hain santanderin visaa ja tuli hylätty päätös

16+13

mitäs jos haen suoraan hypon visaa(luottokunta myöntäjänä siis molemmissa) ni tuleekohan sittenkin hylsy?

5

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä tulee

Aktian, Tapiolan, Handelsbankenin, Ålandsbankenin, Säästöpankkien, Paikallisosuuspankkien ja Hypon kautta haetut Visa-kortit myöntää Luottokunta.
      Ja myös siis Santanderin.

Eli jos Santanderista on tullut hylsy, niin Hyposta tulee myös, koska myöntäjä on sama Luottokunta.

• 8+15

niin tuli joo...

• hypoo

Tungen tähän samaan ketjuun. Hain hypo-visakorttia viikko sitten. Tänään postissa oli tullut tunnusluku luottokunnalta-eli ilmeisesti olen saanut visakortin?
        Minulla on pohjolan masteri ja sitä kuin hain sain ensin kirjeen kotiin että hakemus hyväksytty ja sitten vasta tunnusluku ja myöhemmin kortti.
        Eikö hypolla ole näin?
        Koskakohan mahdollinen kortti tulee jos tunnusluvut tulivat tänään?
        Tuleeko kotiin vai postiin?
        Soittaisin ja kysyisin mutta en pääse aukioloaikoina soittamaan

• 12+8
        hypoo kirjoitti:

Tungen tähän samaan ketjuun. Hain hypo-visakorttia viikko sitten. Tänään postissa oli tullut tunnusluku luottokunnalta-eli ilmeisesti olen saanut visakortin?
        Minulla on pohjolan masteri ja sitä kuin hain sain ensin kirjeen kotiin että hakemus hyväksytty ja sitten vasta tunnusluku ja myöhemmin kortti.
        Eikö hypolla ole näin?
        Koskakohan mahdollinen kortti tulee jos tunnusluvut tulivat tänään?
        Tuleeko kotiin vai postiin?
        Soittaisin ja kysyisin mutta en pääse aukioloaikoina soittamaan

Tuo viestini alla oli tarkoitettu sinulle vastaukseksi. Meni vähän väärään lokoseen.

• 12+8

Kyllä korttihakemuksesi on hyväksytty.Kortti tulee postissa kotiin jonkin päivän päästä. Koko hommaan meni osajtani muistaakseni pari-kolme viikkoa. Eri lähetyksenä tulivat vielä verkkpankkitunnukset. Nehän on hyvä olla, jotta pystyy seuraamaan korttinsa tapahtumia muutenkin kuin kerran kuussa tulevan paperilaskun avulla.

Kannattaa vielä hommata korttiin Verified by Visa tunnus, jotta pystyy tekemään nettiostoksia Suomestakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      277
      3454
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1903
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      30
      1561
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1441
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      138
      1083
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1034
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      67
      993
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      89
      858
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      727
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      716
    Aihe