On taas se aika vuodesta jolloin ihanainen aurinko lämmittää asunnot kuumiksi. Minullakin on näin helteillä yli 30 astetta kämpässä. Olen siinä onnellisessa asemassa, että kerrostaloasunnossani on parveke ja ovi, jota voisi pitää auki ja vähän tuulettaa ellei talossani asuisi paria ketjussa myrkkysuitsukkeitta sauhuttelavaa itsekästä sielua (lue tupakoitsijaa), joiden takia en voi pitää ovea tai ikkunaa auki. Jos avaan ikkuna asuntoni on hetkessä täynnä savua, joka jostain kumman syystä tunkeutuu ulkoa sisälle.
Ikkunan tai parvekkeen oven auki pitäminen ei siis tule kysymykseen savumyrkytyksen takia. Ei ole tympeämpää hajua kuin tupakan haju - varsinkaan aamulla kun haistaa raikkaan aamuilman sijasta käryävää savua , jos ikkuna on auki.
Niin eiväthän nämä savuttajatkaan sitä savua omaan asuntoonsa halua, vaan tulevat ulos levittelemään myrkyllisä kaasujaan muiden parvekkeille ja koteihin.
Miksiköhän nämä tupakanpössyttelijät ovat sen verran uunoja, että ymmärrä, että savu oikeasti haittaa muita ihmisiä ja että kaikki eivät siitä nauti? Viekö tupakka kyvyn järjelliseen ajatteluun?
Politiikot, milloin suotte savuttomille hmisille oikeuden elää täysin savutta omissa kodeissaan? Kieltäkää ihmeessä tupakan myynti kokonaan koko Suomessa, kun ette saa aikaisesi sellaista tupakkalakia, joka kieltäisi viattomien sivullisten myrkyttämisen savulla. Kansasta kuitenkin yli 80 prosenttia ei polta.......
Nuuska takaisin kauppoihin - ja tupakka pois, niin sivullisten ei tarvitse kärsiä.
Tupakansavua on tutkittu paljon ja sen on tieteellisestikin todettu olevan myrkyllistä. Miksi sitten sallitaan toisten myrkyttäminen mm. näiden omilla parvekkeilla, bussipysäkeillä ja muilla julkisilla paikoilla? Eihän mitään muutakaan myrkyllistä kaasua saa mennä ruikkimaan ihmisten päälle, joutumatta siitä vastuuseen.
Tervetuloa tupakan savusta vapaa sivistynyt Suomi!
Tupakka pois kaupoista
4
123
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan ne nykyään omat röökipaikat! Mut jos on sellainen yökukkuja niin se häiritsee asukkaita kun koristelee ovia ja liikkuu käytävällä! Enkä minä tupakoitsijana ole koskaan nuuskaa käyttänyt enkä aio käyttää! Kyllä tupakoitsijan elämästä tehdään vaikeeta! Varsinkin minun kun olen lievästiliikuntarajoitteinen niin lähden menemään kolme kerrosta jossa rajuen välissä vielä tasabteet eli rappuja on joka kerroksessa kahdet! Niin minäkö lähden pihalle? No onneks pääsin pois sieltä ja omakotitaloon niin ihan rauhassa pihalla tai terassilla pössytellä!
Asuin OK- talossa ja siinä oli iso prplem Saunan lämmitys? 60metriä ja korkea savupiippu,,no minä kuorin Koivut ja poltin Tuohet vasta kuumassa pesässä,,naapuri oli tyytyväinen varsinkin kun kerroin etten kärähti häntä Käytetyn moottori öljyn poltosta/ se on eri poltin lisämaksu 150€ mutta lämmitys halpaa! Parvekkeella tosiaan toimii ja Harju pysty tuuletin tai mikä tahansa kun vain teho riittää. Kuljetin työmaa autolla " muka Astmaatikko erikois allerginen tupakille,autossa oli just poltettu tuhkakupit täynnä mutta Rouva ei saanut kohtausta eikä hajustakaan maininnut, Toiset on:Koiran Parte Terrieeri ei haukkunut silti Isännöitsijä sanoi: Koirasi on ulisijan näköinen- levittääkö tauteja? Sanoin mene Rikkaan Bemarimiehen ovet taas ,kuulet Luppakorva ulisee nyt ja minun koira on tässä. Köyhä piti autoaan lähellä ove,tuli syyte pakokaasu myrkytys sillä eukolla/ rikas piti siinä sitten sanoin vie syyte minua niin pyörryttää ja paskattaa nämä talo juoruavat.
Olet aika hyökkäävä Tupakoinnin vastustaja jopa niin että menee toisen järjen epäilyyn ja siitä pääset Karäjille. No minä poltan ympäri vuoden ja etsin vähä Nikotiinia Tervaa en tarvitse,noin 2kertaa viikossa elib2-4 savuketta ja sen nautinnon vuoksi. Tupakointi on itse tehtynä hyvästä laadusta,Ranskasta paperit ja Filtterit pitkiä maatuvia. Ei ole hyvä " sytytä valmis ja tulppaani 2 minuutissa,,sitä en ymmärrä/ex-muija sytytti heti Kaupan ovella autolle minuutin matka? Tupakointiin kuuluu nuo rituaalit tuo toinen tapa en kannata. SeParveke,minulla hiljainen tehokas Puhallin,Puut noin 10 metrin päässä ja lehdet heiluu,on parempiakin. Takaan ettei Savut mene kuin Spiraalina yli tuon matkan päähän talosta. Käyppä ehdota sovussa? Hintaa tulee-20-40€ puhaltimelle/ takaan että pääset hajuista ja saat kivan naapurin?
Tupakan laatua tahallaan on muutettu 1975 todettuun Keuhkosyöpä lajiin. Antakaa miedot valkoiset,siniset,oranssit takaisin neuvon itse nuorisolle Kiltatupakalla voi tervata Sukset. Syy on Nicoretten halu ostaa Sähkötupakka,siinä Höyry vaaraton,itse laitat Nicotiini( en Tervaa ikinä) tuoksu eduksi moni valinta /Höyry+maku,,ei myrkkyä! Lapsena hengittelin Korpimökissä Keuhkolääkkeet Höyrypiipulla Terveys sisaren tuomana. Kävi huonosti:Kuumavesi Tinturabenjui ja pyyhe päälle( 3 vuotiaan nenä ja otsa kävi vedessä,palohaahat isot)! Höyrysavuke on laitteen nimi ja toiminto kuin Taskulampussa- Tuottaa lämpöä höyryyn- vanha lankapoltin lamppu toimitti Valoa/ yksi Nicoret saarnaaja sanoi ja rungossa on 150 myrkkyä? Ihmisten tulisi tulla Höyrysavukkeen puolelle,Nicorette osti Nykin ja San Fransiskon ettei imuketta enää myytäisi,heidän Purukumit,laastarin,suihkeet jää jos saavat Höyryimukkeen. Se toimii myös Avaruus Asemalla/ testi maassa. Myrkytön- vaihtoehto jota mollataan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533796Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182837Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6422470Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202117KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar882104Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441801- 221723
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431675Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971526- 281486