Onko tupakointini este?

stinastina

Tämmöinen yksi pahe on olemassa,
ja tuntuu että monelle miehelle(kin)
se on kuin punainen vaate...

Mutta kun olen muuten todella mukava nainen,
ja ihan ok-näköinen, niin tuohonko se
nykypäivänä kaatuu?
Monet ei halua edes tämän takia tavata.
Ja nyt en kaipaa "saarnoja" kiitos :)

75

875

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasdasdasdasd

      Minusta ainakin tuntuu vastenmieliseltä ajatus pussailusta jonkun kaa jonka hengitys haisee pakokaasuilta. Jos sen lisäksi vielä on lihava niin elämäntapamme tuskin ovat kovin lähellä toisiaan.

      • tirlittantan

        Ihan sivustakatsojana KAUHULLA seurannut!
        Nimittäin 2 kertaa käynyt bussipysäkillä
        että n 10m etäisyydellä katoksesta on henkilö tupakoinut
        (eikä lapsia ollut lähellä)

        Niin EIKÖ MITÄ!?

        toisella kertaa meni keski-ikäinen mieshenkilö häntä sättimään.
        ja toisella kertaa eri paikassa kipaisi mummo tupakoivan henkilön luo
        heilutellen sateenvarjoaan, ja odotin jo, että lyökö sillä.....

        SAAKO jo ihan vähintään haukkua ventovieraan ihmisen??
        Missäs se kohtuuden raja kulkee? Minusta TÄYSIN sopimatonta.


    • -

      Olen keski-ikäinen mies ja hyppään yli "silloin tällöin" tupakoijatkin :-D

      Sauhuttelu on yksinkertaisesti typerää ja kertoo paljon ihmisestä.

      • Juu ei.

        Sama täällä. Kun kerran kysyttiin, vastaus on kyllä.

        En tahdo nuoleskella tuhkakuppia. Vaikka muuten nuoleskelusta pidänkin. ;-)

        Tupakoimattomia naisia riittää. Onneksi.


    • stinastina

      No, tyhmäähän se on.
      Mutta mitä se kertoo ihmisestä?

      • huonoja asioita

        Tupakointi kertoo heikosta luonteesta, ei välitä terveydestään, polttaa rahaa savuksi ilmaan, on, tai tulee helposti riippuvaiseksi muistakin asioista, hyvin usein myös vähäisistä älyllisistä ajattelusta.


      • 15177151
        huonoja asioita kirjoitti:

        Tupakointi kertoo heikosta luonteesta, ei välitä terveydestään, polttaa rahaa savuksi ilmaan, on, tai tulee helposti riippuvaiseksi muistakin asioista, hyvin usein myös vähäisistä älyllisistä ajattelusta.

        Heko heko, mitä se äly nyt tähän kuuluu ? Sittenhän viininjuojat sun muut
        on kaikki yhtä tolloa sekamelskaa.. Itse en polta, mutta silti.


      • synti nro 1 ????
        15177151 kirjoitti:

        Heko heko, mitä se äly nyt tähän kuuluu ? Sittenhän viininjuojat sun muut
        on kaikki yhtä tolloa sekamelskaa.. Itse en polta, mutta silti.

        itsekin tupakoin, vaikka olen elämäni elänyt muuten omasta mielestäni "järkevästi". Töitä on tehty ilman päivääkään sairaslomaa pian 30v. Asuntolainat on maksettu ja talous kunnossa. Panostan (ja tykkään kokata) puhtaaseen itse tehtyyn ruokaan jne...

        Tupakka vaan on tullut kuviohin joskus typeränä teininä, enkä suinkaan puolustele asiaa. Siitä ei vaan pääse eroon sormea napsauttamalla, vaikka itsekin tajuan, että pahan hajun ja rahan lisäksi vie myös terveyden?
        Seurustelin aikani tupakoimattoman (tupakoinnin lopettaneen siis) miehen kanssa, ja selvästi oma tupakointini väheni sinä aikana (mut ei loppunut kuitenkaan?) Harmi, että juttu kaatui hänen liialliseen alkoholinkäyttönsä.
        Ymmärrän hyvin, että tupakoimaton ei voi sietää sitä löyhkää, jonka tupakoiva ympäristöön tuo. Inhoan itsekin haisevia tupakkahuoneita ym. jossa pinttynyt löyhkä iskee silmille. Inhoan pahanhajuista hengitystä (joka useinmiten johtuu huonosta hammashygieniasta) inhoan hienhajua ja muitakin löyhkiä... silti en pääse tuosta paheesta kokonaan eroon?


      • Nortti huuleen
        huonoja asioita kirjoitti:

        Tupakointi kertoo heikosta luonteesta, ei välitä terveydestään, polttaa rahaa savuksi ilmaan, on, tai tulee helposti riippuvaiseksi muistakin asioista, hyvin usein myös vähäisistä älyllisistä ajattelusta.

        Siinä varsinainen nero kirjoittaa buabuabua


      • synti nro 1 ???? kirjoitti:

        itsekin tupakoin, vaikka olen elämäni elänyt muuten omasta mielestäni "järkevästi". Töitä on tehty ilman päivääkään sairaslomaa pian 30v. Asuntolainat on maksettu ja talous kunnossa. Panostan (ja tykkään kokata) puhtaaseen itse tehtyyn ruokaan jne...

        Tupakka vaan on tullut kuviohin joskus typeränä teininä, enkä suinkaan puolustele asiaa. Siitä ei vaan pääse eroon sormea napsauttamalla, vaikka itsekin tajuan, että pahan hajun ja rahan lisäksi vie myös terveyden?
        Seurustelin aikani tupakoimattoman (tupakoinnin lopettaneen siis) miehen kanssa, ja selvästi oma tupakointini väheni sinä aikana (mut ei loppunut kuitenkaan?) Harmi, että juttu kaatui hänen liialliseen alkoholinkäyttönsä.
        Ymmärrän hyvin, että tupakoimaton ei voi sietää sitä löyhkää, jonka tupakoiva ympäristöön tuo. Inhoan itsekin haisevia tupakkahuoneita ym. jossa pinttynyt löyhkä iskee silmille. Inhoan pahanhajuista hengitystä (joka useinmiten johtuu huonosta hammashygieniasta) inhoan hienhajua ja muitakin löyhkiä... silti en pääse tuosta paheesta kokonaan eroon?

        En takaa seuraavan toimivan, mutta kenties toimisi. Matkaa kesälomallasi Lappiin vaeltamaan. Ota vaellusreitiksi poluttomat maastot, joissa et oletettavasti tapaa ihmisiä. Autoon saati vaellukselle et ota tupakkaa/nuuskaa mukaan yhtään. Vielä parempi on, jos joku heittää sinut vaelluksesi alkuun, jotta ei ole mahdollisuutta rynnätä takaisin autolle. Kolmen tai neljän viikon vaellus maastossa, josta tupakkaa ei saa mistään, oletettavasti veisi pahimmat vieroitusoireet mukanaan.

        Kun kerran olen jo yhdelle tässä viestiketjussa tarjonnut jätskin kolmella pallolla tupakoinnin lopettamisen kunniaksi, niin sama tarjous lähti nyt sinnekin.


      • En polta
        huonoja asioita kirjoitti:

        Tupakointi kertoo heikosta luonteesta, ei välitä terveydestään, polttaa rahaa savuksi ilmaan, on, tai tulee helposti riippuvaiseksi muistakin asioista, hyvin usein myös vähäisistä älyllisistä ajattelusta.

        Ei helvetti!!!

        Hyppää kaivoon


    • fdfdvx

      Se on varmaan niitä yleisimpiä juttuja, minkä avulla on helppo sivuuttaa profiili. Ihan niin radikaalisti välttämättä ei suhtautuisi, jos tutustuu pikkuhiljaa live-elämässä. Mieluiten kuitenkin täysin savuton tai polttaa korkeintaan jossain juhlissa muutaman kerran vuodessa.

      Sitä en allekirjoita, että se kertoisi toisesta yhtään mitään. Jos jonkinlaista neroa, älykköä, suurta filosofia ja monen muuta tallaajaa on tupakoinut ja tulee tupakoimaan niin kauan kuin se on laillista.

    • Tupakoivien naisten välttäminen on omasta terveydestä huolehtimista. Itse omaan lievän astman ja tupakansavu kiusaa keuhkojani. Mahdollinen tutustuminen todellakin kaatuu tupakointiin. Haluaisitko itse seurustella sellaisen kanssa, joka aiheuttaa fyysistä pahoinvointia lähes pelkällä läsnäolollaan?

      Tervetuloa tupakoimattomien joukkueeseen. Tarjoan jätskin ainakin kolmella pallolla, kun saat tupakoinnin loppumaan. :)

      • stinastina

        Juu, en haluaisi seurustella esim. jatkuvasti "kännäävän"
        ihmisen kanssa, se voisi jopa olla vielä vaarallisempaa,
        silloinhan ei aina ole sitä harkintakykyä...

        Taitaa joku muu saada jätskit, onnee! :)


      • stinastina kirjoitti:

        Juu, en haluaisi seurustella esim. jatkuvasti "kännäävän"
        ihmisen kanssa, se voisi jopa olla vielä vaarallisempaa,
        silloinhan ei aina ole sitä harkintakykyä...

        Taitaa joku muu saada jätskit, onnee! :)

        Hmm. Lienee parempi etten tartu sanaan harkintakykyä. :) Totta silti tarinoit vaarallisuuden suhteen.

        Pah eikun tuplapah. :( Jätskitarjouksen olen tehnyt jokusen kymmentä kertaa, mutta ensimmäistäkään en ole vielä päässyt tarjoamaan (kerran oli kuulemma lähellä, mutta en ollut maisemissa sinä savuttomana kuukautena), joten onnea tosiaan tarvitaan. Kiitos samoin.


      • Poikamies n:o 38
        stinastina kirjoitti:

        Juu, en haluaisi seurustella esim. jatkuvasti "kännäävän"
        ihmisen kanssa, se voisi jopa olla vielä vaarallisempaa,
        silloinhan ei aina ole sitä harkintakykyä...

        Taitaa joku muu saada jätskit, onnee! :)

        Mikäs ongelma se tässä on ? Ihan samalla lailla raittiit tai täysin absolutistit ihmiset hakevat yleensä kaltaistaan seuraa, koska eivät halua olla parisuhteessa julkisia selviämisasemia, tai katsella nurkissaan kumppania, jolle alkoholi maistuu satunnaista nautiskelua enemmän tai humalahakuisesti. Örveltäjiä näkee katukuvassa jo muutenkin, joten miksi vielä parisuhteessa ?


    • ikisinkku35

      En välttämättä seurustelis tupakoivan naisen kanssa. Tarttis olla erityisen mukava, kiltti ja seksikäs tapaus jos sellasen kanssa alkaisin olee. Itse en ole koskaan edes maistanut tupakkia.

      • Kohta nortilla

        Mulle kyllä kelpais ,poltan itsekin,


    • Kyllä se ainakin mun kohdalla on sellainen seikka et joo se on este. Mulla kun pelkkä tupakansavu tai haju aiheuttaa oireita kuten päänsärkyä, pahoinvointia, jne.

    • juu ei

      Aikoinani ihastuin reilusti tupakoivaan mieheen ja myöskin olen aloittanut seurustelemaan lievästi tupakoivan kanssa joka sittemmin lopetti koska minäkään en polttanut (ei saanut kessutteluseuraakaan...) Mutta nyt kun haen deittiä netistä, niin en kyllä todellakaan edes vilkaise niitä ilmoituksia joissa lukee että KYLLÄ polttaa. Joskus polttavat hyväksyn.

      Polttavat ihmiset vaikuttavat usein aika hermostuneilta tapauksilta muutenkin, ja jos heidän kanssaan yrittää tehdä jotain, niin tämä katkeaa tuon tuostakin siihen että tyypin pitää rynnätä ulos tupakalle. Sitten niitä natsoja on pitkin nurkkia, tai joku ällöttävän näköinen sillipurkki täynnä.

