Neuvokaas vähän avutonta naista. Eli lava-auto hankinnassa. Todennäköisemmin hilux, vähän vanhempaa mallia. Ne on niin seksikkäitä! Mitä kannattaa huomioida, kun autoa lähtee hankkimaan? Siis auton kuntoa ja teknisiä ominaisuuksia tarkoitan. Mikä on järkevä hinta kunnossa olevasta autosta?
Hilux
2
371
Vastaukset
- 4-vetotojo
ihan ekaks.mitähän tuo,vähän vanhempaa mallia tarkoittaa ?
hilux:a kun on tehty vuodesta 1967.
millä moottorilla,bensa vai diesel ? neliveto vai takaveto ? mikä ohjaamo pitkä,lyhyt,neliovinen ? vaihteisto atomaatti,manuaali ?
auton ostossa kannatta huomioida että ostaa ehjän ja toimivan auton,ellei sitten ole projekti romua ostamassa.lisäksi kannattaa huomioida se että tietää edes itse millaista autoa haluaa.järkeva hinta on 2000-40000 euroa autosta riippuen. - jebouuuu
kun ostat vanhaa autoa niin tarkista ainakin seuraavat asiat:
- älä kiinnitä liikaa yhteen naarmuun vaan tarkista että tekniikka on kunnossa
- pakoputken päästä ei lennä öljyä
- kone ei vuoda öljyö
- moottoriöljyt ja vesi ei ole sekoittunu (kansipahvi palanu)
- on katsastettu ja kaikki toimii suunnilleen, ettei heti tarviis viedä huoltoon
- älä kiinnitä ihan liikaa vuosilukuun, pari vuotta sinne tai tänne, katso enemmin kummalla on vähemmän ajettu
- varmista että nokkahihna on vaihdettu, varsinkin jos ei ole takeita paljon sillä on ajetttu
itse tarkistaisin tälläsiä asioita jos vanhaa olisin ostamassa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983