Minä olen hyvä löytämään pimeässä salmiakki-mix -pussista ne ruudutetut pyöreät muiden pyöreitten joukosta, käsikopelolla.
Kertokaa missä te olette hyviä ja mielellään jotain muuta, kuin tavanomaista, vähän persoonaa peliin kiitos:
Missä sinä olet hyvä ?
5
63
Vastaukset
- trollari
Olen hyvä piirtämään, mutta se ei läheskään aina onnistu. Pitää olla tietynlainen miellyttävä tunne, unenomainen vimma.
- Kivaa sekin
Mieti minkälaisessa tilanteessa saat sen flow-tilan ? Hyvin levänneenä, vai väsyneenä, sitä voi kuulemma oppia tavoittamaan tietynlaisen fiiliksen ihan tietoisesti.
- Juntti metallimies
Nykyään en oikeastaan piirtele ollenkaan, koska puran energiani fyysisempään toimintaan, kuten lenkkeilyyn tai painonnostoon. Osaan silti tarvittaessa yhä piirtää hyvin. Usein yllätin itsenikin piirustuksillani. Ylä asteella jo toimin apuopettajana joskus kuvaamataidossa. Ehkäpä kehonrakennusharrastuksellani pyrin tasapainottamaan, luovaa (hullua ja henkistä) puoltani.
- epistänyt
Minä olen hyvä varoittavana esi merkkinä,,,,,,koko elämä pitkäveteinen sarja säälittäviä epäonnistumisia
- Mieleni vapaa lentää
Olen hyvä näkemään kaunista siellä missä moni ei sitä näe. Varmaan siksi pidän valokuvaamisestakin. Moni ihminen kyselly: "miksi kuvaat tuota, se on vain, metsää, puu, kivi, oksa...jne".
Olen myös hyvä piirtämään tyhjästä. Otan tyhjän paperin ja vahavärejä, en mieti mitä haluan piirtää. Katson paperia ja näen siinä heti jotain hahmoja, kuvioita ja värejä. Piirrän sen mitä näen siinä, kuva saattaa myös kehittyä piirtämisen aikana, mutta jossain kohtaa tulee tunne, "se on valmis". Välillä syntyy todella mielenkiintoisiakin teoksia! Ja koskaan ei ole syntynyt samanlaista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872