TÄMÄ ON TÄRKEÄÄ IHMISET!

ramira

HUOMIO! Rasismi valkoisia kohtaan tapahtuu aivan nenämme edessä! Emme huomaa sitä, koska MEDIA on kouluttanut vuosia meitä niin. Tällä hetkellä Keski-Euroopassa alkuperäisväestöt ovat vähemmistöinä omissa kaupungeissaan kuten Pariisissa ja Berliinissä ja jopa Tukholmassa ja jengi tappelut ja murhat kukoistavat maahanmuuton lisäännyttyä. Ranskassa yritetään tällä hetkelläkin säätää lakipykälää, jonka seurauksena VAIN vaaleaihoiset ja tummaihoiset saavat mennä keskenään naimisiin! Vaaleaihoisten ihmisten perimä ja kulttuuri katoavat silmiemme edessä. FAKTA AMERIKASSA on, että tummaihoiset ja latinot saavat tällä hetkellä enemmän lapsia kuin vaaleaihoiset. Niin tapahtuu myös muualla maailmassa. Tämä asia huomioon ottaen sekä eri avioliittolait - vaaleiden ihmisten perimä on häviämässä. Tummat hiukset, iho ja silmät ovat hallitseva geeni. Vaaleaa perimää ja identiteettiä tulisi suojella kuten uhanalaisia lajeja ja eläimiä, koska se on pian juuri sitä - katoamassa. Oma kulttuuri ja juuret ovat elintärkeitä ihmisen mielenterveydelle ja oman-minän kehitykselle. Ilman sitä olemme hylkiöitä ja muukalaisia omassa maassamme. Tämä on tärkeää! Ajatelkaa ihmiset itse, älkääkä antako median ajatella puolestanne! AMERIKAN MEDIA toitottaa kulttuurien sekoittamista, mutta kun mietitte syvemmin asiaa onko se koskaan toiminut?? Saksan HALLITUKSESSA puhutaan tällä hetkellä asiasta ja he ovat syvästi sitä mieltä, että se ei toimi. Kyse ei ole rasismista vaan oman maan, väestön ja kulttuurin suojelemisesta. Omat isämme ja heidän isänsä ovat taistelleet isänmaamme puolesta ja olemme silti antamassa sitä tuntemattomien käsiin. Videot olivat silmät ja mielen avaava kokemus! LUKEKAA JA HUOMATKAA ITSE!

2

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loppuasukas

      Mitäs v***n väliä tuolla on? Ihmisiä me kaikki ollaan saman sorron alla. Sagrigaatio on vain helppo ajatusmalli, jolla meidät "viisat valkoiset" saadaan huolestumaan turhaakin turhemmista asioista, kun neniemme edessä tapahtuu maailmanhistorian suurimpia rikoksia. Get real, LUE JA HUOMAA IHAN ITSE että tämä meidänkin puhtaan puhtoinen suomalainen kulttuuri on kaikkea muuta kuin puhtaan puhtoinen. Kansojen välinen kanssakäyminen kunniaan, mutta funk the globalistimafia. Tummat naiset on hyviä sängyssä ;)

      T. kantasuomalainengenetiikaltaanarjalainenloppuasukas

    • Olemme neekereitä

      Tiedättekö hyvät ihmiset, että me kaikki "hienot" valkoiset ihmiset, hämäläiset ja ruotsalaiset, olemme alunperin olleet neekereitä. Vasta kun muutimme tänne pohjolaan ihonvärimme vaaleni kun emme saaneet aurinkoa riittävästi.

      Haetannooko tuo mittää, sano savolainen neekeri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe