niin, mun peukalo otti vähän damagee kun yritin nostaa siskoo käsien varassa ja tämä tuli vahingossa potkaisseeksi kättäni. Sillä hetkellä tuli ihan kamala kipu, mutta laantui kuitenkin suht' nopeasti. Seuraavana päivänä käsi oli turvonnut ja peukkuun sattui koskettaessa. Ajattelin, että se on venähtänyt ja oon nyt 4 päivää pitänyt kättä siteessä. Turvotus on laskenut ja huomasin, ettei kipu tullutkaan venähtäneestä lihaksesta vaan peukalon nivelestä. Peukkuun ei satu, jos en tee sillä mitään, mutta jos painan sitä, siihen koskee hieman. Oikein mitään en pysty tällä kädellä tekemään kun esim. tavaroiden nostaminen sattuu hieman, ovien avaaminen lukosta mahdotonta, samoin purkkien avaaminen.
mitä arvelette? onko murtunu vai mitä. :<
kannattaako mennä näyttään lääkärille vai nauretaanko mut pihalle?
kipeä peukalo.
no yhyy
1
419
Vastaukset
- Tietävä
Vähän myöhässä... Veikkaisin vastaavassa tapahtumassa peukalon veneluun murtumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082