Hilux

Typsy

Neuvokaas vähän avutonta naista. Eli lava-auto hankinnassa. Todennäköisemmin hilux, vähän vanhempaa mallia. Ne on niin seksikkäitä! Mitä kannattaa huomioida, kun autoa lähtee hankkimaan? Siis auton kuntoa ja teknisiä ominaisuuksia tarkoitan. Mikä on järkevä hinta kunnossa olevasta autosta?

2

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4-vetotojo

ihan ekaks.mitähän tuo,vähän vanhempaa mallia tarkoittaa ?
      hilux:a kun on tehty vuodesta 1967.
      millä moottorilla,bensa vai diesel ? neliveto vai takaveto ? mikä ohjaamo pitkä,lyhyt,neliovinen ? vaihteisto atomaatti,manuaali ?
      auton ostossa kannatta huomioida että ostaa ehjän ja toimivan auton,ellei sitten ole projekti romua ostamassa.lisäksi kannattaa huomioida se että tietää edes itse millaista autoa haluaa.järkeva hinta on 2000-40000 euroa autosta riippuen.

• jebouuuu

kun ostat vanhaa autoa niin tarkista ainakin seuraavat asiat:
      - älä kiinnitä liikaa yhteen naarmuun vaan tarkista että tekniikka on kunnossa
      - pakoputken päästä ei lennä öljyä
      - kone ei vuoda öljyö
      - moottoriöljyt ja vesi ei ole sekoittunu (kansipahvi palanu)
      - on katsastettu ja kaikki toimii suunnilleen, ettei heti tarviis viedä huoltoon
      - älä kiinnitä ihan liikaa vuosilukuun, pari vuotta sinne tai tänne, katso enemmin kummalla on vähemmän ajettu
      - varmista että nokkahihna on vaihdettu, varsinkin jos ei ole takeita paljon sillä on ajetttu

itse tarkistaisin tälläsiä asioita jos vanhaa olisin ostamassa.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe