Ihan mielenkiinnolla kysyn että mikä mielestänne on hyvä lasinpesuaine, tarkoitan siis tätä erillistä lasin kiilloitus ainetta, enkä sitä pissapoikaan laitettavaa.
Mikä mielestänne on paras/hyvä? jolla saa lasit kiiltämään kunnolla.
Omasta mielestäni:
Simoniz Glass Cleaner http://www.polarautovaruste.com/shop/product_details.php?p=934
Wurth Lasinpesuspray http://www.topintori.com/lasinpesuspray-p-259.html
Mielestäni Simoniz on vähän parempaa, siinä on se hyvä että se ei sotke niin paljoa jos jostain on jäänyt pyyhkimättä, Wurth on myös hyvää, mutta siitä jää vähän harmaata huuruuntuneen näköistä pintaa jos on jäänyt jostain pyyhkimättä.
Muita aineita en ole kokeillut. Joten jos joillakin on tiedossa jotain hyvää ainetta mitä vois kokeilla seuraavaksi, niin kirjoittakaa tänne :)
Hyvä auton lasinpesuaine?
6
1729
Vastaukset
- Petex-84
Minä käytän Meguiars´n lasinpesuainetta ja toimii!
- hyvin pesee
Ämpäriin vettä, tilkka fairya ja etikkaa.
- OIkea vastaus
Juuri näin se on . Vain tyhmät ostaa vettä kalliissa pullossa, vaikka sitä saa hanastakin. Sen verran on mielipide-eroa, että mielestäni juuri fairy vaahtoaa liikaa eli on suorastaan liian hyvää tähän tarkoitukseen. Sen vuoksi käytänkin halppisaineita. Astiksen tehtävä on juuri irroittaa tahroja, rasvaa ja likaa, mitä juuri tuulilasiin kertyykin. Vesi ja astis on tähän lyömätön ja ylivoimaisen halpa ratkaisu. Pullo riittää koko kesäksi. Etikalla tosiaan saa lasiin vielä ekstrakirkkauden, kyllä sen ikkunanpesijät tietää.
Turha tähän on Lasol-kätyreiden/myyjien mitään lisäillä. - hyvin pesee
OIkea vastaus kirjoitti:
Juuri näin se on . Vain tyhmät ostaa vettä kalliissa pullossa, vaikka sitä saa hanastakin. Sen verran on mielipide-eroa, että mielestäni juuri fairy vaahtoaa liikaa eli on suorastaan liian hyvää tähän tarkoitukseen. Sen vuoksi käytänkin halppisaineita. Astiksen tehtävä on juuri irroittaa tahroja, rasvaa ja likaa, mitä juuri tuulilasiin kertyykin. Vesi ja astis on tähän lyömätön ja ylivoimaisen halpa ratkaisu. Pullo riittää koko kesäksi. Etikalla tosiaan saa lasiin vielä ekstrakirkkauden, kyllä sen ikkunanpesijät tietää.
Turha tähän on Lasol-kätyreiden/myyjien mitään lisäillä.Niin eihän sen tarvitse just fairya merkiltään olla, tulee oikeastaan käytettyä tuota fairya sellaisena yleisnimikkeenä astianpesuaineelle.
- Halpaa ja helppoa
Itse laitan sumupulloon noin puolet vettä ja toiset puolet ihan sitä pissapojan pesunestettä (sitä väkevämmästä päästä etanoli-pohjaista). Hetken annan vaikuttaa ja pyyhkin talouspaperilla. Ihan riittävän hyvin on tehonnut ja taitaa olla näissä spray-vaahdoissa kutakuinkin samat tehoaineet.
- uyvjfvkblb
Presta glass cleaner
Toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275