoilla olet kirjoitti:

        Korjattakoon että sain minäkin naisilta yhteydenottoja kuvattomalla profiililla ettei se mahdotonta ole. Persoonallisuus ja teksti eivät vain kanna kovin pitkälle jos se kanan laulu katkeaa kuin kaulan katkaisten siltä siihen kuvaan.
        Ehkä olet komea tai ainakin sellainen särmikkään tumma tapaus.

        Tiedän vain ettei kaikilla miehillä näin ole että yhteydenottoja tulisi.
        Puhut taas vain omista kokemuksistasi.

        Olen ollut ulkona vain kahdesti naisen kanssa netin kautta. Kummatkin keskustelupalsta (ei nettideitti) tuttuja. Kumpikaan ei ollut nähnyt kuvaani ennen tapaamista mutta kuvailin sen miltä näytän ja kerroin mitä puen päälleni.

        Ja totta helvetissä puhun omista kokemuksistani. Tuttavapiirissäni ei pahemmin nettideittailla. Ne harvat jotka ovat nettideittailleet ovat kuitenkin sukupuolesta riippumatta melko menestyneitä kyseisessä touhussa eli sutinaa on riittänyt.


      • sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

        Olen ollut ulkona vain kahdesti naisen kanssa netin kautta. Kummatkin keskustelupalsta (ei nettideitti) tuttuja. Kumpikaan ei ollut nähnyt kuvaani ennen tapaamista mutta kuvailin sen miltä näytän ja kerroin mitä puen päälleni.

        Ja totta helvetissä puhun omista kokemuksistani. Tuttavapiirissäni ei pahemmin nettideittailla. Ne harvat jotka ovat nettideittailleet ovat kuitenkin sukupuolesta riippumatta melko menestyneitä kyseisessä touhussa eli sutinaa on riittänyt.

        Livessä ulkonäöllä varmaan onkin enemmän vaikutusta. Tiedän etten ole sillä tavalla ruma tai tylsän näköinen että pakit tulisivat ennen kun saan suuni edes auki. En toisaalta ole myöskään niin komea että saisin seuraa joka ilta tekemättä asian eteen mitään. Mutta sen verran kävi geeniarvonnassa tuuri että tytöt katselee, flirttailee ja jopa joskus tekee ihan suoria aloitteita. En sitten tiedä paljonko se johtuu ulkonäöstä, paljonko olemuksesta, tyylistä ja luonteesta / karismasta, mistä ikinä...

        Omaa ulkonäkö on paha arvioida. Hot or notissa sain joskus aika hyvät pisteet mutta siitä on monta vuotta aikaa. Mutta miehet tietenkin komistuu vanhetessaan joten nyt olen täysi kymppi?


      • Mmmmmmmbop

        " vaikka heille kirjoittelisi ihan asiallisia juttuja."

        Naisille ei kannata kirjoittaa asiallisia juttuja. Vaan tyylikkäitä asiattomia juttuja.


      • Hirvilimu111
        sir_eino kirjoitti:

        Livessä ulkonäöllä varmaan onkin enemmän vaikutusta. Tiedän etten ole sillä tavalla ruma tai tylsän näköinen että pakit tulisivat ennen kun saan suuni edes auki. En toisaalta ole myöskään niin komea että saisin seuraa joka ilta tekemättä asian eteen mitään. Mutta sen verran kävi geeniarvonnassa tuuri että tytöt katselee, flirttailee ja jopa joskus tekee ihan suoria aloitteita. En sitten tiedä paljonko se johtuu ulkonäöstä, paljonko olemuksesta, tyylistä ja luonteesta / karismasta, mistä ikinä...

        Omaa ulkonäkö on paha arvioida. Hot or notissa sain joskus aika hyvät pisteet mutta siitä on monta vuotta aikaa. Mutta miehet tietenkin komistuu vanhetessaan joten nyt olen täysi kymppi?

        Pitihän se arvata että olet tunkenut pärstäsi hot or notiinkin. Pyydän kuitenkin, älä pidä tätä kutsuna laittaa arvosanaasi tähän palstalle.


      • Hirvilimu111 kirjoitti:

        Pitihän se arvata että olet tunkenut pärstäsi hot or notiinkin. Pyydän kuitenkin, älä pidä tätä kutsuna laittaa arvosanaasi tähän palstalle.

        Olen minäkin tunkenut!
        Ja näytän netissä naisille vain ne parhaat pisteet saaneet kuvat.

        Mikä siinä nyt on niin kummallista. Eikö kuka tahansa järkevä tee niin?


      • jönsson-liiga
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Olen minäkin tunkenut!
        Ja näytän netissä naisille vain ne parhaat pisteet saaneet kuvat.

        Mikä siinä nyt on niin kummallista. Eikö kuka tahansa järkevä tee niin?

        Entä jos laittaa vain ne parhaat kuvat, käyttämättä niitä hot or notin kautta?


      • Heikoilla olet kirjoitti:

        Yrittäisit nyt ymmärtää että tämä ei koske minua yksinään.

        Mene nettideitti-palstalle ja totea asia.
        Mene mihin tahansa muualle ja totea asia.

        Olen oikeasti perehtynyt tähän asiaan kuin vain omien kokemusteni myötä.

        Mutta tietysti totuuden ääneen sanominen ja sinun yksittäisen kokemuksesi kiletäminen yleisenä totuutena on kauheaa.

        Oiskohan niin kuitenkin että olet nainen joka kirjoittaa tänne ihan provoillakseen?

        Olen tässä threadissa jo maininnutkin olevani tietoinen siitä, että kantasi on aika hyvin edustettuna näillä palstoilla. Myös siellä neittideitti-palstalla, minne itseasiassa aloitin, jokin aika sitten, keskustelunkin aiheesta "miesten oikeasti vaikea saada vastauksia?".

        Suurta yleisöryntäystä se ei osakseen saanut, mutta kyllä siellä parikin miestä ilmoitti pärjänneensä oikeinkin hyvin. Lisäksi tähänkin threadiin näyttää ilmaantuneen joku muukin, jolla on vähän positiivisempi kuva tästä touhusta.
        Vai uskotko sir_einon olevan toinen rekisteröity nimimerkki, jolla käyn täällä ajankulukseni provoilemassa?

        Kuten sanottu. On erittäin inhimmillistä, että haukut huudetaan katolta ja uskotaan niiden olevan ainoa oikea yleinen totuus.

        Ja pitäisikö mun nyt ruveta todistelemaan miehuuttani sulle jotenkin? Tulenko dick slapaamaan sua 30 senttisellä alfa-uroksen lerssilläni, vai mitä oikein haluat? :p


      • Random clown
        sir_eino kirjoitti:

        Miksi minä sitten olen saanut täältä naisilta yhteydenottoja vaikka profiilini on kuvaton?

        Olet kuvaillut ulkonäköäsi ja yleistä olemustasi palstalla aika laajasti.


      • jönsson-liiga kirjoitti:

        Entä jos laittaa vain ne parhaat kuvat, käyttämättä niitä hot or notin kautta?

        Mistä tiedät, että muut (kriittiset random kaduntallaajat) pitävät niitä parhaina kuvina?


      • Heikoilla olet kirjoitti:

        Se on vain tavallaan suora ilmaisu sellaisille kuten "tavallisen ruma", "ei sytytä", "ei kemiat kohtaa", "ei herännyt romanttisia tunteita" jne.

        Eiköhän se ole juuri sitä ettei ole tarpeeksi nussittavan näköinen vaan vain sellainen miellyttävä herrasmies joka kelpaa kyllä kaveriksi, mutta jota ei sänkyyn kutsuta kun tulee liian veljellinen olo tai jotain vastaavaa.

        Ja eihän tässä hommassa kehuja olla kalastelemassa, vai? Kehuvathan naiset ystäviäänkin yhtenään, vaikka tuskin heitä haluavat "nussia"!

        Älä ala kaveriksi, jos et halua kaveriksi!
        Ei naista seksuaalisesti kiinnosta "miellyttävä herrasmies", vaikka tuo onkin ominaisuus, joka ei varmasti tiellekään tule. Kuitenkin, nainen otetaan, eikä maanitella!

        Tässä katkelma Wikipediasta hakusanalla "Friend Zone"

        "
        There is general agreement that once a man is in the friend zone, that it's difficult to get out.[3] A platonic relationship has formed without sex and can continue indefinitely. Accordingly, dating advisers and coaches have suggested that one never get in the friend zone to begin with. Several advisers urged men, during the initial dates, to touch women physically in appropriate places such as elbows or shoulders as a means of increasing the sexual tension.[10][11] Authors of the book How to Succeed with Women explained the logic:
        “Touching a woman casually and non-intrusively establishes a precedent that will help you touch her more intimately later. It gets her used to accepting your touch, and even shows her that it can feel good. These touches are quick, gentle, and over with before she has a chance to get uncomfortable. -- Ron Louis, David Copeland, 2009[11] ”

        Adviser Ali Binazir agrees, and suggested for the man to be a "little bit dangerous", not in a violent sense, but "with a bit of an edge to them", unpredictable, and "comfortable in their skin as sexual beings."[3] A woman speaking about a previous date in a report in the Boston Globe confirmed that she relegated her date to the friend zone because he lacked an "edge"; she needed "excitement."[12] Binazir suggested that a man, ensnared in the friend zone, is free to experiment and try new things, since there's nothing to lose.[3]
        "


      • nainen vastaa
        Heikoilla olet kirjoitti:

        Omassa tuttavapiirissäni on ollut sekä miehiä että naisia jotka ovat nettideittailleet. Sieltä se tieto on peräisin. Omat kokemukset tuovat lähinnä pippuria sekaan soppaan koska tiedän omalta kohdalta mihin kykenen ja mitä tavallaan muutin.

        Jos lähtee nettideittailuun niin tietysti pitää olla positiivinen ja avoimin mielin liikkeellä. Se vain ei tarkoita että sieltä kertyisi erityisen positiivisia kokemuksia vaan päinvastoin ne voivat olla hyvinkin negatiivisia.

        Itse uskon että kun minulla on ollut naisia ympärillä elämäni aikana niin sitä kautta olen oppinut kirjoittamaan myös heidän mieltä hivelevää tekstiä.

        Se ei vain riitä. Tarvitaan myös seksiä jonka pitää näkyä mm. kuvasta.

        Onnittele vanhempiasi että he ovat saattaneet maailmaan potran ja komean pojan jolla riittää vientiä. Älä nyt kuvittele että kaikki ovat yhtä onnellisessa asemassa.

        "Itse uskon että kun minulla on ollut naisia ympärillä elämäni aikana niin sitä kautta olen oppinut kirjoittamaan myös heidän mieltä hivelevää tekstiä. "

        Ehkä teennäisyytesi paistaa läpi ja naiset eivät siksi kiinnostu?

        Jos olet oikeasti noin ankea ja ilkeä ihminen se sattaa tulla ilmi, vaikka omasta mielstäsi lirkuttelet ihan mallikelpoisesti...


      • Kysyn vaan
        Heikoilla olet kirjoitti:

        Kumma kun et ole oppinut yhtään mitään sitten.
        Kuva ratkaisee lähes suurimmaksi osaksi kiinnostaako naisia vai ei. Eikä välttämättä se normaali liikunnallinen persoonallinen heppu kelpaa.

        Naiset aika usein valitsevat näitä pleijereitä tai pilluvonkareita ja sitten valittavat kun netti on täynnä varattuja ja huijareita.

        Itse en jaksa alkaa tässä omia kokemuksia alkaa tilittämään ja ongelma ei todellakaan koske vain minua yksittäisenä miehenä.

        Tutustu asiaan muiltakin kuin omalta kohdalta niin ehkä tajuat miten onnekas olet. Onnea jatkoon.

        itse en jaksa enää vaivautua jos kaikki päättyy aina kuvan vaihtoon tai siihen etten ole nyt sattumoisin ihan niin hyvin tienaava kuin se seuraava kundi.
        Tosin olen sinua hieman vanhempi joten sekin vaikuttaa asiaan.

        Jos naiset saavat satoja viestejä niin heidän rimansa nousee huristen ylös varsinkin mitä tulee miehen komeuteen mm.
        Normaali pallinaama on heille pelkkää ilmaa siellä.

        "Naiset aika usein valitsevat näitä pleijereitä tai pilluvonkareita ja sitten valittavat kun netti on täynnä varattuja ja huijareita."

        Sulle ei varmaan tullu mieleen, että suurin osa on just niitä pleijereitä ja vonkaajia ja hyvän miehen löytäminen sen kaiken keskeltä on kuin neulan etsimistä heinäsuovasta?


      • sir_eino
        Hirvilimu111 kirjoitti:

        Pitihän se arvata että olet tunkenut pärstäsi hot or notiinkin. Pyydän kuitenkin, älä pidä tätä kutsuna laittaa arvosanaasi tähän palstalle.

        Tungin sen sinne paljon nuorempana ja epävarmempana.


    • hyvin harvoin

    • afewfeawfe

      Eiköhän kesä tee tehtävänsä? Aika harva viitsii viettää ainakaan pidempään tällaisilla ilmoilla viettää aikaa tietokoneen äärellä. Harvemmin tulee itsekään kirjauduttua koko profiiliin, kun talvella sitä tuli katsottua joka päivä.

    • sir_eino

      No reilu 1100 oli käynyt kun viimeksi tarkistin. Tein tän profiilin viime tammikuussa. Yhteydenottoja muutama.

      Mutta täähän ei ole deittiosastolla, ehkä tätä ei lasketa.

      • 15+18

        Sö olet pannut kahtasataaviittäkymmentä naista. Sana kiertää. Totta helvetissä naiset ottaa yhteyttä päästäkseen jonoon.


      • Heikoilla olet

        Olet vieraillut aika monessa profiilissa jos kävijöitä on tuo määrä.

        Koska kuvattomana et saa tuollaista vierailija määrää mitenkään.

        Tai sitten puhtaasti valehtelet.


      • Penaalin eräs kynä
        Heikoilla olet kirjoitti:

        Olet vieraillut aika monessa profiilissa jos kävijöitä on tuo määrä.

        Koska kuvattomana et saa tuollaista vierailija määrää mitenkään.

        Tai sitten puhtaasti valehtelet.

        Klikkaa sen profiiliin, kyllähän siitä näkee milloin on liittynyt ja moniko on vieraillut.

        Niin ja onhan Eino suomalaisella tasolla eräänlainen smooth operatoriuden huipentuma, eli ei se nyt niin ihmekään ole.


      • sir_eino
        Heikoilla olet kirjoitti:

        Olet vieraillut aika monessa profiilissa jos kävijöitä on tuo määrä.

        Koska kuvattomana et saa tuollaista vierailija määrää mitenkään.

        Tai sitten puhtaasti valehtelet.

        Siis minulla ei ole täällä varsinaista treffiprofiilia, vain tämä profiili. Siinä on käynyt reilut 1100 vierailijaa. Johtuu varmaan siitä että kirjoittelen tänne paljon. Muuta syytä en keksi. Tietysti itsekin olen katsellut muiden profiileja.

        Kaikki vierailijat eivät varmasti ole naisia eivätkä pihkassa minuun vaikka olisivat mutta kaikki yhteydenotot ovat tulleet naisilta. Osa niistä on sitten tykännyt esim. kirjoitustyylistäni. Tai jotain sellaista. Paremminhan täällä tulee persoona esiin kun nettideittiprofiilissa. Yhtäkään yhteydenottoa ei ole kuitenkaan tullut sen jälkeen kun olen muuttanut tiedot varatuksi ja ihan hyvä niin.


      • sir_eino
        Penaalin eräs kynä kirjoitti:

        Klikkaa sen profiiliin, kyllähän siitä näkee milloin on liittynyt ja moniko on vieraillut.

        Niin ja onhan Eino suomalaisella tasolla eräänlainen smooth operatoriuden huipentuma, eli ei se nyt niin ihmekään ole.

        Siinä:

        Tila: Online
        Kirjautunut viimeksi: 30.6.2011 8:25
        Liittynyt jäseneksi: 23.1.2011
        5 vierailijaa tänään
        1209 vierailijaa yhteensä

        Mutta noi tiedot tosiaan taitavat näkyä profiilistani myös ulkopuolisille.


    • 2-5 vierailijaa viikossa.

    • 0-5 viestiä kuukaudessa.

    • Jaska'

      Suomi24 treffit on perseestä miehen kannalta.
      Kuvallista en oo pitäny ja nykyään en mitään muutakaan. Kävi selväks mitä nää pasiiviset ämmät on netissä.
      Ehkä 1 vierailija käy viikossa kattoon, tai jos oot ite käyny ahkeraan niin sitten enemmän. Yhteyden ottoja on turha odottaa vaikka olis kuinka hyvät speksit olemassa. Jos itse kirjoitat, niin saattaa joskus harvoin saada parin rivin vastauksen. - Ennemmin se nainen luonnosta löytyy kuin tuolta.!
      Uskon että nääkin ämmät jotka nyt vähänkään paremmalta näyttää, niin ovat siellä vain huomiohuoraamassa. Kato ku nää tampiot jätkät kehuu niitä siellä vieraskirjassa, niin se on niille niin kova juttu ku kaverit näkee,että niitä on kehuttu. Miestä ne ei oo sieltä hakemassa.

    • palindromi

      Ensinnäkin sanon että nettideittailu on erittäin epäkiitollista puuhaa. Itse olen työtön, niin ehkä vain lähemmäs joka kymmenes vastaa aloitteisiini. Minulla on kuvallinen profiili, jossa käy keskimäärin 1-3 kävijää vuorokaudessa, joskus enemmän. Joka viikko tuppaa olemaan yksi päivä jolloin kukaan ei käy profiilissani. Jonkun kerran on käynyt niin että on ollut muutamassa tunnissa yli kolme kävijää ja joku niistä kävijöiden profiileista jää kurkkaamatta, kun en kerennyt. Olen aktiivisimmasta päästä onlinessa olijoista. Aloitteita teen hyvin harvoin nykyään, kun ei oikein vastata takaisin. Hellepäivänä esim. Kuopiossa on käsittämättömän paljon kauniita nuoria naisia kaduilla ja muutenkin ulkona. Nettideittien näteimmät naiset ovat livenaisiin verrattuna vain aivan tavallisen näköisiä. Ja silti varmasti sikanirsoja.

    • Treffi-puolella 0-1 vierailijaa viikossa, kuvattomana. Oma-aloitteisia yhteydenottoja naisten puolelta siis sitäkin harvemmin... Eli ei juuri koskaan ja silloinkin vain joko venäläiset huijarit tai sellaiset jotka ei nappaa juuri lainkaan.

    • 2+3

      Itselläni on ollut profiili S24 noin 4kk. Ihan alkuun jaksoin selailla naisten profiileja lävitse, nykyään lähinnä pikaisesti tarkistan viestit ja vastailen niihin, en käy katsomassa profiilissani vierailleiden henkilöiden profiileja. Eli en etsimällä etsi seuraa, on sen verran kaikkea muutakin meneillään elämässä, että vapaa-ajan käytän mielummin muuhun kuin profiilien läpi cruisailuun.

      Olen tyytyväinen profiiliini ja minulle lähetetyt aloitukset yleensä ovat todella harvoin vain "mitä kuuluu?" -aloituksia. Profiilini on tehty täysin huumorimielessä ja suurin osa saamistani aloitusviesteistä onkin sävyltään leikitteleviä.

      Omaa statistiikkaa:

      Mies 26v - Profiili kuvallinen - Uusimaa

      Vierailuja viim. kuukauden aikana: 56
      Omat vierailut muiden profiileissa viim. kuukauden aikana: 5
      Naisilta minulle tulleet aloitusviestit viim. kuukauden aikana: 5

      • 2+3

        Edelliseen vielä lisätäkseni eli kyseessä siin on S24 treffit ja maksuton profiili on kyseessä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      381
      1963
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1647
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1330
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1086
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      975
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      948
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      812
    8. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      107
      785
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      746
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      680
    Aihe