mitäs jos haen suoraan hypon visaa(luottokunta myöntäjänä siis molemmissa) ni tuleekohan sittenkin hylsy?
hain santanderin visaa ja tuli hylätty päätös
5
487
Vastaukset
- Kyllä tulee
Aktian, Tapiolan, Handelsbankenin, Ålandsbankenin, Säästöpankkien, Paikallisosuuspankkien ja Hypon kautta haetut Visa-kortit myöntää Luottokunta.
Ja myös siis Santanderin.
Eli jos Santanderista on tullut hylsy, niin Hyposta tulee myös, koska myöntäjä on sama Luottokunta. - 8+15
niin tuli joo...
- hypoo
Tungen tähän samaan ketjuun. Hain hypo-visakorttia viikko sitten. Tänään postissa oli tullut tunnusluku luottokunnalta-eli ilmeisesti olen saanut visakortin?
Minulla on pohjolan masteri ja sitä kuin hain sain ensin kirjeen kotiin että hakemus hyväksytty ja sitten vasta tunnusluku ja myöhemmin kortti.
Eikö hypolla ole näin?
Koskakohan mahdollinen kortti tulee jos tunnusluvut tulivat tänään?
Tuleeko kotiin vai postiin?
Soittaisin ja kysyisin mutta en pääse aukioloaikoina soittamaan - 12+8
hypoo kirjoitti:
Tungen tähän samaan ketjuun. Hain hypo-visakorttia viikko sitten. Tänään postissa oli tullut tunnusluku luottokunnalta-eli ilmeisesti olen saanut visakortin?
Minulla on pohjolan masteri ja sitä kuin hain sain ensin kirjeen kotiin että hakemus hyväksytty ja sitten vasta tunnusluku ja myöhemmin kortti.
Eikö hypolla ole näin?
Koskakohan mahdollinen kortti tulee jos tunnusluvut tulivat tänään?
Tuleeko kotiin vai postiin?
Soittaisin ja kysyisin mutta en pääse aukioloaikoina soittamaanTuo viestini alla oli tarkoitettu sinulle vastaukseksi. Meni vähän väärään lokoseen.
- 12+8
Kyllä korttihakemuksesi on hyväksytty.Kortti tulee postissa kotiin jonkin päivän päästä. Koko hommaan meni osajtani muistaakseni pari-kolme viikkoa. Eri lähetyksenä tulivat vielä verkkpankkitunnukset. Nehän on hyvä olla, jotta pystyy seuraamaan korttinsa tapahtumia muutenkin kuin kerran kuussa tulevan paperilaskun avulla.
Kannattaa vielä hommata korttiin Verified by Visa tunnus, jotta pystyy tekemään nettiostoksia Suomestakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2773454Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211903Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.301561- 841441
- 1381083
- 811034
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67993Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.89858Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61727Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51716