Katoin tuota karavaanari ohjelmaa, olipa aika mukavan oloinen se leirintäalueen hoitaja-akka. alkoi hulluna möykkäämään sille kaverille joka oli ottanut sähköä sen tolpasta. Olisi vain sanonut että käyt sitten aamulla hoitamassa maksut. Mutta se akka alkoi hulluna huutamaan sielle äijälle. Jo siinä soutuveneessä ihmettelin kun oli leikkimielinen soutukisa, ne akat huusi siellä kurkkusuorana että vaihtakaa se perämies, kun se on niin vanha. Olisi vain antanut olla.
Asiakaspalvelu hukassa?
karavaanari ohjelma, leirintäalueen hoitaja
23
1273
Vastaukset
Onneksi en katsonut.
- ?????????????
Niin että saa varastaa sähköäkö? Ihan oikein teki !
- Samaistunut
Odotan tulevaa maanantaita ja aikaa 19.30.
Saunomista, soutua, ampumista, vesiskootterilla ajoa,itsepuolustusta ja saksalaista huvipuistoa sekä pitkää pöytää. - hyväämainosta
Olikohan varastamassa,,? tuo jäi vain epäilyksi..asiatonta oli tuo asiakas palvelu itse olen monesti mennyt samoin leirintä aluelle ja aamulla sitte käynyt sopimassa asiat eikä koskaan ole ollut ongelmia. Jos yönaikana alueelle tulee ja huomaa että tilaa on voi sitte aamulla käydä kysäsemässä onko auto oikealla paikalla ja sopia tuon maksupuolen sitte pois ja tarvittaessa sirtää auton jos tarvetta. itse en ainakan ohjelman jälkeen tule kyseisellä alueella vierialemaan. paljon on opitavaa jos vain euronkuvat kiiltää silmissä. asioista voi keskustella monella tavalla.
- sviduilija
hyväämainosta kirjoitti:
Olikohan varastamassa,,? tuo jäi vain epäilyksi..asiatonta oli tuo asiakas palvelu itse olen monesti mennyt samoin leirintä aluelle ja aamulla sitte käynyt sopimassa asiat eikä koskaan ole ollut ongelmia. Jos yönaikana alueelle tulee ja huomaa että tilaa on voi sitte aamulla käydä kysäsemässä onko auto oikealla paikalla ja sopia tuon maksupuolen sitte pois ja tarvittaessa sirtää auton jos tarvetta. itse en ainakan ohjelman jälkeen tule kyseisellä alueella vierialemaan. paljon on opitavaa jos vain euronkuvat kiiltää silmissä. asioista voi keskustella monella tavalla.
Kirjoitin jo 5.7 aamulla, että kyseinen karavaanari pysäköi caravanalueen ulkopuolelle ja otti venepaikan tolpasta sähkön. Vasta illan jaksossa se kerrottiin henkilökunnan toimesta.
"sviduilija 5.7.2011 08:46
Numeroton villi karavaanari erehtyi majoittumaan caravanalueen aidan ulkopuolelle, ja ottamaan sähköä venelaiturilta, veneille tarkoitetuista sähkötolpasta. Vene- ja vierasvenelaiturit kuuluvat osana Messilän palveluihin. Ilmanko käry kävi nopeasti.
http://www.campingmessila.fi/
Venesatama vierasvenepaikkoineen".
On hyvä muistaa, että materiaali on kuvattu kesän 2010 aikana. vaikka lähetetäänkin vuotta myöhemmin.
- Härski on kiva
Minusta tämä jakso oli paras.
Nautin laivamatkasta ja moottoripyöräilystä. - sviduilija
Numeroton villi karavaanari erehtyi ottamaan sähköä venelaiturilta, veneille tarkoitetuista sähkötolpata. Ilmanko käry kävi nopeasti.
http://www.campingmessila.fi/
Venesatama vierasvenepaikkoineen. - uusi vaanariperhe
Voi kauhia mikä rosmo. Onneksi aurinkopaneeleita on kaupan. meillä tuskin tullaan koskaan käyttämään leirintäalueita tän ohjelmasarjan jaksoja katsottuamme. Jos toi on totta, niin turha odotella. Annamme rahamme vaikka mielummin pienviljelijälle joka antaa mailleen pysähtyä. Koppitarhoihin ei taatusti mennä.
Niissähän nykyään ei saisi edes lapsia olla. Ihan pimeetä touhua tuollainen.- sviduilija
Puskaparkkeja olen käyttänyt iät ja ajat. Siellä saa olla omissa oloissaan, kun on s i i s t i, eikä sotke ja roskaa paikkoja.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9962720
Kaikki tarpeelliset palvelut on jo omasta takaa matkailuautossa valmiina. Mikään pakko ei vedä käyttämään kaupallisia alueita majoittumiseen.
- 6+1
Oli kyllä törkeää se "vanhan" soutaja-rouvan möykkä ;) tuli ensin mieleen että se pelleilee mutta piruvie se oli ihan tosissaan. Höyry nousi korvista kun ruuvi kiristi päässä.
Itse hän oli vähintäänkin yhtä vanha kuin se perämieheksi laitettu mies. Tämä akka huusi ja rätkötti koko ajan, kai se sen lippis oli pari reikää liian kireellä. Ei kai yksi soutukisa niin kuolemanvakava ole - tai hänelle se ehkä otti luonnolle tulla vain toiseksi ja tiettäväksi tuli kaikille että se oli perämiehen syytä. Kiva varmaan sen perämiehenkin olotila kisan jälkeen.
Tässä ohjelmassa oikein näkyy suomalaisten vanhojen akkojen järkyttävyys, onneksi tuttavapiiriini ei kuulu moisia. Samaa maata on tämä emäntä leirintäalueella. Olivat oikein sopiva pari.- Nimiä kehiin
Perämies oli mielestäni ammattitaitoinen. Kuka se akka oli.
- Kilpasoutaja, tasoma
1. palkinto, menikö muka perämiehen takia sivu suun.
Mielestäni ei, kysymys oli siitä että soutajat eivät pystyneet tiivistämään tahtia annettujen ohjeiden mukaisesti. vetoja/min olisi pitänyt olla 4-5kpl lisää.
- karvanaamari karvoil
Ihan pelleohjelma. Ei juurikaan mitään yhteistä karavaanareiden kanssa. Messilä mainosohjelma ja jotain pellejä saanut ilmaiseksi matkailuauton käyttöönsä...härski hartikainen...voi elämän kevät.
- vfea
Ei Messilään uskalla mennä. Siellä osataan nyt jo itsepuolustustakin. Hyvin tarpeellinen taito
- stoppi2
en kanssa koskaan enää mene messilään tämän jälkeen
- Yualle
Ei se leirintäalueenhoitaja mikään asiakaspalvelija olekaan, ovat yhtä suurta perhettä =)
- helikopteristi
Ihan pimee se akka, ei kyllä ole oikealla alalla. Oikeampi olisi vanginvartija, saisi huutaa oikeille rosmoille. Toivottavasti hän itse lukisi näitä. Toinen akka oli yhtä paha, ellei pahempi. Olisivat soutanu, niin olisivat pärjänny.
- kaaniiini
Purholla sama meininki,muutama akka möykkää ja saa ukkosakin samalle kannalle,Purhossa akat päättää ja nössöt puolisot perässä häntä koipien välissä
- alistetut oellet !
Isot naiset ja pienet kuivat ukot.
- 22222222222222222
Nössöt,kiltit,harmaapäiset 65 karvanaamamiehet,pösilöt
- Antti ja Matti(:
Tänään oli hyvä jakso. Katsottiin Purhossa.
- Karavaanariperhe
Heinon perhe pilaa koko ohjelman idean ja niitä pitäisi sakottaa kun antavat lapsensa liikkua vapaasti asuntoautossa!!!Ei mikään ihme että tuli tytölle matkapahoinvointia...!!!En ehkä kyllä enää ikinä päästä omaa lastani pallomereen!!!Hävetkää Heinon perhe!!
- karvastotuus
Täytyy myöntää tulipahan katsottua TV Viiden uusi Leirintäalueella-sarja (Böda Camping) , täytyy sanoa , tuon ohjelman teossa ruotsalaiset osaavat paremmin suomalaiset ...
Jotenkin paljon rennompaa menoa , ilman nipottelua ( jos siellä sellaista oli -osasivat sentään leikata pois ) ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733335
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311901Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681899Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965