Eli tässä viimeyönä kun olin tietokoneella, minulla alkoi yhden venyyttelyn jälkeen sattua olkapäähän, vasempaan käteen siis. Minulla on oikea olkapää vähän löystynyt ja näin, mutta olen puntteja nostellut ja sen sellaista ettei se enä vaivaa, lääkärissäkin käytiin mutta sanoivat ettei mitään kummempaa.
Nyt tuo oikea olkapää oli hetken kipeä, ja pidin kättä rentona sylissä sellaisessa asennossa kun minulla olisi siinä kantoside. Sitten kipu loppui, enkä huomannut hetkeen minkäänlaista kipua. Sitten vähän aikaa kului ja hiljalleen mulla alko kamala kipu hauiksessa, kuvailisin kipua näin että hauis tuntuu jotenkin jäykälle, ja kipu on kuin olisi puukolla isketty hauikseen. Hirveä kipu! Menin vasta kuuden aikaan aamulla nukkumaan, kipua oli silloinkin, ja heräsin neljältä iltapäivällä, kipu jatkui vieläkin.
Olen ollut nyt paljon tietokoneella, mutta hiirikäsi ei ole vasen käsi, vaan oikea. Käytän vasenta kättä noilla W,A,S,D näppäimillä paljon pelejä pelatessani, joten mieleeni juolahti rasitusvamma. Olisiko se mahdollista? Vai onko mitään oireita mitkä liittyisi johonkin vakavampaan?
Kiitän etukäteen vastauksista!
Hauiskipu
2
1361
Vastaukset
Kipu lähtikin, ehkä tuli hieman hätiköityä tuossa :D Mutta kyseessä olikin sitten mitä todennäköisimmin vain rasitusvamma. Lähti ajallaan pois kun kättä lepuutin. c:
- haba2
Itselläni viime yönä juuri samanlaista kipua hauiksessa treenauksen jälkeen . Sullako siis lähti pois levon kanssa?????? hyvä jos lähtee ettei lihaksetb surkastu:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703