Montako mormonia tarvitaan vaihtamaan yksi hehkulamppu?
Lampun vaihto
11
83
Vastaukset
- asia on monimutkanen
Jaa... ainakin yksi mormoni sanoo heti, että ei sitä lamppua tarvitse vaihtaa, vika on jossain muualla.
Varmaan muutama "pappeudenhaltija" siinä tulee sekoilemaan myös.- h e u r e k a
Eikä mitä, ensinhän pitää saada profeetan ilmoitus, jotta lampun voisi yleensä vaihtaa.
- Ev.lut.
h e u r e k a kirjoitti:
Eikä mitä, ensinhän pitää saada profeetan ilmoitus, jotta lampun voisi yleensä vaihtaa.
Ei siihen kannata luottaa. "Profeetan" ilmoitus on todennäköisesti väärä, kuten ne ovat tähänkin asti olleet.
- Yksinkin hyvä
Ev.lut. kirjoitti:
Ei siihen kannata luottaa. "Profeetan" ilmoitus on todennäköisesti väärä, kuten ne ovat tähänkin asti olleet.
Ev.lut. sanoisi: "Lampua ei pidä vaihtaa, koska se loistaa vain armosta, ei teoista."
- tms 1
Toi on helppo, ei yhtään! Mormonit käyttävät energian säästölamppuja!! :-)
Mutta vaikeampi kysymys. Montako ateisti poliisia on vuorossa samaan aikaan oltava? No 3, yksi oli se joka osasi kirjoittaa, toinen oli lukutaitoinen ja kolmas vahtii näitä yhteiskunnalle vaarallisia yksilöitä.- Watt
Entä montako mormonipoliisia on vuorossa samaan aikaan? Yksi riittäisi, koska yksikin voi katsoa pedofiliatapauksia läpi sormien. Kaveri tarvitaan kuitenkin siksi, että jo lähkäriajoista on tullut tutuksi, että aina aikuistakin mormonia täytyy olla vahtimassa toinen mormoni.
Siis kaksi.
- Watt
Energiansäästölamput eivät ole ikuisia.
Montakohan niitä mormoneja tosiaankin tarvittaisiin?
Yksi kiroaa vaimonsa, kun lampun kärähtäminen on tämän vika, kun ei ollut tarpeeksi uskoa Smithiin.
Yksi pappeudenhaltija pitelee lamppua, mutta koska hän on tottunut siihen, että kaikki pyörii hänen napansa ympärillä, kaikki häneen alisteisessa suhteessa olevat pyörittävät maapalloa...
Vastaus on, että tosi monta. - kaksin parempi
Kuinka monta anti-mormonia tarvitaan vaihtamaan lamppu?
Yksi tarvitan sanomaan, että amerikkalainen lamppu ei käy. Pitää olle suomalainen. Toinen sanomaan, että ei ole oikeata näkyvää lamppua, vaan jokainen lamppu muodostuu näkymätömästä lampusta.
Kolmas sanomassa, että lamppua ei tarvita, koska ihminen näkee ilman lamppuakin. Neljäs varoiottamaan, että on vaarallista uskoa mihinkään oikeaan lamppuun, koska se on suvaitsematonta.- Ihmettelevä..
Heh,heh, toi oli hyvä..
- tarkennus
olisi kuuluunut olla, että "ainoaan oikeaan".
- anti-uskovainen
Nyt sekoitat antit ja jotkin ei-mormoniuskovaiset keskenään. Kysymys ei ole synonyymistä.
Näkymätönkin lamppu on järkevämpi kuin luulihaklönttilamppu, joita on useista, ei kun siis yksi, tai, niin, no.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592