Kehonrakentajat kuolevat nuorina

Totuuden torvi

Kehonrakentajat, semmoiset pullistelijat jotka treenaavat kaikenlaisten lisäaineiden avulla kuolevat usein nuorina. Tai jos eivät kuole, niin ainakin he sairastuvat tai paikat hajoavat. Siksi pitäisi säilyttää kohtuus kaikessa eikä käyttää kaikenmaailman lisäravinteita. Solariumissa käyntikään ei ole hyväksi, iho vain vanhenee nopeammin sen avulla.

7

1865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spartalainen

      Tämän asian kun saisi menemään nuortenkin korviin,niin hyvä olisi.Kaikille,jotka edes harkitsevat itsensä lääkitsemistä.
      Fakta on se ettei ole olemassakaan vanhoja kehonrakentajia.
      Monet näistä nuorista ei sitä vain pysty ymmärtämään.
      Heistä se tuntuu aina liioitetulta kun puhutaan miten haitallista lääkkeiden käyttö lajissa on.
      Moni aloitteleva ei vielä edes tiedä lajista paljoakaan,puhumattakaan treenaamisesta kun jo aloitetaan roinaaminen.
      He pitävät mahdottomana ajatuksena päästä hyvään kondikseen natuna.
      Itselläni on yhdeksän treeni vuotta takana ja kunto on hyvä.
      Helvetin hyvä on fiilis kun tietää mihin pystyy puhtaana.Tuloksia ei tule näin heti,mutta on se sen arvoista kun alkaa jälki näkymään.
      Malttakaa nuoret tehdä kovaa työtä niin kyllä ne tulokset sieltä tulee.Järki mukana.

      • Totuuden torvi

        Kyllä jotkut kehonrakentajat varmaan pitkänkin aikaa elävät, mutta "tosissaan" siihen suhtautuvat pilaavat terveytensä käyttämällä kaikkia turhia lisäaineita. Eräs bodaajakaveri on muutamassa vuodessa muuttunut suureksi lihamöykyksi enkä pidä sitä kovinkaan hyvänä asiana. Kateellinen en ole, ei isot lihakset tee kenestäkään tervettä. Voimaharjoittelu kannattaa kuitenkin aina, mutta semmoisilla painoilla ettei riko paikkojaan. Aineiden käyttäjät eivät aina edes tiedä että sydänlihas voi kasvaa isommaksi jolloin se ei enää mahdukaan toimimaan ja sitä kuolee. Ja se ei varmaankaan ole kehonrakentajien tarkoitus ollut että päättää elämänsä sillä tavalla.


      • Hermannipelle
        Totuuden torvi kirjoitti:

        Kyllä jotkut kehonrakentajat varmaan pitkänkin aikaa elävät, mutta "tosissaan" siihen suhtautuvat pilaavat terveytensä käyttämällä kaikkia turhia lisäaineita. Eräs bodaajakaveri on muutamassa vuodessa muuttunut suureksi lihamöykyksi enkä pidä sitä kovinkaan hyvänä asiana. Kateellinen en ole, ei isot lihakset tee kenestäkään tervettä. Voimaharjoittelu kannattaa kuitenkin aina, mutta semmoisilla painoilla ettei riko paikkojaan. Aineiden käyttäjät eivät aina edes tiedä että sydänlihas voi kasvaa isommaksi jolloin se ei enää mahdukaan toimimaan ja sitä kuolee. Ja se ei varmaankaan ole kehonrakentajien tarkoitus ollut että päättää elämänsä sillä tavalla.

        Oon treenannu monta vuotta säännöllisesti ja kovaa. Voimaa on tullut "paljon", mutta natuna oon pysynny ja paino on tällä kukkakepillä vain 78 kg, en ookkaan bodari, mutta mulle onki riittännyt about tollanen Pöyhöskroppa:

        http://www.patrol.fi/patrol_kuvat.php?hid=705

        Mutta jokku haluaa 120kilosiks pirun nopeesti. Tunnen joitaki entisiä työkavereita (40-55v), jokka on treenannu 20-30v natuna kovaa, ovat kovia sällejä, mutta sanovat, että salille tulee 17v jamppa, joka muuttuu parissa vuodessa hirveeks kaapiks...


      • Anonyymi
        Hermannipelle kirjoitti:

        Oon treenannu monta vuotta säännöllisesti ja kovaa. Voimaa on tullut "paljon", mutta natuna oon pysynny ja paino on tällä kukkakepillä vain 78 kg, en ookkaan bodari, mutta mulle onki riittännyt about tollanen Pöyhöskroppa:

        http://www.patrol.fi/patrol_kuvat.php?hid=705

        Mutta jokku haluaa 120kilosiks pirun nopeesti. Tunnen joitaki entisiä työkavereita (40-55v), jokka on treenannu 20-30v natuna kovaa, ovat kovia sällejä, mutta sanovat, että salille tulee 17v jamppa, joka muuttuu parissa vuodessa hirveeks kaapiks...

        No toki etenkin nuorilla voi tulla parissa vuodessa hurjaa kehitystä


    • Hermannipelle

      ero luontaituotteiden, kuten puhdas protsku, malto ja dekstro ja erilaisten hormonien ja muiden pillereiden ja mömmöjen välille. Moni on sanonnu, että ku kattelevat luontaistuotteita jossain marketissa, niin moni nyrpistää kulmiaan ja mutisee, "että miks noita pirun hormooneja täälläki myydään!", vaikka ne on luontaistuotteita ja ilman lisäaineita pääosin.

    • niin

      Kuinka moni täällä on "kehonrakentaja"? Korkeintaan muutama.

    • Anonyymi

      Myöskään ammattikehonrakentajien epäinhimillinen harjoittelu ei tee hyvää kropan luustolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe