MITÄ TEIDÄN MIELESTÄNNE IHMISELLE TAPAHTUU kun hän kuolee..?
Onko olemassa sielun vaellusta ja onko olemassa ns rinnakkais-elämää ? ( rinnakkaismaailmaa ) ?
Onko maailmankaikkeudessa muuta elollista kuin tämä ja tässä ?
Missä seilaa Olavi Virta-- Urho .k.Kekkonen. Martin Luther -King ? tai kuka tahansa ?
PALSTALAISILLE KYSYMYS osio :
4
<50
Vastaukset
- Minä-,.
Ota bilsan kirja käteen niin ei tarvitse kysellä joutavia.
- antropologi ))))))))
EI ASIA OLE JOUTAVA KOSKA SE KOSKEE jokaista TÄÄLLÄKIN OLEVAA lukijaa ja kirjoittajaa !
Itse en osaa varmasti sanoa faktaa,,mutta epäilys minulla on että ei voi näin loistava systeemi kaatua yhteen pieneen kuolemaan ? - näin olen kuullut
"Kuoltuaan" ihmisen sielu siirtyy aineettomaan maailmaan, sielu on kuolematon, vain keho kuolee.
Aikanaan taas useammat sielut syntyvät takaisin ihmiseksi, siis jonkun vauvaksi.
Näin vähitellen kehitymme elämä elämältä maanpäälisessä elämässä.
Ei ole sen ihmeellisempää syntyä monta kertaa maan päälle, kuin vain kerran. - life of lightness...
joo tuo kuullostaa varsin loogiselta----------- ja tuossa teoriassa oleva kehittyvä-asbekti luo toivoa,,,, Waude.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862