Millaisen miehen haluan

yt-nainen

Haluaisin tällaisen:

- Hän ei usko markkina-arvoteoriaan
- Hän ei pidä itseään KTM:nä, ATM:nä tai YTM:nä, eikä myöskään luokittele muita ihmisiä tällaisiksi
- Hän ei ole koskaan missään sanonut naista h*uoraksi tai l*utkaksi, ei edes anonyymina netissä
- Hän ei myöskään ole muilla loukkaavilla sanoilla nimitellyt itselleen vieraita ihmisiä, miehiä saatikka naisia (just ja just hyväksyn sen että joskus jonkun riidan takia tutun ihmisen kanssa saattaa tulla sanotuksi jotain ikävää)
- Hän ei ole kovinkaan sulkeutunut tai erakkomainen, vaan suhtautuu ihmisiin useimmiten avoimesti, haluaa tutustua, jutella ihmisten kanssa, jne.
- Hän uskoo tosirakkauteen
- Hän toimii aktiivisesti löytääkseen tosirakkauden, kohdatakseen sen oikean jonka kanssa voi syventyä yhteisen elämän rakentamiseen
- Hän ei käy kovin usein baareissa ja yökerhoissa ei juuri koskaan. Jos käy jossain, niin sitten viihtyisät kuppilat tai pubit, jossa esim. lautapelejä, olutta, biljardia, keskusteluita, viihtyisää yhdessäoloa.
- Hän viihtyy ulkona, käy esim. lenkillä (itse käyn), ulkoilee jne.
- Hän tykkää lukea kirjoja (itse luen, ja tykkään keskustella lukemastani, jakaa ajatuksia) melko monipuolisesti, ja seuraa aikaansa - lukee uutisia, kaikenlaisia, katsoo dokkareita ja elokuvia, pitää taiteista ja musiikista
- Hän pitää matkustamisesta (itse matkustelen, enkä aio sitä lopettaa miehen löydettyäni, vaan tietenkin haluan että siitä tulisi yhteinen harrastuksemme)
- Hänellä on halu elää ja kokea!
- Hän pysyy hyvin menossani mukana, eli ei jää kotiin nysväämään, vaan on pikemminkin aktiivinen tekijä ja toimija, yhdessä mun kanssani. Ei siis kotihiiri tai erakkomainen.
- Hänellä on avara, hyväksyvä ja suvaitsevainen maailmankatsomus. Hän ymmärtää erilaisuutta, suhtautuu lähtökohtaisesti avoimesti maailmaan, eikä tuomitse ennen kuin on selvillä faktoista/taustoista jne.
- Hän sanoo asiansa. Ei jää märehtimään. Sanoo suoraan miten asiat on!
- Hänellä on tunteet
- Hän haluaa pitkään suhteeseen naisen kanssa, jota rakastaa. Hän haluaa lapsia, perustaa perheen ja rakentaa yhteistä elämää.
- Hänen huumorintajunsa ei ole liian mustaa tai muita loukkaavaa
- Hän rakastaa sitä tunnetta kun voi vaan maata ruohikolla, katsella pilviä, kuunnella ääniä, olla vaan paikoillaan. :)
- Hyvä musiikkimaku: ei käy Lady Gaga ja muut listahitit. Mieluummin vaikkapa Pink Floydia.. kunnon musiikkia kiitos!
- Pitää eläimistä ja lapsista
- On humaani
- On ystävällinen, lämmin ja mukava ihminen, mutta jos huomaa jossain epäoikeudenmukaisuutta, niin ei epäröi puuttua asiaan, sanoa mielipidettään.
- Viihtyy paremmin live-elämässä kuin netissä.
- Pitää hellyydestä. Ei ole seksiaddikti. Itselleni riittää parisuhteessa esim. 1-3 krt viikossa, ja taukoakin voi olla ilman että heti alkaa ahdistaa.
- Ei ole mustasukkainen. Ymmärtää sen että naisella voi olla myös miespuolisia KAVEREITA. Ja samoin mä ymmärrän sen että hänellä voi olla naispuolisia kavereita. Ymmärtää, että joskus on hyvä viettää aikaa muidenkin ihmisten kanssa, kavereiden, tuttujen jne.

Utopistista, tiedän. :)

67

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weewee-man

Liian pitkä, mutta puoliväliin lukemallakin voi sanoa, että tuskin kukaan täyttää noita.

• yt-nainen

Heh, joo, olen samaa mieltä. :)
        En odotakaan että joka ikinen kohta täyttyisi.
        Mut se joka tuon lukee ja jolle kolahtaa, niin sellainen ihminen ymmärtänee mua melko hyvin. Muut ei välttämättä. Ja se on ihan ok. :)

Onhan toi pitkä, alkoi vaan tulla ja tulla ja tulla lisää kohtia, kun oikein kunnolla pääsin vauhtiin. Näppis vaan sauhusi! :D

Varmaan itse kukin saisi aikaiseksi vastaavanlaisen listan, jos vaan alkaisi kirjottaa.

• Naisasialooseri.

En jaksanut lukea koko litaniaa läpi, mutta sen voin sanoa, että MA-teoria ei ole uskon asia, vaan fakta juttu.

Ihan sama kun sanoisit, että ei saa uskoa siihen, että ihmiset saavat eri määrän rahaa,

• yt-nainen

No jos se on susta faktajuttu, niin antaa olla sitten, ole vaan rauhassa sitä mieltä. :)

Mut mä oon eri mieltä. Mun mielestä se ei ole faktaa.

• Naisasialooseri.
        yt-nainen kirjoitti:

No jos se on susta faktajuttu, niin antaa olla sitten, ole vaan rauhassa sitä mieltä. :)

Mut mä oon eri mieltä. Mun mielestä se ei ole faktaa.

Ihanko totta? Olet siis sitä mietlä, että jokainen mies saa yhtä paljon pillua? Itse kyllä uskallan väittää toisin.

• Mies 30 v

Voihan helvetti.
      Täytän listan joka kohdan, melkein.

Paitsi ehkä tuo "erakkomaisuus". Teen itsenäisesti asioita (muualla kuin kotona) enkä nauti siis aina sosiaalisissa porukoissa pyörimisestä väkisin. Seuran pitää olla mielekästä ja tekemisen myös, mieluummin teen jotain yksin kuin väkisin väännän muiden kanssa vain ollakseni sosiaalinen.

Ohops, on toinenkin kohta. Olen nimitellyt vieraita ihmisiä netissä. Osa ihmisistä on vain paskiaisia. Oliskohan niin että sinulla on jopa vähän liiankin avarakatseinen näkemys ihmisistä periaatteella "annetaan kaikkien kukkien kukkia?"

Lisäksi en rakasta sitä tunnetta että maataan vain ruohikolla. Ehkä silloin joskus lapsena ja nuorena. Nykyään se tuntuu jo toisinaan "liian rauhalliselta". Hetkittäin hyvä mutta elämäntapana unettavaa.

Huumorintaju voi myös joskus olla aika mustaa ja jopa loukkaavakin. Pointtihan on siinä että toisten täytyy ymmärtää ettei tarkoitus ole loukata ja meillä jokaisella on heikkoutemme jne. huumorin avulla niitä voi käsitellä vapaammin.

Mutta varmaan sulle löytyy joku sopivampi....

• nainen 20v

Vaikutat just täydelliseltä..

• Mies 28v

Hmm... Jos tuo olisi deitti-ilmoitus, vastaisin heti :)

Ainoa, joka ei ehkä täsmää, on tämä:
      "Hän pysyy hyvin menossani mukana, eli ei jää kotiin nysväämään, vaan on pikemminkin aktiivinen tekijä ja toimija, yhdessä mun kanssani. Ei siis kotihiiri tai erakkomainen."

Olen aktiivinen tekijä ja toimija, mutta silti olen mieluummin yksin kotona kuin seurassa ja menossa vain ollakseni seurassa ja menossa. Eli moni jäisi jälkeeni aktiivisuudessa kodin ulkopuolella, mutta harva on niin erakkoluontoinen kuin minä :)

Mitähän tuo tekeminen ja toimiminen olisi, jota haluaisit tehtävän yhdessä kanssasi?

• Helppo arvata

"Mitähän tuo tekeminen ja toimiminen olisi, jota haluaisit tehtävän yhdessä kanssasi?"

Ei taatusti mitään ilmaista. Jotain kallista harrastamista tai matkustamista, minkä mies sitten maskuliinisen rooliodotuksen mukaisesti kustantaa naiselle.

• Mies 30 v

Minulle tuli ainakin vähän sellainen tunne että tuollaiseen deitti-ilmoitukseen vastaisi moni mies.

Johtuen jo siitä että aloittajan oletuksesta riippumatta tuo ei ole kovin utopistinen lista lainkaan.

Suurimmat ongelmat tulisivat siinä riittääkö miehen ulkoinen olemus, status ja seksuaalinen viehätys aloittajalle.

Veikkaan että kovinkaan monella ei riitä.

• Mies 28v
        Helppo arvata kirjoitti:

"Mitähän tuo tekeminen ja toimiminen olisi, jota haluaisit tehtävän yhdessä kanssasi?"

Ei taatusti mitään ilmaista. Jotain kallista harrastamista tai matkustamista, minkä mies sitten maskuliinisen rooliodotuksen mukaisesti kustantaa naiselle.

Lienenkö sitten sinisilmäinen, mutta minä en saanut tuosta listasta sellaista kuvaa, että tämä nainen olisi maksattamassa lystinsä miehellä. Harrastuksiin saa tietysti upota rahaa, mutta toki odotan, että nainen kantaa kortensa kekoon tavalla tai toisella. Ja, anteeksi kyynisyyteni tähän palstaan tottuneena, mutta pakko vielä lisätä, että en nyt tarkoita korren kantamisella kekoon sitä, että nainen maksaisi seksillä :)

• yt-nainen

En mäkään kokoajan ole menossa, ja viihdyn kyllä välillä yksinkin. :) En mä sen takia oo menossa että olisin menossa... Vaan siksi että viihdyn. :)

Yhteistä tekemistä ja toimimista voisi olla esim.
        - Juoksulenkit tai muu ulkoilu yhdessä, mielellään useana iltana viikossa (tai edes yhtenä, kyllähän mä yksinkin mielellään juoksen)
        - Nyt kesällä varsinkin puistot, piknikit, kokkailu, grillailu, yhdessä ystävien ja kavereiden kanssa, frisbeen heittely, yleinen yhdessäolo. Tällä viikolla on paljon ollut tollasta menoa iltaisin töiden jälkeen. Myös omat oveni on aina auki ystäville (tai no, lähes aina), ja mielellään pitäisin asiat niin myös mahdollisen suhteen alettua.
        - Keikoilla käyminen. Mä käyn noin parisen kertaa kuussa (tai useamminkin) keikoilla, kaikenlainen musiikki uppoaa, mut ei liian heavy,,, Rokkia, progea, punkkia, poppiakin...
        - Ulkona syömässä käyminen, parisen kertaa kuukaudessa.
        - Kesäisin kaikenlaiset tapahtumat. Tänään olin puistokirppiksellä myymässä vanhoja kamojani.

No, tossa joitakin esimerkkejä.

Oikeastaan asian summaa hyvin se, että mä en ole sellanen että jaksaisin sohvalla kovin paljoa nyhjätä. En ole ns. koti-ihminen kovinkaan vahvasti. Toki sillekin on aikansa ja paikkansa, ja pitää voida rauhoittua, mutta mulla on melko korkea energiataso ja toivoisin toki samaa mieheltäkin, muuten voi tulla ongelmia.

• €mätin-visa
        Mies 28v kirjoitti:

Lienenkö sitten sinisilmäinen, mutta minä en saanut tuosta listasta sellaista kuvaa, että tämä nainen olisi maksattamassa lystinsä miehellä. Harrastuksiin saa tietysti upota rahaa, mutta toki odotan, että nainen kantaa kortensa kekoon tavalla tai toisella. Ja, anteeksi kyynisyyteni tähän palstaan tottuneena, mutta pakko vielä lisätä, että en nyt tarkoita korren kantamisella kekoon sitä, että nainen maksaisi seksillä :)

Suominaisilla on AINA raha mielessä ja oletus siitä että, mies maksaa lammasmaisesti kaiken mitä vain eukko kehtaa vaatia.

• yt-nainen
        Mies 28v kirjoitti:

Joo, oikeassa olet, eipä kyllä ollut listaa kirjoittaessa mielessä että olisin mitään maksattamassa miehellä. Ei ole tarvetta sellaiseen. :)

Olen itsenäinen, tottunut maksamaan "lystini" itse.

• Mies 28v
        yt-nainen kirjoitti:

En mäkään kokoajan ole menossa, ja viihdyn kyllä välillä yksinkin. :) En mä sen takia oo menossa että olisin menossa... Vaan siksi että viihdyn. :)

Yhteistä tekemistä ja toimimista voisi olla esim.
        - Juoksulenkit tai muu ulkoilu yhdessä, mielellään useana iltana viikossa (tai edes yhtenä, kyllähän mä yksinkin mielellään juoksen)
        - Nyt kesällä varsinkin puistot, piknikit, kokkailu, grillailu, yhdessä ystävien ja kavereiden kanssa, frisbeen heittely, yleinen yhdessäolo. Tällä viikolla on paljon ollut tollasta menoa iltaisin töiden jälkeen. Myös omat oveni on aina auki ystäville (tai no, lähes aina), ja mielellään pitäisin asiat niin myös mahdollisen suhteen alettua.
        - Keikoilla käyminen. Mä käyn noin parisen kertaa kuussa (tai useamminkin) keikoilla, kaikenlainen musiikki uppoaa, mut ei liian heavy,,, Rokkia, progea, punkkia, poppiakin...
        - Ulkona syömässä käyminen, parisen kertaa kuukaudessa.
        - Kesäisin kaikenlaiset tapahtumat. Tänään olin puistokirppiksellä myymässä vanhoja kamojani.

No, tossa joitakin esimerkkejä.

Oikeastaan asian summaa hyvin se, että mä en ole sellanen että jaksaisin sohvalla kovin paljoa nyhjätä. En ole ns. koti-ihminen kovinkaan vahvasti. Toki sillekin on aikansa ja paikkansa, ja pitää voida rauhoittua, mutta mulla on melko korkea energiataso ja toivoisin toki samaa mieheltäkin, muuten voi tulla ongelmia.

Mikään yksittäinen asia tuolta menolistalta ei hyppää silmille ei-kannatettavana, mutta rivien välistä on luettavissa, että taidan olla vähän liian introvertti (lue: itsekseni tai kumppanin kanssa viihtyvä ja tekeminen-ennen-seuraa -ihminen)... Kelpuuttaisin kyllä ekstrovertin, mutta noin ekstrovertti ihminen ei ehkä kelpuuttaisi minua.

• Pointti on se
        yt-nainen kirjoitti:

Joo, oikeassa olet, eipä kyllä ollut listaa kirjoittaessa mielessä että olisin mitään maksattamassa miehellä. Ei ole tarvetta sellaiseen. :)

Olen itsenäinen, tottunut maksamaan "lystini" itse.

Kun kun nainen sanoo "maksavansa itse" on pitkässä juoksussa kyseessä yleensä ns. itselle valehteleminen. Ja olennaista on myös se, että jos mies joutuu osallistumaan naisen kaverina kaikenlaiseen maksulliseen hömppään, mihin ei välttämättä itse niin haluaisi, - kuten keikat, tapahtumat, ravintoloissa syöminen, kalliiden elintarvikkeiden grillaaminen - tietää se suurta rahanmenoa miehelle - vaikka siis nainen kuinka maksaisi lystinsä itse. Eli tässäkin tapauksessa naisen ehdoilla mennään ja mies kaivaa kuvetta mikäli haluaa naisen kanssa paneskella.

• Mies 28v
        Pointti on se kirjoitti:

Kun kun nainen sanoo "maksavansa itse" on pitkässä juoksussa kyseessä yleensä ns. itselle valehteleminen. Ja olennaista on myös se, että jos mies joutuu osallistumaan naisen kaverina kaikenlaiseen maksulliseen hömppään, mihin ei välttämättä itse niin haluaisi, - kuten keikat, tapahtumat, ravintoloissa syöminen, kalliiden elintarvikkeiden grillaaminen - tietää se suurta rahanmenoa miehelle - vaikka siis nainen kuinka maksaisi lystinsä itse. Eli tässäkin tapauksessa naisen ehdoilla mennään ja mies kaivaa kuvetta mikäli haluaa naisen kanssa paneskella.

Minä kyllä jaksan uskoa, että kaksi aikuista ihmistä, jotka aivan oikeasti haluavat toisensa, pääsevät tuollaisesta yhteisymmärrykseen. Jos kokonaisuus ei toimi, niin silloin se ei toimi, ja seura vaihtuu...

• Eräskin Teuvo
        Pointti on se kirjoitti:

Niin. Naisen panemisen pitäisi olla halpaa, kokonaisuutena.

• yt-nainen
        Mies 30 v kirjoitti:

Minulle tuli ainakin vähän sellainen tunne että tuollaiseen deitti-ilmoitukseen vastaisi moni mies.

Johtuen jo siitä että aloittajan oletuksesta riippumatta tuo ei ole kovin utopistinen lista lainkaan.

Suurimmat ongelmat tulisivat siinä riittääkö miehen ulkoinen olemus, status ja seksuaalinen viehätys aloittajalle.

Veikkaan että kovinkaan monella ei riitä.

Hei!
        Kiva jos listani ei vaikuta sinusta utopistiselta!
        Tarkennan silti sen verran, että en tietenkään hakemalla hae juuri sellaista joka täyttää joka ikisen kohdan pilkuntarkasti. Ei tartte täyttää kaikkia, mutta jokainen voi toki miettiä että jos ei identifioidu melkeinpä yhteenkään kohtaan, tai KOKONAISUUTEEN, niin ei varmaan hirveästi kannata mitään suhdetta alkaa rakentaa.

Niin, ulkoisesta olemuksesta, statuksesta ja seksuaalisesta viehätyksestä en maininnut mitään. Ihan tarkoituksella jätin mainitsematta. Syy on se, että sitä on niin vaikea rajata mitenkään.. Ja mitä tolla statuksella tarkoitetaan?
        No, tässä jotain:

- Mä olen 168 cm pitkä. Toivoisin että olet joko samanpituinen tai mua pitempi. :) En käytä korkkareita, huom! :D
        - Ei väliä oletko tumma tai vaalea, lyhyt- vai pitkätukkainen, kihara- tai suoratukkainen
        - Seksuaalinen viehätys: no toki toivon että sitä olisi, mutta kun sitä on aika vaikea tässä kuvailla, eikä voikaan.. hmm.. mitäs sitä sanoisi? No, sanotaan nyt näin, että koska itsellänikin on terveet elämäntavat ja harrastan liikuntaa (ja olen hoikka), niin toivoisin että miehenkin ulkonäkö kielisi että on harrastettu muutakin kuin kaljamahan kasvatusta. Mutta en ole mikään lihaksien fanittaja kuitenkaan.
        - Niin, mun ikä. No, mä oon 28 v. Miehen ikää en nyt haluaisi rajata.. No, kahdenkympin paremmalla puolella ja alle nelkyt. Hmm, ehkä jotenkin noin.
        - Status: Se että on elämässä jotakin mielekästä tekemistä. Oli se sitten opiskelu tai työ (ja työ voi olla myös vapaaehtoistyö, esim), tai on halu tehdä jotakin mielekästä ja siihen myös aktiivisesti pyrkii

• yt-nainen
        Pointti on se kirjoitti:

"jos mies joutuu osallistumaan naisen kaverina kaikenlaiseen maksulliseen hömppään, mihin ei välttämättä itse niin haluaisi"

Se mies jonka kanssa mä alkaisin suhteeseen, ei kokisi JOUTUVANSA osallistumaan, vaan hän nimenomaan HALUAISI osallistua. En mä todellakaan ketään miestä ole keikalle tai ravintolaan pakottamassa. :)

• Mies 30 v
        yt-nainen kirjoitti:

Hei!
        Tarkennan silti sen verran, että en tietenkään hakemalla hae juuri sellaista joka täyttää joka ikisen kohdan pilkuntarkasti. Ei tartte täyttää kaikkia, mutta jokainen voi toki miettiä että jos ei identifioidu melkeinpä yhteenkään kohtaan, tai KOKONAISUUTEEN, niin ei varmaan hirveästi kannata mitään suhdetta alkaa rakentaa.

Niin, ulkoisesta olemuksesta, statuksesta ja seksuaalisesta viehätyksestä en maininnut mitään. Ihan tarkoituksella jätin mainitsematta. Syy on se, että sitä on niin vaikea rajata mitenkään.. Ja mitä tolla statuksella tarkoitetaan?
        No, tässä jotain:

- Mä olen 168 cm pitkä. Toivoisin että olet joko samanpituinen tai mua pitempi. :) En käytä korkkareita, huom! :D
        - Ei väliä oletko tumma tai vaalea, lyhyt- vai pitkätukkainen, kihara- tai suoratukkainen
        - Seksuaalinen viehätys: no toki toivon että sitä olisi, mutta kun sitä on aika vaikea tässä kuvailla, eikä voikaan.. hmm.. mitäs sitä sanoisi? No, sanotaan nyt näin, että koska itsellänikin on terveet elämäntavat ja harrastan liikuntaa (ja olen hoikka), niin toivoisin että miehenkin ulkonäkö kielisi että on harrastettu muutakin kuin kaljamahan kasvatusta. Mutta en ole mikään lihaksien fanittaja kuitenkaan.
        - Niin, mun ikä. No, mä oon 28 v. Miehen ikää en nyt haluaisi rajata.. No, kahdenkympin paremmalla puolella ja alle nelkyt. Hmm, ehkä jotenkin noin.
        - Status: Se että on elämässä jotakin mielekästä tekemistä. Oli se sitten opiskelu tai työ (ja työ voi olla myös vapaaehtoistyö, esim), tai on halu tehdä jotakin mielekästä ja siihen myös aktiivisesti pyrkii

Ei se utopistinen ole jo sen vuoksi että vastaavia miehiä olen tuntenut.

Itselläni on naisia kohtaan melkein lähes samanlainen lista. Ehkä pikkaisen eri painotuksilla ja hieman lyhyempi.

Huomaan kuitenkin samoja aineksia siinä mitä sinä et varsinkaan halua ja tuo Persoona isolla P:llä nimenomaan on minulle todella tärkeä.

Mistä päin satut olemaan kotoisin?

• Mies 30 v
        Mies 30 v kirjoitti:

Itselläni on naisia kohtaan melkein lähes samanlainen lista. Ehkä pikkaisen eri painotuksilla ja hieman lyhyempi.

Huomaan kuitenkin samoja aineksia siinä mitä sinä et varsinkaan halua ja tuo Persoona isolla P:llä nimenomaan on minulle todella tärkeä.

Tai siis, missä päin Suomea oleskelet nykyään?

• Mies 28v
        Mies 28v kirjoitti:

Mikään yksittäinen asia tuolta menolistalta ei hyppää silmille ei-kannatettavana, mutta rivien välistä on luettavissa, että taidan olla vähän liian introvertti (lue: itsekseni tai kumppanin kanssa viihtyvä ja tekeminen-ennen-seuraa -ihminen)... Kelpuuttaisin kyllä ekstrovertin, mutta noin ekstrovertti ihminen ei ehkä kelpuuttaisi minua.

Ihan pakko vielä kysyä:

"Hän ei ole kovinkaan sulkeutunut tai erakkomainen, vaan suhtautuu ihmisiin useimmiten avoimesti, haluaa tutustua, jutella ihmisten kanssa, jne."

"En ole ns. koti-ihminen kovinkaan vahvasti."

Onko ongelma, jos mies on koti-ihminen, vaikkakin kovasti kiinnostunut siitä, mitä ympärillä tapahtuu, mutta ei ole sulkeutunut, vaan on kiinnostunut myös ihmisistä?

• theres still hope
        €mätin-visa kirjoitti:

Suominaisilla on AINA raha mielessä ja oletus siitä että, mies maksaa lammasmaisesti kaiken mitä vain eukko kehtaa vaatia.

no onneksi virolaiset, venäläiset sekä muut itablokin naiset sekä espanjalaiset että italialaiset naiset on toisita maata ;)

• et silleen
        yt-nainen kirjoitti:

Hei!

No, tässä jotain:

Haha, nainen minun makuuni, kun en ole vielä päässyt työelämään pitkän työttömyyden jälkeen. Teitä pitäisi olla enemmänkin.

• yt-nainen
        Mies 30 v kirjoitti:

Tai siis, missä päin Suomea oleskelet nykyään?

Tervehdys!
        Oleskelen Oulussa. :) Entäs itse?
        Ja kotoisin olen Helsingistä.

• yt-nainen
        Mies 28v kirjoitti:

Ihan pakko vielä kysyä:

"Hän ei ole kovinkaan sulkeutunut tai erakkomainen, vaan suhtautuu ihmisiin useimmiten avoimesti, haluaa tutustua, jutella ihmisten kanssa, jne."

"En ole ns. koti-ihminen kovinkaan vahvasti."

Onko ongelma, jos mies on koti-ihminen, vaikkakin kovasti kiinnostunut siitä, mitä ympärillä tapahtuu, mutta ei ole sulkeutunut, vaan on kiinnostunut myös ihmisistä?

"Onko ongelma, jos mies on koti-ihminen, vaikkakin kovasti kiinnostunut siitä, mitä ympärillä tapahtuu, mutta ei ole sulkeutunut, vaan on kiinnostunut myös ihmisistä?"

Ei se välttämättä ongelma olisi. :)
        Ja kyllä mä uskon että jos oikea ihminen osuu kohdalle, niin kyllähän mä sellasen kanssa kotonakin viihtyisin. Ja toisaalta, varmasti voisi niinkin päin olla, että miehestä sukeutuu siinä samalla sitten hiukan menevämpi, eli tavallaan molemmat lähestyisivät toisiaan tuossa asiassa.

Mut esim. televisiota en oikein katsele kyllä, ja harvoin sohvalla istuskelen, eli sellanen ajanvietto on mulle vähän nou-nou. Ainakin jos sellasta olis joka ilta.

• nimenomaan iso Pee
        Mies 30 v kirjoitti:

"Persoona isolla P:llä nimenomaan on minulle todella tärkeä"

Oletko monenkin naistenlehden kestotilaaja? Jos et, kannattaisi harkita. Ne voisivat antaa sinulle Paljon, isolla P:llä.

• Mies 28v
        yt-nainen kirjoitti:

"Onko ongelma, jos mies on koti-ihminen, vaikkakin kovasti kiinnostunut siitä, mitä ympärillä tapahtuu, mutta ei ole sulkeutunut, vaan on kiinnostunut myös ihmisistä?"

Ei se välttämättä ongelma olisi. :)
        Ja kyllä mä uskon että jos oikea ihminen osuu kohdalle, niin kyllähän mä sellasen kanssa kotonakin viihtyisin. Ja toisaalta, varmasti voisi niinkin päin olla, että miehestä sukeutuu siinä samalla sitten hiukan menevämpi, eli tavallaan molemmat lähestyisivät toisiaan tuossa asiassa.

Mut esim. televisiota en oikein katsele kyllä, ja harvoin sohvalla istuskelen, eli sellanen ajanvietto on mulle vähän nou-nou. Ainakin jos sellasta olis joka ilta.

Kotonahan voi viettää aikaa monella tavalla. En minäkään katso tv:stä muuta kuin elokuvia ja sarjoja joskus, ja sohvalla viihdyn lähinnä kirja kädessä, ei muuten. Ja menevämmän minusta voi saada kun vie :)

Meillä sattuu muuten olemaan sama tämänhetkinen kotikaupunki ;)

• Mies 30 v
        nimenomaan iso Pee kirjoitti:

"Persoona isolla P:llä nimenomaan on minulle todella tärkeä"

Oletko monenkin naistenlehden kestotilaaja? Jos et, kannattaisi harkita. Ne voisivat antaa sinulle Paljon, isolla P:llä.

Ainakin itse etsin aina enemmän persoonaa isolla P:llä kuin pienellä p:llä tai sitten naista isolla n:llä tai naista joka ettii miestä isolla M:llä.

Nyt kun mainitsit asiasta niin naistenlehtia pitäisi ehdottomasti lukea enemmän. Jos selailin niitä odotustiloissa yms.

Tiedäthän, pidä ystäväsi lähellä ja vihollisesi vielä lähempnä ja naisesi ;)

• Mies 30 v
        yt-nainen kirjoitti:

Tervehdys!
        Oleskelen Oulussa. :) Entäs itse?
        Ja kotoisin olen Helsingistä.

Heips, sattuipas.
        tekisi mieli melkein kirota uudelleen kun minäkin olen tällä hetkellä oululainen.
        Sinulla oli sen suuntaisia ajatuksia että mielelläni kuulisin niitä lisääkin. ;)

Lähiaikoina voi tosin pikkaisen kiire painaa että hankala olla yhteydessä, mutta laita viestiä jos kiinnostuit. Eihän sitä koskaan tiedä mitä hyvää :) tai huonoa :/ seuraa.
        Tuskin me voidaan hävitä mitään? Vähän tai tuhottomasti aikaa kait vain?

[email protected]

• Mies 28v
        Mies 28v kirjoitti:

Kotonahan voi viettää aikaa monella tavalla. En minäkään katso tv:stä muuta kuin elokuvia ja sarjoja joskus, ja sohvalla viihdyn lähinnä kirja kädessä, ei muuten. Ja menevämmän minusta voi saada kun vie :)

Meillä sattuu muuten olemaan sama tämänhetkinen kotikaupunki ;)

Laita viestiä osoitteella [email protected] jos kiinnostaa vaihtaa lisää ajatuksia ja tavata :)

• yt-nainen
        Mies 28v kirjoitti:

Laita viestiä osoitteella [email protected] jos kiinnostaa vaihtaa lisää ajatuksia ja tavata :)

Hups, melkein jäi huomaamatta tämä! :)

Joo, voisin varmastikin laitella viestiä jossain vaiheessa (nyt lähössä mökille lomailemaan, mut sen jälkeen).

• 11+14

...jatkoa.

- On täysin naisen alistettavissa, mikä kätkee hänen persoonattomuutensa ja miellyttämishalun. Valitsee mm. uskomuksensa ja arvonsa sen mukaan, mitä nainen käskee.

- Kaiken tämän täydellisyyden ja miellyttämisen halun jälkeen, hänellä on todella kammottavan synkkä tukahdetettu pimeä puoli, jota edes yt-nainen ei saa tietää ennenkuin hän jää lopulta siitä kiinni. Kuten että Yt-naisen haaveilema 1-3 krt viikossa seksiä harrastava hymypoika paljastuukin pedofiilisarjamurhaajaksi.

• Einon 202. pano

Pano-Eino taitaa tosiaan olla nykyään taas varattu, mutta odota vuoroasi.

• Plääh.. Ei todellakaan iske nainen joka tekee listoja.

• yt-nainen

No, mieltymyksensä kullakin. :)
        Jollekinhan voi olla kynnyskysymys jo se, että nainen tekee listoja.

Mä kyllä pidän listoista, joo.
        Ei se sattumaa ole että nimenomaan listamuodossa ton litaniani laittelin, heh...

Kovasti paljon on tullut kommentteja, en ees kaikkia pystynyt ajatuksella lukemaan, pitää palata tänne taas pian.

Kiitoksia kommenteista jokaiselle!!

(hiukan harmittaa että valitsin noin tyhmän nikin.. "yt-nainen"... kun en ees usko markkina-arvoteoriaan.. no ehkä jatkan samalla nikillä, varmaan helpompi niin.. ja sit jos rekisteröidyn, niin keksin jonkun paremman)

• yt-nainen kirjoitti:

No, mieltymyksensä kullakin. :)
        Jollekinhan voi olla kynnyskysymys jo se, että nainen tekee listoja.

Mä kyllä pidän listoista, joo.
        Ei se sattumaa ole että nimenomaan listamuodossa ton litaniani laittelin, heh...

Kovasti paljon on tullut kommentteja, en ees kaikkia pystynyt ajatuksella lukemaan, pitää palata tänne taas pian.

Kiitoksia kommenteista jokaiselle!!

(hiukan harmittaa että valitsin noin tyhmän nikin.. "yt-nainen"... kun en ees usko markkina-arvoteoriaan.. no ehkä jatkan samalla nikillä, varmaan helpompi niin.. ja sit jos rekisteröidyn, niin keksin jonkun paremman)

Menee monimutkaiseksi jos listan kanssa etsit miestä. Tulee vain pettymyksiä mutta niin no jokainen taplaa tyylillään.

• semmosia naiset on

Kaikki, siis _kaikki_ naiset jotka mä tiiän tekee listoja. Jotkut mielessään, jotkut paperille, jotkut tietsikalla.

Ne tekee kauppalistoja, to do -listoja, listoja mitä ne menee ikkunashoppaileen, listoja kuka on komein mies, listoja kuka on rumin mies (jota ne silti vähän haluaa), listoja missä niillä on liikaa lihaa, listoja kellä on vähemmän lihaa kuin niillä, listoja kellä on enemmän lihaa kuin niillä, listoja miehistä joista ne on kiinnostunu, listoja miehistä joita ne vois panna, listoja naisista joita ne vois panna (mut se ei silti tarkota et ne ois pipareita tai lepakkoja), listoja paikoista mihin vois matkustaa, listoja paikoista mihin ei halua matkustaa, listoja harrastuksista joita vois aloittaa, listoja liian vaarallisista harrastuksista, listoja tylsistä harrastuksista...

Listoja.

Listoja listoista mitä vois tehdä.

• rock n roll all nite

Varmaan saat sellasen kunhan et ota tän palstan vakioita

• Cranky_geek

Oikein asiallinen ja hyvä lista. :) Osuhan sieltä muutama kohta meikäläiseenkin, vaikka ihmekös tuo kun aika paljon olit asioita listaillut. Toisaalta varmaan et kuitenkaan odota, että ihan joka kohta täyttyy. Aloinpa vaan tässä itsekin vähän miettimään millaisia asioita listailisin ja tosta voisin lainata aika montaakin kohtaa.

• yt-nainen

"Toisaalta varmaan et kuitenkaan odota, että ihan joka kohta täyttyy."

Juuri näin. En odota että joka kohta täyttyy, enkä kulje lista kädessä miehiä mittailemassa, että noniin, sovitkos tällasiin kriteereihin. :D Ehkä se on se kokonaisuus, mitä toi lista kuvastaa... siitä saa jonkinlaisen kuvan siitä millainen mä olen.

• Kuunkulkija-

Vaikka ehkä kuullostankin itseriittoiselta p-aiselta niin luulenpa että kun oikea sälli pärähtää kohdallesi niin listat unohtuvat. Se on vaan niin kummallista. Listaan riittää silloin maininta "sen kanssa on vaan hyvä olla". Kuluu siis kirjaimiakin vähemmän. Ne kun ovat sangen rajallisia ja meillä on elämämme aikana käytettävissä vain rajattu määrä niitä. Lihavennetut vastaavat 1,5 normaalikokoista.
      Kaveripiiri voi olla hyvinkin omituinen; itselläni TuijottavaJänis ja kaksi sen poikasta. Villejä ovat ja ruokin niitä aina välillä iltaisin jäävuorisalaatilla.
      Hmm, meinasi lipsahtaa kaukaisempiin asioihin mutta onneksi huomasin...

• yt-nainen

No kuten tuolla ylempänä kirjotin, niin en mä lista kourassa kulje miehiä tenttailemassa, tietenkään. :) Mutta tosta saa jonkinlaisen käsityksen siitä millainen olen ja millaisiin asioihin kiinnitän miehessä huomiota.

• aate_äm

Itsehän en ole erakkomainen, muut ihmiset eivät vain halua olla missään tekemisissä kanssani.

• Tuo häiritsee

"Ymmärtää sen että naisella voi olla myös miespuolisia KAVEREITA. "

Ongelma onkin se, että naiset nussivat "kavereidensa" kanssa. Itselleni ystävät ovat nimenomaan ystäviä, eikä seksi kuulu ystävyyteen. Naisten mielestä on ihan ok nussia kavereita.

Luultavasti se miespuolinen "kaverikin" on siis nussinut naistasi.

• yt-nainen

"Itselleni ystävät ovat nimenomaan ystäviä, eikä seksi kuulu ystävyyteen. Naisten mielestä on ihan ok ****** kavereita."

No kyllä kuule minullekin ystävät ovat nimenomaan ystäviä, eikä seksi kuulu ystävyyteen. Olen nainen ja mun mielestä ei ole ok sekstailla kaverien kanssa. Hyvänen aika, eipä kyllä tulisi mieleenkään! :)

Ja tarkoittaako tuo viestisi siis sitä, että et hyväksyisi jos naisellasi olisi miespuolisia kavereita? Vain naispuolisia kavereita saisi olla?

• et silleen

Luulen että olisin mustasukkainen. Epäröin joskus sanoa mitä ajattelen. Sivistys on mielestäni tärkeää mutta lukeminen vie persoonaa eteenpäin vain niin paljon. Voin kuunnella Lady Gagaakin (ainakin jotain biisejä), voi olla etten osaa arvostaa perinteisesti hyvänä pidettyä musiikkia niin paljon jos en vaan ymmärrä hyvän päälle. En usko että tulen haluamaan lapsia. Hellyys on teoriassa kivaa, käytännöstä en niin paljon tiedä. Ei juurikaan kokemusta makaamisesta nurmikolla. Luulen että alan pitämään matkustamisesta.

• sir_eino

Aika pitkälle etsit siis minua. Paitsi että olen varattu ja uskollinen.

• Huomio botti

Olipas taas hieno provo/trolli/spammi sulta.

• sir_eino
        Huomio botti kirjoitti:

Olipas taas hieno provo/trolli/spammi sulta.

Eikö ollutkin?

• Olipa lyhyt lista

Mulla on lyhyempi.

Haluan kauniin naisen joka antaa pillua. Piste ja viiva.

Sen jälkeen noita muita kohtia voidaan alkaa työstämään, elleivät jo ole täytetty.

Vai ovatko nämä listaukset sekä niiden täytäntöönpano lähtöviiva sille kuka ensinäkin saa ja pääsee päätepisteeseen?

• Jaska'

Heti eka kohta: Hän ei usko markinaarvoteoriaan. Katoppa omaa nimimerkkiäs,
      YT-nainen.
      En usko että olet kenenkään yläouolella,,,,,, Eipä kiinosta.

• sivusta seurannutt

Hänhän kertoi että nikkinsä on lähinnä vitsi.
        Ja hei, tuskinpa sinä (of all people!) häntä kiinnostaisitkaan! Heh..

• m74peräkylältä

Noihan on siis kaikki ihan tavallisen, normaalin, uteliaasti elämään suhtautuvan miehen ominaisuuksia.
      Paitsi että kaikki me ollaan vähän mustasukkasia, mutta joku osaa olla näyttämättä sen, toisesta se paistaa läpi ja kolmas on semmonen vähän hullun rajamailla....

Sanoisin, että pilkkua viilaten löytäsin pari juttua jotka ei täyty:
      - pubeissa, sillon harvoin kun käyn tykkään lautapelien sijasta karaokesta tai urheilun katsomisesta
      - ja vakaana sata-hämäläisenä tuskin pysyisin kenenkään menossa mukana, paitsi toisen samanlaisen. Ne jotka on täältä päin kyllä tietää mitä mää tarkotan ;)

Mutta se täytyy myöntää että vaikea olis munkin ketään deittailla netin kautta. Kyllä hommassa täytyy olla jonkinlainen mystinen kohtaaminen ja fyysistä kipinää ja vaikea kuvitella että sitä kipinää voisi olla näppäimistön läpi...

Tohon markkina-arvoteoriaan en kanssa usko, en ole atm, ytm tai ktm.
      Ällikkämies voisin olla.

• Myers-Briggs

Litaniasi perusteella olet kiva tyttö, mutta mielikuvitukseton ja särmätön. Haet miehestä ajatuksiasi myötäilevää parisuhderobottia, joka saa sanoa mielipiteensä, kunhan kenellekään ei tule paha mieli. Et ole harkinnut ottaa miehen sijaan puudelia?

• mielipide tämäkin

Hyviin käyttäytymistapoihin kuuluu pyrkimys olla pahoittamatta toisten mieltä.
        Mielipiteensä voi sanoa monella tavalla, vaikeammissa asioissa myös hienovaraisesti.
        Silloin kun uskoo todennäiköisesti pahoittavansa jonkun mielen mielipiteellään joka tapauksessa, ei sitä ole aina pakko lausua - ei silti vaikka tietäisi olevansa oikeassa.

Mielipiteitään ei tietenkään tarvitse vaihtaa, mutta joskus myös kuunteleminen, avarakatseisuus, joustavuus ja halu katsoa asioita toisen osapuolen tai muiden osapuolien perspektiivistä voi olla hyvinkin kehittävää.

• Luin koko tekstisi alusta loppuun, kun se vaikutti mielenkiintoiselta. Huomasin myös sen, että mä täyttäisin melkein kaikki kohdat noista vaatimuksista. Vaikka monet vakkarikirjoittajat täällä alkavat varmaan vastaan heti väittää.

Ensinnäkin en voi sietää näitä ihmisten luokitteluja näihin ATM ja YTM-luokkiin, enkä yleensäkään pidä ihmisten luokitteluista, sillä mielestäni maailmassa saa olla ja pitääkin olla erilaisia ihmisiä. Enkä näin ollen myös usko mihinkään näihin markkina-arvoteorioihin, joista tällä palstalla jaksetaan jauhaa aina ihan kyllästymiseen saakka.

Baareissa ja yökerhoissa mulla ei tule kyllä käytyä juuri koskaan, johtuen just siitä, kun en tykkää yksin noihin paikkoihin mennä. Mieluummin vietän vapaa-aikani aina kotosalla, sekä harrastusten parissa, kun noissa baareissa ja yökerhoissa. Harrastan mm. lenkkeilyä ja punttisalia.

Katselen myös paljon telkkaria, kuten mm. dokumentteja, leffoja ja tv-sarjoja ja tykkään lukea paljon kirjoja ja sanomalehtiä. Olen aina ollut kiinnostunut uutisista ja maailmantapahtumista ja ne ovat kiinnostaneet aina mua paljon enemmän, kun turha roskaviihde, kuten big brotherit ym. hömppäviihdeuutiset.

Tykkään kovasti matkailusta, mutta valitettavasti en vaan ole päässyt matkailemaan sen takia, kun mulla ei ole koskaan ollut matkaseuraa saatavilla ja yksin en ole viitsinyt mihinkään lähteä. Haluaisin kovasti elää ja kokea kaikenlaista, mutta yksinäisyyden takia mulla ei ole koskaan ollut siihen mitään mahdollisuuksia.

Mulla on myös erittäin suvaitsevainen maailmankatsomus ja humaanit elämänarvot, just tämän takia kävinkin aikoinaan siviilipalveluksen armeijan sijasta, koska pidän armeijaa väkivaltaisena, rasistisena, tuomitsevana ja erilaisuutta vihaavana laitoksena, jossa syrjitään ja puhutaan halveksivasti erityisesti mm. venäläisistä, ruotsalaisista (ulkomaalaisista yleensä), pitkätukkaisista ja epäsotilaallisen näköisistä miehistä, sekä naisista ja homoseksuaaleista.

Musiikkipuolesta tykkään erityisesti vanhasta rockista ja metallimusiikista, eikä listahitit uppoa muhunkaan. Vanhemmasta rockista suosikkibändejäni ovat mm. Rolling Stones, AC/DC, The Doors, Iggy Pop, Ramones ja Gary Moore. Olen myös tosi innokas levyjen ostaja, eikä nykyaikainen mp3-kulttuuri ole yhtään mun juttuni.

Olen erittäin eläinrakas ja kaikin puolin humaaneja elämänarvoja arvostava ja kunnioittava henkilö, enkä suoraan sanottuna voi sietää sitä, kun suurin osa ihmisistä tuntuu usein aivan päinvastaisilta tyypeiltä.

Laita ihmeessä sähköpostia tulemaan, jos haluat tietää jotain lisää tai ihan muuten vaan jutella, osoite on [email protected]

• 6h4p6j46

"Luin koko tekstisi alusta loppuun, kun se vaikutti mielenkiintoiselta. Huomasin myös sen, että mä täyttäisin melkein kaikki kohdat noista vaatimuksista. Vaikka monet vakkarikirjoittajat täällä alkavat varmaan vastaan heti väittää."

Luulet olevasi joku hieno synkistelijä tai individualisti. Sinulla on kuitenkin vielä matkaa saavuttaa mitään suurta, koska olet helpolla päässyt kermaperse. Olet pelkkä paskapyllyinen surkea AT- mies. Et saa YT- naista, se on selvä. Sinulla on kuitenkin isot luulot itsestäsi ja siitä minkälaista seuraa ja seurustelukumppaneita sinulla tulisi olla.

"Ensinnäkin en voi sietää näitä ihmisten luokitteluja näihin ATM ja YTM-luokkiin, enkä yleensäkään pidä ihmisten luokitteluista, sillä mielestäni maailmassa saa olla ja pitääkin olla erilaisia ihmisiä. Enkä näin ollen myös usko mihinkään näihin markkina-arvoteorioihin, joista tällä palstalla jaksetaan jauhaa aina ihan kyllästymiseen saakka."

Sinä itse luokittelet ihmisiä, jotka eivät ansaitse arvostustasi kapeisiin muotteihisi. Olet suomivihainen idiootti kommaripaska, joka on likaläiskä tällä hienolla Suomen mantereella. Vihaat kaikkea jota et ymmärrä. Tulee mieleen mielenvikainen Stalin sinusta.

"Mulla on myös erittäin suvaitsevainen maailmankatsomus ja humaanit elämänarvot, just tämän takia kävinkin aikoinaan siviilipalveluksen armeijan sijasta, koska pidän armeijaa väkivaltaisena, rasistisena, tuomitsevana ja erilaisuutta vihaavana laitoksena, jossa syrjitään ja puhutaan halveksivasti erityisesti mm. venäläisistä, ruotsalaisista (ulkomaalaisista yleensä), pitkätukkaisista ja epäsotilaallisen näköisistä miehistä, sekä naisista ja homoseksuaaleista. "

Sinä olet pahin sortaja ja kiusaaja koko Suomi24:sessa. Vihaat ihmisiä joilla on ollut henkisiä ongelmia. Luulet olevasi koko Suomen yläpuolella mahtavine ylivertaisine narsistisina ajatuksinesi. Olet pelkkä turn off naisille ,sekä paskainen kommarihuora. Olet nobody, koska sinulle ei kelpaa kuin paras. Et tule saamaan ystäviä, koska vihaat sisimmässäsi heikkoutta ihmisissä. Kaikki pyörii sinun napasi ympärillä. Olet ansainnut kaiken sen vihan ja kärsimyksen mitä ihmiset ovat sinulle aiheuttaneet, koska olet paha tappaja ja sortaja. Kuole pois, kommari.

