Televisio tappoi 7-vuotiaan kirkossa
7-vuotias amerikkalaistyttö kuoli veljensä silmien edessä, kun televisio putosi hänen päähänsä.
Onnettomuus tapahtui Lady of Lourdes -kirkossa Kaliforniassa.
Poliisin mukaan pikkutyttö yritti siirtää isoa televisiota kannattelevaa kärryä kirkon kokoussalissa. Laite tipahti suoraan lapsen päälle.
Tytön veli näki turman. Lasten äiti oli sillä hetkellä toisessa huoneessa.
Asiasta kertoo CBS-uutiskanava.
IS
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/televisio-tappoi-7-vuotiaan-kirkossa/art-1288400318673.html
Eikö jumalanne suojele kirkossa?
7
70
Vastaukset
- Kaustisen Hokkaaja
Afrikassa kuolee nälkään joka vuosi yli miljoona lasta, eikä kaikkivoipa jumala tee yhtään mitään tämänkään asian eteen. Tämä jo todistaa ettei jumala välitä meistä pätkääkään.
- rosa.m
Itse ajattelen että ei Jumala voi ihmisen töitä hoitaa. Ihmiset itse ovat järjestelleet asiat itselleen parhaiten ja unohtaneet toisensa, silloin syntyy köyhyyttä ja nälänhätää. Monet köyhyydessä elävät ovat onnellisempia kuin me rikkaat, koska he todella ymmärtävät rakkauden tärkeyden hädän keskellä, mikä on aika kammottavaa. Me, jotka saamme kraanasta puhdasta vettä milloin vain, olemme useimmiten kiittämättömiä.
Ihmisen virhe, hoitakaamme siis se itse. Parhaiten teemme sen menemällä itse paikan päälle ja/tai antamalla enemmän kuin vain ylimääräisestä. - AntiChrisu
rosa.m kirjoitti:
Itse ajattelen että ei Jumala voi ihmisen töitä hoitaa. Ihmiset itse ovat järjestelleet asiat itselleen parhaiten ja unohtaneet toisensa, silloin syntyy köyhyyttä ja nälänhätää. Monet köyhyydessä elävät ovat onnellisempia kuin me rikkaat, koska he todella ymmärtävät rakkauden tärkeyden hädän keskellä, mikä on aika kammottavaa. Me, jotka saamme kraanasta puhdasta vettä milloin vain, olemme useimmiten kiittämättömiä.
Ihmisen virhe, hoitakaamme siis se itse. Parhaiten teemme sen menemällä itse paikan päälle ja/tai antamalla enemmän kuin vain ylimääräisestä.Ateistina oltava rosam kanssa samaa mieltä, ihmisten on itse hoidettava asiansa, jumalia on turha kutsua apuun (tunnetusta syystä)
rosa.m kirjoitti:
Ihmisen virhe, hoitakaamme siis se itse. Parhaiten teemme sen menemällä itse paikan päälle ja/tai antamalla enemmän kuin vain ylimääräisestä.Hyvä kirjoitus. Afrikka kärsii nälänhädästä ja köyhyydestä. Länsimailla olisi tietotaitoa, varoja ja tekniikkaa auttaa ja vähentää kyseisiä asioita merkittävästi. Vain halu puuttuu.
Suurin osa nälkäkuolemista johtuu pitkistä sateettomista kausista. Toisaalta tulvissa tulee sitten paljon koleraa ja malariaa ym. jotka myös tekevät tuhoa. Samoin maanjäristykset ja taifuunit ja tulivuorenpurkaukset ovat surmanneet runsaasti ihmisiä kautta aikain.
Näen asian niin, että ihminen ei voi mitenkään toiminnallan aiheuttaa noin paljon kuolemaa, vaan jos Jumala on, niin hän se antaa kurjuuden kohdata. En näe Jumalan suojelleen ikinä ketään missään. Raamatussakin kerrotaan Jumalan aiheuttaneen suuren surman jopa niille, jotka halusivat lihaa. Järkyttävä Jumala. Täytyy toivoa, että Raamattu on vain keksittyjä juttuja, en halua edes ajatella, että joku Jumala olisi aivan mielipuolinen.
Ihminen elää täällä ihan itsekseen, Jumalasta ei ole tietoakaan eikä varsinkaan varjeluksesta.- kgkfkfkf
Jumala ei asu kirkossa:
Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.
Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin -- itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.- .
Ja tappaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947733- 374087
- 483650
- 2473206
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402752Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as402715Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212684- 462623
- 1402588
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292549