ja puutarhaunelmia ;o))),,,
Siinäpä illan ohjelmaa,,, kohta kuullaan olenko oikeassa tangomarkkinoiden kohdalla miesten osalta,,,,,, No katsokaa ja kuunnelkaa,,, No en ollu,,, Tino Allgreniin luotin, mut pääsi kuitenkin jatkoon ;o))),,,
Naisista Mervi Koponen,,, no pääsihän loppukilpailuun,,,
Niin ja se puutarhaunelmia,,, kun jaksas kaivaa ja kyntää, istuttaa ja nyppiä,,, Oisko joku vapaehtonen tulossa, vai voinko pakottaa tulemaan puutarhuriks? ;o))),,
Tangomarkkinoita
12
101
Vastaukset
- valoisalla mielellä
Ihan kuin minun ajatuksiani,
Minäkin olen katsonut noita Puutarhaunelmia ohjelmia. Kunpa oliskin joku samanhenkinen ihminen jonka kanssa niitä kuoppia kaivelisi ja kukkaloistoa laittelisi.
Tangomarkkinoiden karsinnassa Heikki Koskelo näytti olevan suosikki. Lauantainahan se sitten ratkeaa kuka on paras ja kuka sen kruunun nappaa, Kyllä jäi nuo ohjelmat nyt väliin ja muutenkin kesällä vähemmälle...en ole edes seurannut sitä tangomarkkinaohjelmaa....käväisin toteuttamassa liven puolella sitä tankoa lavalla viime viikonloppuna ja sain tanssia tarpeekseni.;))
Puutarhaunelmat tai painajainen on tuolla ulkona, kun katsoo ulos ikkunasta.:)- ;)))
Älä pakene painajaisiasi:) Seljätä ne;)
;))) kirjoitti:
Älä pakene painajaisiasi:) Seljätä ne;)
Siis kaik kasvit nurin?;)) Moottorisahalla pitää nuo omenapuut kaataa.;)
- :)
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Siis kaik kasvit nurin?;)) Moottorisahalla pitää nuo omenapuut kaataa.;)
Tua noi eks sä suunnitellu sitä jo vimmo kesänä, puut nurin?
:) kirjoitti:
Tua noi eks sä suunnitellu sitä jo vimmo kesänä, puut nurin?
Vimmo kesänä? Mikä se on?;) Puut kaatui viime kesänä muutenkin ja on niitä kaadettu silloinkin ja edellisenä myös ja tänäkin kesänä.;)
- ;)))
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Vimmo kesänä? Mikä se on?;) Puut kaatui viime kesänä muutenkin ja on niitä kaadettu silloinkin ja edellisenä myös ja tänäkin kesänä.;)
Siis omppupomppupuut, meinaatko kaataa? Älä ny:)
Ei se niin vaikeeta oo. Nimittäin puutarhan hoito. Muruli laitto parvekkeelle kaks tomaattia ruukkuun. Runttas ne sinne ja multaa mukaan. Kastelee ja uhkailee. Ja tomaatit punertaa.
- tosi upee
Upea on kuningatar, ja upea on esityskin. Suorassa lähetyksessä olin hengessä mukana kuningattaren puolesta ;o))),,,
Komeata se on tämäkin.... :D
Onnittelut tämänvuotisen tangosävellyskisan voittajalle.
http://www.youtube.com/watch?v=FSNZCwtIql8- oikea.heippa
Klo 21.47 satuin näkemään voittajan loppulaulun joka loppui kesken kun alkoi uutiset klo 21.50. Se tapahtuu muuten aina. Ihan aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808