Eli tässä viimeyönä kun olin tietokoneella, minulla alkoi yhden venyyttelyn jälkeen sattua olkapäähän, vasempaan käteen siis. Minulla on oikea olkapää vähän löystynyt ja näin, mutta olen puntteja nostellut ja sen sellaista ettei se enä vaivaa, lääkärissäkin käytiin mutta sanoivat ettei mitään kummempaa.
Nyt tuo oikea olkapää oli hetken kipeä, ja pidin kättä rentona sylissä sellaisessa asennossa kun minulla olisi siinä kantoside. Sitten kipu loppui, enkä huomannut hetkeen minkäänlaista kipua. Sitten vähän aikaa kului ja hiljalleen mulla alko kamala kipu hauiksessa, kuvailisin kipua näin että hauis tuntuu jotenkin jäykälle, ja kipu on kuin olisi puukolla isketty hauikseen. Hirveä kipu! Menin vasta kuuden aikaan aamulla nukkumaan, kipua oli silloinkin, ja heräsin neljältä iltapäivällä, kipu jatkui vieläkin.
Olen ollut nyt paljon tietokoneella, mutta hiirikäsi ei ole vasen käsi, vaan oikea. Käytän vasenta kättä noilla W,A,S,D näppäimillä paljon pelejä pelatessani, joten mieleeni juolahti rasitusvamma. Olisiko se mahdollista? Vai onko mitään oireita mitkä liittyisi johonkin vakavampaan?
Kiitän etukäteen vastauksista!
Hauiskipu
2
1371
Vastaukset
Kipu lähtikin, ehkä tuli hieman hätiköityä tuossa :D Mutta kyseessä olikin sitten mitä todennäköisimmin vain rasitusvamma. Lähti ajallaan pois kun kättä lepuutin. c:
- haba2
Itselläni viime yönä juuri samanlaista kipua hauiksessa treenauksen jälkeen . Sullako siis lähti pois levon kanssa?????? hyvä jos lähtee ettei lihaksetb surkastu:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856