"Kännivaras" rehottaa...

issu56

Heh, vaan mikäköhän mahtaakan olla kyseessä?

Kyllä pitää hellettä sus siunatkoon. Tänäänkin loppui meiltä mittarissa asteet kesken, eli yhtään ei hajuakaan mikä oli se todellinen hellelämpö.
Me vain kaadettiin pari puuta ja pistettiin klapeiksi ja hiottiin kuin oltaisiin oltu saunassa. Ja sinne ihan oikeaan saunaan olikin varsin mahtava päästä hikoilemaan lisää... ;))).

Tuossa koosteessa on kuvia meidän pihasta tänäpäivänä...
Ja kun aina arvuuttelen, niin teen sen perinteitä kunnioittaen tälläkin kerralla...

Eli mikä on kyseessä tuossa pätkässä 2:06 kohdalla ja entäpä sitte 5:21 kohdalla???

12

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuttuu link link

      Linkki ?????

    • issu56
    • ex-rek

      klikkaaja hei tajusix et issu kertos kuvien olevan omast pihastaans ?miks sää täänki taas olet klikant ?
      Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.

      • issu56

        Heh, tais "hienostorouva" kavahtaa sanaa kännivaras tajuamatta ensinkään mistä on kyse :))).


    • Enhän mä enään muistanut edes katsoa noita numeroita, niin syvennyin noihin kauniisiin kuviin pihassasi...

      Meillä on jo kaikki sireenit kukkineet...

      Eiköhän tuo nyt ole vähän riskipeliä näillä helteillä, tehdä noita puunkaatohommia...

      Kuuma on ollut tääläkin, auringonpuolelta en mittaria tänään ole katsonutkaan, mutta varjonpuolella tuolla mihin ei koskaan paista aurinko näytti mittari 27...

      • issu56

        No eihän tuossa pätkässä juurikaan muuta tästä pihasta näkynyt, kuin osa etupihasta...muut oli lähestulkoon vain pelkkää kukkaa :).

        Juu eihän se mikään nerokas idea eilen niitä puita ollut kaataa siinä helteessä, mutta se nyt tehtiin ja siitä kunnialla selvittiin.

        Taitaa nousta meille nyt varsinainen ukkonen, sillä niin tosi törkeetä pilveä on nousemassa, ettei mitään rajaa. Päivällä jo saatiin rankkasade niskaan ja jossain kauempana jytisi, mutta nyt näyttää tosi "lystikkäältä" taivas...


    • Taas hankala kysymys mutta kauniita kuvia.

      Tää on hienoa aikaa kun kaikki kukkii niin että penkit on täynnä värejä ja tuoksuja.
      Mulla on aukeemassa yhä lisää ja lisää kaikkea. Pähkämöt kukkii lilana ja ruusut on pääsemässä vauhtiin.

      • issu56

        Niin on ja kun joka päivä aukeaa jokin uusi kukka.
        Meillä pähkämö on vasta nuppuvaiheessa, mutta se onkin tuolla varjoisammalla puolella ja siitä syystä siellä on vähän hitaampaa kaikkien suhteen.
        Pohjantähdessä on julmettu määrä nuppuja ja muutama kukkakin siinä jo on...nyt ekaa kertaa.

        Ei ne arvuuttelut mitään hankalia olleet...


      • Hih... ;;)))
        issu56 kirjoitti:

        Niin on ja kun joka päivä aukeaa jokin uusi kukka.
        Meillä pähkämö on vasta nuppuvaiheessa, mutta se onkin tuolla varjoisammalla puolella ja siitä syystä siellä on vähän hitaampaa kaikkien suhteen.
        Pohjantähdessä on julmettu määrä nuppuja ja muutama kukkakin siinä jo on...nyt ekaa kertaa.

        Ei ne arvuuttelut mitään hankalia olleet...

        Hemma Bra mut pihal' Best ;;;)))))))))))))))))))


      • ex.rek.
        Hih... ;;))) kirjoitti:

        Hemma Bra mut pihal' Best ;;;)))))))))))))))))))

        moikkelis ummu käyks aika pitkäks ko et saa issultakaan huomioo,,?


    • tarhuri.

      heeeeeh,aikas hyvin keksitty nimi tuolle ko sehän se on.

    • Meillä kännivarkaita on ampparit.Muutamat kukat vetää niitä solkenaan,ja osa on niin nirvanassa,että putoilee pois kukasta o_O
      Kauniita ruusuja.Itse vaan tyydyn niitä ihailemaan muilla,vaikka ne niin kauniita onkin.
      Meillä oli muutettaessa jokunenkin ruusupuska,mutta tuli sitten kaivettua ja annettua ne kaikki pois.
      Kun en noitten koissujen takia riskaa niitä pitää.Ne kun tuolla pihalla ympäriinsä vilistää,niin varmaan lykkäisi nokkansa noihin piikkeihin.Kun on vielä tapana luunsa haudata jonkun puskan tai "matalalehväisen" puun alle.
      Vähän on niinkuin kaikki piikkiset saaneet kyytiä täältä :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe