Onkohan Kreikkaa rahoittavat ajatelleet, että Kreikassa saattaa vallan ottaa armeija?
Kreikka on niin pahasti kusessa, että armeijan väliintulo on lähes varma...
Suomen velkatakuut ovat pelkkä vitsi!!!
Heh, saako Suomen pankki Kreikalta lentokentän, jonka Kreikan sotilashallitus on sosialisoinut???
Epäilen, että ei saa)))
Kreikka ja armeija...
4
62
Vastaukset
- harmaapuolenmies:)
Kreikka vedättää ja nauraa ja vedättää ja maksattaa tyhjän kaivonsa:) Naurattaa.
- vitsit vähissä
OIkeassa olet. Korruptio ja välistäveto on härskeissä mittasuhteissa Kreikassa. Osa kansasta voi tehdä mitä vain. Kreikan keinotekoinen ylläpito on llisäksi törkeä vääryys mm. tavallisia suomalaisia kohtaan. Niillä hukkaan menevillä rahoilla hoidettaisiin monta asiaa Suomessa.
Toivottavasti Jutta hoitaa homman kotiin!- niin se menee.
Turismista tulonsa saavat ns kreikan saarelaiset eivät maksa mitään veroja. tai maksavat silmän lumeeksi 0.2% nettotuloistaan. kreikassa kun ei valvota yrittäjiä sun muita kieroja. torimyyjien kimppuun saattavat käydä käsi ojossa ja pikku palkollisten.
- niin se menee.
niin se menee. kirjoitti:
Turismista tulonsa saavat ns kreikan saarelaiset eivät maksa mitään veroja. tai maksavat silmän lumeeksi 0.2% nettotuloistaan. kreikassa kun ei valvota yrittäjiä sun muita kieroja. torimyyjien kimppuun saattavat käydä käsi ojossa ja pikku palkollisten.
Turistipaikoissahan ei tunneta kuittikulttuuria. kreikassa rehellisyys on yhtä kuin yrittäjän omatunto -- 0%. syksyisin yrittäjä sanoo, nou mani, paska kauppa ei käynyt, turisti ei tullut syömään, turisti ei ostanut, kaikki kävelivät ohitse, hän tienasi vain sen ja sen verran, vaikka tienasi todellisuudessa 200 - 300% enemmän. Eivät siellä tee kuitteja kukaan keskenäänkään tukkumyyjistä ostajiin. Jotain teko kuitteja on valmiiksi.
Näin kertoi minulle yksi ravitelisti muutama vuosi sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057