En ole itse vielä käynyt kertaakaan, mutta lähiaikoina olisi tarkoitus mennä tyttöporukalla tuonne vähän juhlimaan, kun tykkäämme välittömästä ja mukavasta irkku pubimenosta.
Helsingin Molly Malone'sissa olen käynyt ja tykkäsin paikasta kovasti. Nettisivujen perusteella Vantaan Molly Malone's näyttää ulkoisesti hyvin paljon samalta, kuin Helsingin Molly Malone's. Millaisia fiiliksiä porukalle on jäänyt Vantaan Mollystä? Onko perusmeno samanlainen, kuin Helsingin pään vastaavassa? Osaako henkilökunta suomea vai onko kaikki brittejä/irkkuja?
Molly Malone's Myyrmäki
Inkku82
2
390
Vastaukset
- Myrtsiläene
Hahhah tosissaanko kyselet vai onko tää kärjistelyä? No irkkuja/brittejä ei kyllä henkilökunnasta löydy. Ikävä kyllä musiikkikin on suomirokki/poppi jumputusta/masistelua. Guinnesia sentään saa ja en nyt sinänsä paikasta valita vaikkei mikään oikea irkkumesta olekkaan. Aina ihan mukavaa ollut on kun käyty on.
- 6g6gx6x
Eipä noi Molly ja K5 ole hääppösiä paikkoja. Red onion on ihan näpsäkkä paikka, mutta senkin on junnut valloittanut kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082