Moi! Lopetin mielialalääkkeen n. 1,5 kk sitten ihan kerrasta. Olin syönyt niitä n. 5 vuotta. Nyt tuntuu siltä että "mikään ei tunnu miltään" eli iloiset asiat eivät aiheuta entistä ilon tunnetta eikä surun asiat entistä kovaa surun tunnetta... Kuuluukohan se siihen vai pitäisköhän kääntyä ihan ammattiauttajan puoleen? onko tästä kellään kokemuksia?
mielialalääkkeen lopetus
6
332
Vastaukset
- .
lääke oli mikä??
- kökkelisköö
sertralin hexal
- Vadea
Ehkäpä kannattaisi käydä varmistamassa toi asia jonkun ammatti-ihmisen kanssa.
- ,
Miksi ihmeessä lopetit Zoloftin/sertralin kerralla?!
Aikoinani sekä nostin annoksen asteittain ja lopetin lääkkeen asteittain, psykiatrin valvonnassa.
ps. Hexal on lääketehdas - Valeria
Itse syön Sertralinia keskivaikeaan masennukseen ja tällä hetkellä annos on 200 mg päivässä koska mielestäni lääke on melko mieto ja masennukseni taitaa olla nyt vaikeampi kun on ollut kaikenlaista hässäkkää.
Välillä yritin jopa lopettaa kun luulin olevani paremmassa kunnossa mutta seuraus oli se, että muutuin totaalisen ilottomaksi ja ärsyyntyneeksi joten olikin ihan hyvä että nostin annosta ja nyt tuntuu olo taas paremmalta. Joten saattaa olla, että sinullakin masennus on palannut eikä olo siitä kohenekaan vaikka aikaa kuluu, tuskin on kysymys enää vieroitusoireistakaan. - kökkelisköö
kiitos kaikille :) lopetin kerrasta koska annos vain 50 mg/päivä. Yhtäaikaa myös menkat tuossa oli, että en tiedä jos niistäkin johtuisi... Luin myös jostain että voi oireita tulla kun lopettaa, mutta ne voi myös johtua siitä että elimistö vain tottuu uuteen "tilaan" tai jotain sinne päin...? mutta kai sitä on juteltava jonkun kanssa jos fiilikset samoina pysyy ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m633991Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163815Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993609Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813417Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363179Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582658- 502635
- 1212522
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142189Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182179