• ihmettelijä.....
        6h4p6j46 kirjoitti:

"Luin koko tekstisi alusta loppuun, kun se vaikutti mielenkiintoiselta. Huomasin myös sen, että mä täyttäisin melkein kaikki kohdat noista vaatimuksista. Vaikka monet vakkarikirjoittajat täällä alkavat varmaan vastaan heti väittää."

Luulet olevasi joku hieno synkistelijä tai individualisti. Sinulla on kuitenkin vielä matkaa saavuttaa mitään suurta, koska olet helpolla päässyt kermaperse. Olet pelkkä paskapyllyinen surkea AT- mies. Et saa YT- naista, se on selvä. Sinulla on kuitenkin isot luulot itsestäsi ja siitä minkälaista seuraa ja seurustelukumppaneita sinulla tulisi olla.

"Ensinnäkin en voi sietää näitä ihmisten luokitteluja näihin ATM ja YTM-luokkiin, enkä yleensäkään pidä ihmisten luokitteluista, sillä mielestäni maailmassa saa olla ja pitääkin olla erilaisia ihmisiä. Enkä näin ollen myös usko mihinkään näihin markkina-arvoteorioihin, joista tällä palstalla jaksetaan jauhaa aina ihan kyllästymiseen saakka."

Sinä itse luokittelet ihmisiä, jotka eivät ansaitse arvostustasi kapeisiin muotteihisi. Olet suomivihainen idiootti kommaripaska, joka on likaläiskä tällä hienolla Suomen mantereella. Vihaat kaikkea jota et ymmärrä. Tulee mieleen mielenvikainen Stalin sinusta.

"Mulla on myös erittäin suvaitsevainen maailmankatsomus ja humaanit elämänarvot, just tämän takia kävinkin aikoinaan siviilipalveluksen armeijan sijasta, koska pidän armeijaa väkivaltaisena, rasistisena, tuomitsevana ja erilaisuutta vihaavana laitoksena, jossa syrjitään ja puhutaan halveksivasti erityisesti mm. venäläisistä, ruotsalaisista (ulkomaalaisista yleensä), pitkätukkaisista ja epäsotilaallisen näköisistä miehistä, sekä naisista ja homoseksuaaleista. "

Sinä olet pahin sortaja ja kiusaaja koko Suomi24:sessa. Vihaat ihmisiä joilla on ollut henkisiä ongelmia. Luulet olevasi koko Suomen yläpuolella mahtavine ylivertaisine narsistisina ajatuksinesi. Olet pelkkä turn off naisille ,sekä paskainen kommarihuora. Olet nobody, koska sinulle ei kelpaa kuin paras. Et tule saamaan ystäviä, koska vihaat sisimmässäsi heikkoutta ihmisissä. Kaikki pyörii sinun napasi ympärillä. Olet ansainnut kaiken sen vihan ja kärsimyksen mitä ihmiset ovat sinulle aiheuttaneet, koska olet paha tappaja ja sortaja. Kuole pois, kommari.

Mitä ihmettä? Miksi moinen hyökkäys DarkFearia kohtaan? :O
        Onko jotain henk. koht. kaunoja, vai? Kateutta?

• Totuudensanaa
        6h4p6j46 kirjoitti:

"Vihaat ihmisiä joilla on ollut henkisiä ongelmia."

Harva niitä vihaa, mutta let's cut the crap ei mielisairaita normaaleinakaan voi pitää se on vaan tää yltiöhumanistinen aikakausi kun kaikkia pitäis ymmärtää ja rakastaa, hullut on hulluja ja ennen ne sentään laitettiin syrjässä oleviin laitoksiin ja laitettas vieläkin mutta kun ei maalla oo enään varaa pitää niitä yllä. Sen takia näitä avohoitopotilaita on kadut, kuppilat ja ojanpohjat täynnä pilaamassa meidän normaalien elämää.
        Työpaikoillakin pitää nykyään sietää kaiken maailman skitsjoja kun ei niille voi antaa potkuja vaikka ei niistä oo kun haittaa kaikille.

• 6h4p6j46 kirjoitti:

"Sinä itse luokittelet ihmisiä, jotka eivät ansaitse arvostustasi kapeisiin muotteihisi. Olet suomivihainen idiootti kommaripaska, joka on likaläiskä tällä hienolla Suomen mantereella. Vihaat kaikkea jota et ymmärrä. Tulee mieleen mielenvikainen Stalin sinusta. "

Kirjoitustyylistäsi päätellen taidat olla se eräs Lukkijurpo tuolta sivarit&totaalit-palstalta, sillä niin samanlaista on toi sun kirjoitustyyli ja sanavalinnat kun mitä hänellä.

Enpä jaksa vaivautua edes vastaamaan tollaisen idiootin kirjoituksiin, kun ei tollainen paska kykene koskaan edes minkäänlaiseen asialliseen keskusteluun. Taidat olla vaan pettynyt ja kateellinen siitä, kun mäkin jätin ton sivarit&totaalit-palstan, eikä sulla ole ollut siellä enää ketään vakkarikirjoittajia, joita voisit siellä haukkua ja solvata. Sulla ei näytä olevan edes kanttia kirjoittaa tänne omalla nimimerkilläsi kuten mulla, kun sun on pitänyt kirjoittaa ilman omaa nimimerkkiäsi.

• qa4t33a

Jaaha et siis usko näihin markkina- arvolyhennyksiin? Ja siis nimimerkkisi on jotenkin vitsi siihen nähden? Luulen että tajuan mitä ajat takaa tuolla, mutta ei se ole hauskaa. No, muuten vaikutat ihan kivalta. Mutta äly hoi!

• Hiomaton T

Öööh mikäs vika sussa sitten on kun miestä ei ole vielä löytynyt?

Listojahan ja vaatimuksia voi tehdä kuka tahansa, mutta mitä tarjottavaa sulla sitte oiskaan?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      121
      5737
    2. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      29
      2090
    3. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Vähän luulen että on..
      Ikävä
      177
      1922
    4. Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?

gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.
      Maailman menoa
      66
      1094
    5. Mitä tämä on

Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut
      Tunteet
      10
      1083
    6. Hyvää yötä kaivatulleni

En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä
      Tunteet
      24
      977
    7. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      73
      967
    8. Nyt on konstit vähänä.

Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,
      Kiuruvesi
      24
      892
    9. Tilinpäätösvaltuusto 27.5

Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty
      Pyhäjärvi
      42
      887
    10. Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla

Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I
      Suomussalmi
      12
      755
    Aihe