Sinä kaunis kassatypy elina,ollaan nähty tälläviikolla useasti,ja tänään vähän oli viivettä maksuissani,onneksi ei niitä viruksia kuitenkaan ollut ja maksuni hyväksyttiin,annoit niin ihanan hymyn, että ihastuin pahasti sinuun,olisiko mahdollista tavata sua joskus?vai oletko varattu?voisitko vastata tähän niin annan paremman osoitteen tai jos keksit jonkun muun tavan miten päästään kontaktiin:)
prisma/linnainmaa tampere
4
468
Vastaukset
- fdsfdsfdscvxvxc
Asiakaspalvelussa on tapana hymyillä. Miksi aina kaikki kuvittelevat sen olevan kiinnostusta?
- Elina.
Kyllä se vaan onnistuu... Tuu tänään klo 21 Prisman takaoven luokse, niin nähään... ;)
- Kypärämies:)
Ei ollut kyllläkään mikään hyvä treffipaikka ehdoitus tulla sun työpaikkasi takaovelle,ihan selvästi feikki oli asialla,siis kuka normaali-ihminen ehdoittelee työpaikkansa takaovea tapaamispaikaksi,kun kaikki hänen työkaverinsa näkisivät salaisen ehdokkaan,siis taisi olla joku kateellinen feikki asialla,onhan näitä kiusaajia jotka puuttuvat toisten juttuihin vain tehdäkseen kiusaa,yritänkin saada suomen as.palvelusta selville tuon Elinana esiintyneen henkilön tietoja,esim.koneen ip-osoitteen kautta selviää helpolla totuus.
Samoin kuin tämän nimimerkki:fdsfdsfdscvxvxc kirjoitus!mitä pirua se sulle kuuluu jos joku kiinnostuu toisestä ihmisestä??Oletko itse pettynyt vastaavissa tilanteissa,vai oletko ehkä prisman työntekijöiden pomo?mutta siltikään nämä suomi24 palstan sivut eivät ole enään sinun työmaatasi,joten sinä et kunnioita työntekijöiden yksityisyyttä,kommentoimalla heidän vapaa-ajan tekemisiään,äläs paimenna heitä liikaa!Sinäkö se olisit ollut siellä takaovellakin vastassa :)naurettavaa toimintaa tuokin,jos tämä on totta?Toivottavasti ei,t kysyn tämän ainakin Elinalta,kun seuraavan kerran näen hänet! - Kypärämies:)
Hei,Elina olit tänään13.7. taas töissä ,mut mä taas ujostelin ja menin toiselle kassalle,en halua ollla mitenkään häirikkö sulle,on tääkin vaikeeta tutustua ja enhän tiedä oletko jo vaikka varattukin?jos näet viestini,ehdoita sä miten voitais tutustua:)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265