VR rosvoaa lisämaksuilla!

vihainenmatkustaja

13

130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VR palautti

minulle tänään 18,50e yli tunnin myöhässä olleesta junasta.

Hyvä VR!

• 2222222wsa

ai se on hyvä että juna on myöhässä?

• Eikun se
        2222222wsa kirjoitti:

ai se on hyvä että juna on myöhässä?

että korvaavat sen.

• kiiresaataNA
        Eikun se kirjoitti:

että korvaavat sen.

siis jossain sivistysmaassa sä saisit
        muutakin kun vain osan lipusta (sen hinnasta) siis pois.
        Oikeasti vr ei maksa kuin murto-osan myöhästymisistä,
        koska ihmiseillä ei ole aiikaa hakea korvauksia!

• Vai ei ole aikaa
        kiiresaataNA kirjoitti:

siis jossain sivistysmaassa sä saisit
        muutakin kun vain osan lipusta (sen hinnasta) siis pois.
        Oikeasti vr ei maksa kuin murto-osan myöhästymisistä,
        koska ihmiseillä ei ole aiikaa hakea korvauksia!

Korvaushakemuksen naputtelu netissä kestää 5 minuuttia.

Onpas kiire, jos ei ole viittä minuutti aikaa:)

• 17

Lyhenne vr tulee sanoista;Vammaiset Runkkarit

Kovin vammainen runkkari on pitkä esko

• MIKSI?????????

Kyllä, törkeää kusetusta todellakin, erittäin kehnoa ja moraalitonta oman maamme eli valtiomme taholta. Suomessa siis meillä ,meidän omassa maassamme valtio vedättää, moraalittomasti ja eettisesti väärin nöyryyttää kansalaisia vaikka millaisilla keinotekoisilla asetuksilla lailla ja säädöksillä. Tässä yllä yksi esimerkki. Vr:n pitäisi kaikin resulssein ja varoin pyrkiä palvelemaan asiakkaitaan , nyt kyykytetään ja nöyryytetään asiakasta kuin hölmäjä olisimme.Tuo meidän KELA on niitä maailman ylin malliesimerkki kyykyttämisestä. Yhtään asiapaperia ei pysty täytämään oikein koska kapulakieli on niinkuin skitsofeerikon ja dementikon kanssa asioisi, mitään järkeä ja logiikkaa ei ole, on vain kyykytys ja nöyryytys, antaa euron ja perii kaksi takaisin..Me SUOMALAISET vain tämän kaiken nielemme kuin pakollisen aamukaurapuuron, MIKSI???????????kuka kertoisi minulle, MIKSI?????

• Vitun pölvästi

Hei idiootti! Kuseiseltä asemalta tulevilta matkustajilta ei kerätä palvelumaksua eikä olla kerätty. Onkohan sulta jäänyt aivolääkkeet ottamatta? Oletko oikeati tyhmä? Pilleristi? Sukurutsauksen tuotos?

• 21wq3e2qw

ai ei vai? mistäs tiedät? ainiin, sa olet vitun rosvojen tiedotuspäällikön sihteerin sihteeri, eikä sun työkopissas ole edes tuuletinta (paitsi tietskarilla on) ja sun
        pitää perjantaina naputella sosiaalista mediaa vr -myönteisemmäksi... :D :D
        jos lippu on netissä 37,90- niin miks junassa 41,30- ? jne. balbla.blaa.
        Pilleristi? JEEEEE!!!!!! (mulla on sentään hauskaa, toisin kuin... :DDDDD)
        No ei vaiskaan.
        Sukurutsaus? Kaikki suomalaiset on. Olemme yhden esi-äijän vasemmasta kiveksestä kaikki.
        Tyhmä. Tommää voin kyllä allekirjoittaa. Mut mun psykiatri taas ei, däämmm...

• r.huud.i
        21wq3e2qw kirjoitti:

ai ei vai? mistäs tiedät? ainiin, sa olet vitun rosvojen tiedotuspäällikön sihteerin sihteeri, eikä sun työkopissas ole edes tuuletinta (paitsi tietskarilla on) ja sun
        pitää perjantaina naputella sosiaalista mediaa vr -myönteisemmäksi... :D :D
        jos lippu on netissä 37,90- niin miks junassa 41,30- ? jne. balbla.blaa.
        Pilleristi? JEEEEE!!!!!! (mulla on sentään hauskaa, toisin kuin... :DDDDD)
        No ei vaiskaan.
        Sukurutsaus? Kaikki suomalaiset on. Olemme yhden esi-äijän vasemmasta kiveksestä kaikki.
        Tyhmä. Tommää voin kyllä allekirjoittaa. Mut mun psykiatri taas ei, däämmm...

joo, oli hinta jopa 35,30 yhdessä välissä, nyt on taas nostettu 41,30-
        Ja se lipunmyyntiharhautusteline on otettu pois, käykää vaikkka kattoo -->

http://tinyurl.com/5tykwce

Lisää tällaista. Jollei kansalaiset ota itse ohjia käsiinsä, herrat ajaa meittin
        rotkoon...

• weijjo600

Nythän tuo lipunmyynti oikein menee kuin häkä päähän, kiitos! Oi kiitos monopoliyhtiö VR! Thank you VR very muchos! Grazie VR! Tack så helvete VR! Tusen tack! Spassiba VR! Bolshoi spaassipa!
        VR, valtion rosvot, nyt myös komukka ohjauksessa!

• hinnat vaan ylös

Ei se VR ole mitään hyväntekeväisyyttä ja ainahan sitä voi vaikka kävellä, jos ei kyyti kelpaa.

• 136456451769056

Aha. Nostetaan se benzan hinta (sehän siis nousee) tuonne 2,6 euroon.
        Ei se benza ole mitään hyväntekeväisyyttä ja ainahan voi vaikka kinkata, jos ei hinta kelpaa.
        niin niin, mutta kun hanasta ei tuu benzaa?
        aina voi kävellä.

voi hyvää päivää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe