Raamatun ihmeet uudella tavalla esiin.

haw.

Raamattu olikin paljon syvällisempi ja ihmeellisempi luettuna uudella tavalla.
Kerrosluentana tulee paljon suuremmat salaisuudet julki ja valtavat voimavaikutukset esiin, joista en tiennytkään aiemmin.
Luin vaa yhteen kertaan, yhteen tasoon ja sitten huomasin toisenkin tason sieltä täältä ja kolmanteenkin yllin paikoin ja kerran neljänteenki.

Voi ihme miten suuret salaisuudet kätkeytyvätkään kerrosluentaan. Ette koskaan ole arvanneetkaan sitä. Minullekin ne vasta aukenivat vähitellen ja muistinkin nyt.
Hyvinkin yksinkertaisilta ja osittain mahdottomiltakin tuntuvat kirjoitukset osoittautuivatkin salakielen tähden niin kirjoitetuiksi, että ymmärrys lisääntyykin vasta kerrosluennassa, jopa 12 kerrokseen laitettuna, jolloin Jumalan pyhyys ja salaisuudet vasta aukenevat täysin, sen sanon uskon varassa.

Voi sitä Jumalan suurta viisautta, jota tomusilmäni saavatkaan katsella.
Kaukaa minä sinua katselin ja vähäisenä pidin. Anna nyt anteeksi Pyhä Luoja minun saastainen katseeni ja oman minäni korottaminen. Minä pidin halpana sinun opetuksesi tien ja kuitenkin sain katsella sinun pyhyyttäsi sinun temppelissäsi. Raamatun sana ja Henki on tieto ja taito ja voima ja vaikutus. Kiitos, kiitos, kiitos, Ylistus ainiaan.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haw.

Vielä lisäys edelliseen. Miettikää tarkasti numerot ja niihin kätkeytyvät arvot.
      Esim. Psalmi 148. Yksi on Jumala, 4 on varma todistus ( Evankeliumit)
      8 on seurakunnan paimen Jeesus.
      Tällä tavalla lukien numeroiden tarkoituksellisuus esittää itsensä kauneimmalla tavalla ja ymmärryksen ovet aukenevat.

Ylistys Ylhäisen parhaimman Paimenen, on Jumalan sana ja Henki itse.

• Luojan kunnia.

Luojan kunnia on Luojassa itsessään!
        Luojaa kunnioittaen, haw.

• sisäänkirjautumatonT

>>>Miettikää tarkasti numerot ja niihin kätkeytyvät arvot.
        Esim. Psalmi 148. Yksi on Jumala, 4 on varma todistus ( Evankeliumit)
        8 on seurakunnan paimen Jeesus.>>>>

Tässä on yksi heikkous ja se on suuri!

Nimittäin se, että raamatun lukujen ja ja jakeiden ja sivujen numeroinnissa ei tiettävästi ole mitään "ylhäältä annettua" vaan ne ovat ihmiskeksintöjä.

Senpä takia raamatun eri käännöksissä tietty jae voi kuulua eri lukuun kuin toisenkielisissä käännöksissä. Tämä tietysti vaikuttaa myös jakeen numerointiin.

On siis pakollista, että kun kääntää esimerkiksi englanninkielistä uskonnollista tekstiä vaikkapa suomeksi, kääntäjä tarkistaa siinä esiintyvistä raamatunpaikkaviitteistä, tarkoittavatko ne samoja raamatunjakeita kuin sama tekstiviite suomalaisessa raamatussa.

Hiukan, mutta vain hiukan enemmän järkeä on juutalaisten harrastamassa gematriassa, joka perustuu siihen, että tietyillä heprean kirjaimilla on myös numeerinen arvo.

• Luojan lapsi.

Ilm.22:14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämänpuusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin".

Puhdistaudu, siis teoistasi, pyytämällä syntisi anteeksi, että saisit ymmärtää Jumalan sanat. Syödä on ymmärtää. Portit ovat tiedot, erilaiset tasot ymmärryksessä.

Tässä on ymmärrys luettuna toiseen tasoon: " Minä itse olen ymmärrys ja minä aukaisen, kenelle minä aukaisen", sanoo Henki.

Minä halusin liittää henkeni Luojan, Jumalan Henkeen ja sainkin niin tehdä.
      Jumala tuli heti rukouksen kuultuaan ja alkoi minua puhutella.

Haluatko sinä liittää sielusi Jumalan, Luojan Henkeen?
      Kuitenkin puhdistaudu rukouksessa ensin, niin se sinulle tapahtuu nöyryydessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe