Elikkäs, kävi näin et unohdin yhtenä päivänä ottaa pillerin 3. riviltä. Syön siis yaz-merkkisiä. Otin sit tietysti heti seuraavana päivänä molemmat ku muistin, ja söin kaks laattaa putkeen ilman taukoja, niinkun pakkausselosteessa opastettiin. Mulla on joka kerta alkanut menkat sen 3. lumepillerin aikana, ja nyt ei näy eikä kuulu, kolmas lumepilleripäivä siis meneillä (oon siks äärettömän huolestunut koska oon lomalla saksassa ja tuun vasta 3vko pääst suomeen takas). ELI kysymys on että onks mahdollista et kierto on sotkeentunu sen vuoks ku kaks laattaa söin putkeen? Koska toimin kuitenki just niin kuin pakkausselosteessa neuvottiin, eli mitään pentuja ei nyt kuitenkaa sen mukaan pitäis näkyä. Pakko kysellä täältä ennen ku mihinkään suomen lääkäreihin soitan, tulee melko kalliiks. Mut tottakai sit jossei täällä kellään kokemuksia oo..
No mut kiitos kuitenki vastanneille!
2 laattaa peräkkäin syöneet!
YAZ pillerit
1
171
Vastaukset
- oceansoul0
Tyhjennysvuoto voi jäädä joskus tulematta muistakin syistä kuin raskaudesta. On ihan mahdollista, että yllättäen kahden liuskan peräkkäin syöminen on aiheuttanut nyt sen, ettei vuoto ala normaalisti lumepillereiden aikana.
Tee raskaustesti kuitenkin varuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193054Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622752Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o592532Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312467Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582018Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181549Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121532- 491499
- 761495
- 571419