Usahan sais lähettää lisää poliiseja suomesta ja käsi ase taakse takahuoineessa odottaa rk7.62. näille huume tappajille jotka kusettaa.
koittaa pestä kätensä jonkun kustannuksella.
üsan turvallisuus
henrik721
6
72
Vastaukset
- henrik721
oliskai se aika kiire jos huumemiehet amouis lasit rikki sinne taka huoneeseen hakee se rynkky ja ampuu niitöä
sarjatulelalla- henrik721
jim tvllä oli taoaus jossa tarjoilija kuoli mutta kuka oli mnurhaaja tässä marihuana tapaukjsessa.
tappoko se itsensä vai lenkkari osu päähän.
- henrik721
oiskai se leikisti hauskaa äänenvaimentimella varustetulla pistoolill aampua nopeesti haavoittaa mutta ei ole viisasta.
- henrik721
lihashaava vois olla se . nah nah
- henrik721
erikoisluodit tehty haavoittamiseen jotka ei tapa. päästä muokattu pää.
- henrik721
oisko muovia päässä?
haha
usa army
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069616
- 494711
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421961- 241660
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401329Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912