rentoutua lomallasi?
Siis, kun joku tuttava tulee pyytämään esim.talkoisiin, kun sinulla kuulemma on aikaa lomalaisena, niin onko sinulla "munaa" sanoa, että syssymmä käy, mutta nyt olen kokopäiväisesti lomalla?
---
-Itse jouduin tässä reilu viikko sitten sanomaan ei hyvälle tutulleni, kun hän tuli kyselemään katto talkoisiin.. Ikäväkseni huomasin, että hän hieman loukkaantui kieltäytymisestäni.. Jonkin pienen askare tyyppisen homman olisin voinut heittää, mutten sentään ala lomillani kenenkään kattoa rakentamaan päivä tolkulla. Johonkin on vedettävä raja. Pjerskeles,-)) Linkki sivuaa aihetta:
http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2011/07/08/ala-pilaa-ainakaan-nain-lomaasi/20119520/139?rss=13
Osaatko sinä muuten aivan oikeasti,,,,
7
64
Vastaukset
- teit
ihan oikein. oot lomalla, ja sitte kun se "syssympi" on, niin sitten, jos jaksat.
- nikki mikä nikki*
Joo, syssymmällä,,,, kai piti kirjoittaa, vaan helle on pehmittänyt näppiksen aivan vaahtokarkkimaiseksi sekavaksi taikinaksi, mistä joutuu kirjaimet kaivaan lusikalla esiin... Jää sitten kaikki löytämättä välillä, mutta ei vähä mitään, lomilla ei niin oo väliäkään jollain kirjoitusvirheellä...
Kuka sellaista valhetta levittää, että lomalla olisi aikaa?
Kyllähän loman voi käyttää vaikka millaiseen huhkimiseen, mutta omaan tahtiin silloin kun itseä huvittaa. Mikä sen ihanampaa ku pieniä klapeja terävällä kirveellä ja hamarapuolella huiskia paarmoja selästä.- nikki mikä nikki*
-Joo, oikeessa oot, pitääkin alkaa sanoon tästä lähtien, ettei oo aikaa moisiin huvituksiin, kuten talkoisiin, koska kaikki aika menee lomaillessa...
-Klapihommat saunan nurkalla on taas ihan asia erikseen. Se taas on sitä luonnikasta terapiaa, jollei halottavia ole yli kymmentä mottia... ,-) - oikea.heippa.
nikki mikä nikki* kirjoitti:
-Joo, oikeessa oot, pitääkin alkaa sanoon tästä lähtien, ettei oo aikaa moisiin huvituksiin, kuten talkoisiin, koska kaikki aika menee lomaillessa...
-Klapihommat saunan nurkalla on taas ihan asia erikseen. Se taas on sitä luonnikasta terapiaa, jollei halottavia ole yli kymmentä mottia... ,-)Kun olen lomalla, olen lomalla ja raskain mitä kannan, on roskaromaani jonka voi laittaa roskapussiin joko luettuna tai avaamattomana. Usein avaamattomana.
Lomalla olen saattanut vastata tärkeisiin puheluihin kertomalla että olen lomalla ja että minulla ei ole asiasta hajuakaan ja että olen kuudentuhannen kilometrin päässä, vaikka istuisin Helsingin kauppatorilla:) - nikki mikä nikki*
oikea.heippa. kirjoitti:
Kun olen lomalla, olen lomalla ja raskain mitä kannan, on roskaromaani jonka voi laittaa roskapussiin joko luettuna tai avaamattomana. Usein avaamattomana.
Lomalla olen saattanut vastata tärkeisiin puheluihin kertomalla että olen lomalla ja että minulla ei ole asiasta hajuakaan ja että olen kuudentuhannen kilometrin päässä, vaikka istuisin Helsingin kauppatorilla:)-Jess ;-)
-Vastasin kanssa kerran eräälle, ettei kannata kauaa rupatella, koska vastaanotin puhelun (mukamas) Barcelonan kirkon edessä olevan suihkulähteen reunalla.. Siitä tulikin sitten tosi lyhyt "työ"puhelu.. - oikea.heippa.
nikki mikä nikki* kirjoitti:
-Jess ;-)
-Vastasin kanssa kerran eräälle, ettei kannata kauaa rupatella, koska vastaanotin puhelun (mukamas) Barcelonan kirkon edessä olevan suihkulähteen reunalla.. Siitä tulikin sitten tosi lyhyt "työ"puhelu..Juu ja voi sanoa, africassa olen. Nyt seisotaan kuumuudessa huitsin Nevadassa. Paikallisbussista tipahti takapyörä jo Marmariksen linja-autoasemalle. Kaks päivää ollaan matkattu syvemmälle afrikkaan mutta vielä näkyy se bussiasema:)
Yhtenä vetona pystyy käyttämään perinteisiä Kanarian saaria vaik en ole ollut siellä 2003 jälkeen:) Tai sanoa pikaisesti: soitan sulle kun tulen suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857