Vallankumoukselliset lisääntyvät Venäjällä!

6

63

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se avarakatseinen

Nyt lyödään viimeinen naula SEN valtion kirstuun,
      Eikö NE (Rysssät) muista, miten kävi kun viime kerran yritettiin raitistua?

(raitistumisen tarkoitus koski tietysti vain tavallista musikkaa ja neuvostoduunaria, jota parhaimmillaan kutsuttiin ISKURITYÖLÄISEKSI.

Isommat toverit ja puolueen jäsenet saivat ryypätä vapaasti, ja siinä hötäkässä selvin porukka teki vallankumouksen. (muisthan Janatsevin puheen?)

Taisto Huuskonen kertoo Neuvostoliiton ajoista, miten Vodkaa ei saanut, Korpirojunkin valmistaminen yritettiin estää sokerin myyntikiellolla, eikä hiivaa saanut kuin varastamalla leipomosta.

Nyt otetaan silmätikuksi OLUT (biva?)

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011070614016284_ul.shtml

Minkähänlainen kapina siitä syntyy? Rajoitus alkaa vuona 2013, mutta oluttahan ei voi varastoida?

Tämä Ryssien uusi tempaus lisää venäläisten vallankumouksellisten määrää. Mehän tiedämme hyvin, miten alkoholi kaikissa muodoissaan naapurimaassa maistuu, myös FINSKIturisteille; kitos!

Erikoista on/oli, että Sotureille jaettiin rohkaisuryyppyjä valtion pannusta ennen hyökkäykseen ryhtymistä ... vai olisiko tuo ollut "ehtoollista" ja evästystä Suomen rintamalle ja samalla Helvetin porteille.

• Olet juuri tasan tarkkaan Juhani Putkisen ja Markus Lehtipuun linjoilla. Eli siis aina vaan rähjäämässä palstalla, ryssittelemässä ja herjaamassa. Niinkö palautat Karjalaa?
        Voisin kertoa sinulle jutun pölyimurikauppiaasta, saman kerroin Lehtipuulle.
        Ei sinulla ole mitään avarakatseisuutta, mielummin umpimielisyys kuvaisi sinua.

• Se avarakatseinen
        Volna kirjoitti:

Olet juuri tasan tarkkaan Juhani Putkisen ja Markus Lehtipuun linjoilla. Eli siis aina vaan rähjäämässä palstalla, ryssittelemässä ja herjaamassa. Niinkö palautat Karjalaa?
        Voisin kertoa sinulle jutun pölyimurikauppiaasta, saman kerroin Lehtipuulle.
        Ei sinulla ole mitään avarakatseisuutta, mielummin umpimielisyys kuvaisi sinua.

Kiitos kehuista.

Eikö Ryssittelyyn ja herjaamiseen ole mielestäsi mitään aihetta?
        Sinusta saa sellaisen vaikutelman, että olet kuin hyytelömäinen medusa virran vietävänä. Ei omaa tahtoa.
        MIten Karjala On tähän asti palautettu? Mitä kaltaisesi rähmälläänolijat ovat aikaansaaneet? Olisiko tosiaan aika muuttaa tyyliä? Eikö SE juuri ole avarakatseisuutta? Erilaisten, jopa yllättävien vaihtoehtojen etsintä?

Ryssille on pistettävä kova kovaa vasten. Sitä ne ymmärtävät, ja naureskelu loppuu.
        Minä en ole kaupittelemassa pölyimuria, vaan vaatimassa roistovaltiolta ryöstösaalista takaisin.

Tämä kaikki ei taida mahtua pikkuruiseen, vaatimattomaan mieleesi?

Minä en Ryssittele venäläisiä, vaan sitä bolsheviikkijoukkojen perimää, mikä on vallan kaapannut.

Ja Ryssä kirjoitan ihan kunnioituksesta isolla kirjaimella. Ovathan NE säilyttäneet vallan hallussaan jo liki 100 vuotta.

• Missä ne vallankumoukselliset lisääntyvät??
      Miksi "vallankumouksen" myötä mm. Karjalan Tasavalta olisi halukas luovuttamaan alueitaan Suomelle? Selitä vähän?

• Totuudet esiin

Missä on kielletty kertomasta neuvostobolshevikki r y s s ä rikollisten tekemistä rikoksista ja totuutta niistä?

• kulku mies 2

Siis tääällä odotellaan, että venäjällä tapahtiusi vallan kumous ja uusi valta palauttaisi Karjalan Suomelle,,, en kyllä usko yhtään...ei ole mitään sen oloista liikehdintää,,,ei ne vallankumoukset synny pelkästä köyhien määrästä,,pitää olla joku idea, johtajat ja orkanisaatio viemään asiaa eteenpäin, ei se riitä vaikka miten monta köyhää purrittaa pellon laidalla. Onko evakon poika ajatellu asiaa vähän pitemmälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe