Unohdin noin kuukausi sitten ottaa viimeisellä viikolla yhden pillerin. Otan pillerin yleensä illalla yhdeksältä, nyt otin sen seuraavana päivänä kahdeltatoista aamupäivästä. Söin seuraavan liuskan heti perään kun toinen oli loppunut. Nyt ei kuitenkaan kuukautisia kuulu. Harrastin seksiä noin päivä ennen pillerin unohdusta ja sen jälkeen muutama päivä pillerin unohduksen jälkeen, ja siitä eteenpäin normaalisti.
Voinko olla raskaana?
E-pillerin unohdus ja raskaana(?)
3
125
Vastaukset
- mnbvcxcvbn
Aina kun on ollut yhdynnässä, raskaus on mahdollinen. Pillerit eivät ole 100% varmoja, vaikkei koskaan unohtaisi yhtäkään. Unohdukset lisäävät riskiä selvästi, mutta koska toimit pakkausselosteen ohjeen mukaisesti, niin riski ei ole vielä kovin suuri. Tyhjennysvuoto voi muutenkin jäädä tulematta, mutta kukaanhan ei sitä tiedä, onko nyt syynä raskaus vai jokin muu. Tee r-testi, niin ei tarvitse arvuutella.
- Ehkäisyteho..
ei ole laskenut normaalia alemmas, koska toimit ohjeiden mukaan ja söit toisen liuskan pillereitä heti perään. Oman mielenrauhasi vuoksi voit toki tehdä raskaustestin ja varmistaa asian.
- lyhbjl
Jos et yleensä syö pillereitä rytmillä, missä syödään 2 liuskaa putkeen, niin eihän se kovin ihme ole, jos kroppa vähän sekoilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818