      Jos tupakoitsija päättää lopettaa tupakoinnin, hän mitä todennäköisimmin alkaa lihomaan. Jos seurustelee sellaisen kanssa joka ei polta, tietää mitä saa. Mitään yllättävää paisumista ei välttämättä tapahdu, jos ollaan jo iäkkäämpiä ihmisiä. Eikä se tupakoinnin lopettamisen vaihe ole mitään kivaa kun saa sietää vieroitusoireissaan kärsivän ihmisen raivokohtauksia...

      Se että pitää saada haista ympäristöönsä tuon tuostakin vaikuttaa aika itsekkäältä, ja kukapa sitä itsekkäiden ihmisten kanssa kimppaan haluaisi. Tai jäädä itkemään kun toinen kuolee syöpään!

      • deft

        Huonot puolet tulivat tuossa hyvin ilmi. Jopa ne asiat jotka on saivartelemista (kts. sillipurkki).
        Ei sitä pysty erittelemään niin että: "polttavat ihmiset ovat..."
        Mun duunipaikassa hoidetaan tauot tupakoimalla. Ja siinä sivussa sosiaaliset suhteet työkavereihin. Muutoin ei vain ehdi koska tehdään niitä töitä :P

        "Jos tupakoitsija päättää lopettaa tupakoinnin, hän mitä todennäköisimmin alkaa lihomaan."
        Mä en tiedä meneekö se todella noin. Musta tuntuu että jos lihoaa, niin todennäköisemmin tupakoimalla saa pidettyä itsensä siitä että paisuu liikaa :D

        Ps. Kupillinen kahvia ja savuke/Kylmä huurteinen ja savuke, elämän pieniä iloja.


    • ihon_tuoksu

      Tupakan haju on inhottavaa. Sen haju haisee kauas ulkoilmassakin, sisätiloista puhumattakaan. Lisäksi haju tarttuu kaikkiin vaatteisiin ja hiuksiin. Tupakoijilla on tupakoimattomia paljon huononpi hajuaisti, sen vuoksi he eivät itse edes huomaa, kuinka pahalle he haisevat. Lisäksi vielä eräs asia: Melkein kaikki tuntemani naiset ovat kertoneet, kuinka tärkeää miehen ihon hyvä tuoksu heille on. Naisilla on luonnostaan miehiä parempi hajuaisti ja ihastuneen/rakastuneen miehen ihosta erittyy feromoneja, jotka naiset hajuaistillaan aistivat. Tupakointi taas huonontaa voimakkaasti hajuaistia ja tupakan haju peittää kaikki hyvät tuoksut alleen. Minä ainakin miehen pidän kovasti siitä, kun nainen kertoo, kuinka hyvälle ihoni tuoksuu ja minäkin pidän naisen ihon hyvästä tuoksusta. Mutta tätä kokemusta ei voi koskaan kokea tupakoivan naisen kanssa. Siksi tupakoiva nainen on ehdoton ei. Kukaan tupakoimaton naisystäväni ei myöskään halua tupakoivaa miestä.

      • ihmisen löyhkä

        naisena nyt vastaan, että olen kuullut tupakanlopettaneiden jauhaneen tätä "hajuaistin paranemista"... ihmiset on itse haisseet niin pesemättömyyttä kuin huonoa hampaidenhoitoa, ja minä tupakoivana olen tukehtua... hajuaisti on pitkälti kiinni hampaidenhoidosta, tähän on ihan faktaakin olemassa.

        Eikä tämä suinkaan ollut puolestapuhe tupakoinnille, päinvastoin. Tupakointi on typerää ja siitä olisi päästävä eroon! Mutta jokakerta, kun joku haisuli jauhaa tätä asiaa, mietin, etten todellakaan haluaisi enää hajuaistini paranevan! Ihan tarpeeksi pahalle haisevat tupakoimattomatkin! Niin monta kertaa on nähty se, että minä olen ensimmäinen, joka haistan "kusen", palaneen, hien, tupakankin jne... tupakoivana. ...enkä ole ylpeä tupakoinnistani, hyi. Pääsisnpä eroon niin, ettei hajuaisti parane entisestään...


      • M28v
        ihmisen löyhkä kirjoitti:

        naisena nyt vastaan, että olen kuullut tupakanlopettaneiden jauhaneen tätä "hajuaistin paranemista"... ihmiset on itse haisseet niin pesemättömyyttä kuin huonoa hampaidenhoitoa, ja minä tupakoivana olen tukehtua... hajuaisti on pitkälti kiinni hampaidenhoidosta, tähän on ihan faktaakin olemassa.

        Eikä tämä suinkaan ollut puolestapuhe tupakoinnille, päinvastoin. Tupakointi on typerää ja siitä olisi päästävä eroon! Mutta jokakerta, kun joku haisuli jauhaa tätä asiaa, mietin, etten todellakaan haluaisi enää hajuaistini paranevan! Ihan tarpeeksi pahalle haisevat tupakoimattomatkin! Niin monta kertaa on nähty se, että minä olen ensimmäinen, joka haistan "kusen", palaneen, hien, tupakankin jne... tupakoivana. ...enkä ole ylpeä tupakoinnistani, hyi. Pääsisnpä eroon niin, ettei hajuaisti parane entisestään...

        Kyllä tupakoivien hengitys haisee todella hirveälle, ei ole suuhygienian puute siihen verrattavissa.


      • ihon_tuoksu
        ihmisen löyhkä kirjoitti:

        naisena nyt vastaan, että olen kuullut tupakanlopettaneiden jauhaneen tätä "hajuaistin paranemista"... ihmiset on itse haisseet niin pesemättömyyttä kuin huonoa hampaidenhoitoa, ja minä tupakoivana olen tukehtua... hajuaisti on pitkälti kiinni hampaidenhoidosta, tähän on ihan faktaakin olemassa.

        Eikä tämä suinkaan ollut puolestapuhe tupakoinnille, päinvastoin. Tupakointi on typerää ja siitä olisi päästävä eroon! Mutta jokakerta, kun joku haisuli jauhaa tätä asiaa, mietin, etten todellakaan haluaisi enää hajuaistini paranevan! Ihan tarpeeksi pahalle haisevat tupakoimattomatkin! Niin monta kertaa on nähty se, että minä olen ensimmäinen, joka haistan "kusen", palaneen, hien, tupakankin jne... tupakoivana. ...enkä ole ylpeä tupakoinnistani, hyi. Pääsisnpä eroon niin, ettei hajuaisti parane entisestään...

        Kirjoitukseni osui ja upposi 10-0. Tupakoitsijanainen tietää itsekin haisevansa pahalle ja häpeää sitä, kuten koko tupakointiaan. Tupakoitsijanainen alkoi vastareaktiona väittämään, että pahalle hänen lisäkseen jokainen muukin maapallon ihminen. Eli hän myöntää lauseessaan haisevansa pahalle, mutta puhuu itsensä seinää vastaan väittäessään, että pahalle haisee ei vain hän, vaan hänen mielestään jokainen maapallon ihminen hänen lisäkseen.

        Ensimmäisessä lauseessaan tupakoijanainen puolustautuu puheiden "hajuaistin paranemisesta olevan paskanjauhantaa". Viimeisessä lauseessa hän kuitenkin myötää, ettei hänen hajuaistinsa ole ei-tupakoivien tasolla: "Hyi, Pääsisinpä eroon niin, ettei hajuaisti parene entisestään". Hän myöntää itse, ettei hänen hajuaistinsa ole ei-tupakoivien tasolla mutta väittää samaan aikaan, ettei muka haluaisikaan hajuaistinsa enää paranevan ennalleen, koska hänen mielestään kaikki maailman ihmiset haisevat pahalle. Tupakoijanainen puhui itsensä kaksi kertaa pussiin ja kehäpäätelmään. Odotan mielenkiinnolla, mitä hän keksii seuraavaksi..:)


      • arffavd
        ihon_tuoksu kirjoitti:

        Kirjoitukseni osui ja upposi 10-0. Tupakoitsijanainen tietää itsekin haisevansa pahalle ja häpeää sitä, kuten koko tupakointiaan. Tupakoitsijanainen alkoi vastareaktiona väittämään, että pahalle hänen lisäkseen jokainen muukin maapallon ihminen. Eli hän myöntää lauseessaan haisevansa pahalle, mutta puhuu itsensä seinää vastaan väittäessään, että pahalle haisee ei vain hän, vaan hänen mielestään jokainen maapallon ihminen hänen lisäkseen.

        Ensimmäisessä lauseessaan tupakoijanainen puolustautuu puheiden "hajuaistin paranemisesta olevan paskanjauhantaa". Viimeisessä lauseessa hän kuitenkin myötää, ettei hänen hajuaistinsa ole ei-tupakoivien tasolla: "Hyi, Pääsisinpä eroon niin, ettei hajuaisti parene entisestään". Hän myöntää itse, ettei hänen hajuaistinsa ole ei-tupakoivien tasolla mutta väittää samaan aikaan, ettei muka haluaisikaan hajuaistinsa enää paranevan ennalleen, koska hänen mielestään kaikki maailman ihmiset haisevat pahalle. Tupakoijanainen puhui itsensä kaksi kertaa pussiin ja kehäpäätelmään. Odotan mielenkiinnolla, mitä hän keksii seuraavaksi..:)

        No, kyllä näin kesähelteillä kieltämättä huomaa, etteivät kaikki omasta hygieniastaan ole kiinnostuneita ja vanha hiki saattaa tuoksahdella kaupan käytävillä metrien päähän. Yhtä vastenmielistä kuin, että joku tulisi puhaltelemaan tupakansavuja päin naamaa.


    • M28v

      Minä en todellakaan ota itselleni tupakoivaa naista. Hengitys haisee uskomattoman pahalle näin raittiin ja päihteettömän miehen näkökulmasta. Ja miksipä ottaisin jos vaikka kolme neljästä naisesta ei tupakoi. Lisäksi tupakoijat, varmaan sinä mukaanlukien heittävät tumppeja maahan ja siten roskaavat luontoa. Arvelen että 90% kaikista Suomessa tehdyistä rikoksista on tupakoivien ihmisten tekemiä. Useat tupakoivista näyttävät myös pahiksilta polttaessaan. Tupakoivat on varmaan useimmin syynä järjestyshäiriöihin. Tupakansavu on ällöä, tupakointi pilaa terveytesi ja kustantaa sinulle varmaan kuukauden palkan vuodessa...
      Ei auta jos nainen on vaikka kuinka mukava, ok-näköinen tai vaikka miljonääri. Iäkkäämmät tupakoijat ei niinkään näytä pahiksilta. Erään kanssa juttelen päivittäin. En halua deittailla tupakoivan kanssa. Tässä talossa kahdella tuntuu olevan jatkuvanluonteista tupakkayskää.

      • Jos olet oikein syvästi rakastunut, ei se tupakoimiseen kaadu. Ihmiset polttavat ulkona, harvat sisällä.


      • No_smoking_family_
        Anna-Irmeli kirjoitti:

        Jos olet oikein syvästi rakastunut, ei se tupakoimiseen kaadu. Ihmiset polttavat ulkona, harvat sisällä.

        Siihen "syvästi rakastumiseen" vaaditaan ensin hieman aikaa, se kun ei sekunnissa kenenkään eteen taivaasta tipahda. Kun siis ihmiset tutustuvat toisiinsa, ennen kuin alkavat seurustelemaan, juuri tässä vaiheessa sinunlaisesi tupakoitsijat karsiutuvat armotta pois, eli edes tilaisuutta rakastumiseen et sinä eikä kaltaisesi saa. Pahanhajuinen tapasi paljastuu niin äärettömän nopeasti, kun et voi muiden nikotiiniriippuvaisten tavoin olla kovin pitkään ilman keuhkojen tervaamista. Vaikka ensitreffeillä pääsisit suutelemaan ei-tupakoivaa, paljastuu inha röökinhaju heti. Ei tarvita kuin korkeintaan parit treffit ja kas, tupakoitsijanainen olikin entinen seuralainen. Näin me ei-tupakoivat toimimme, kun haluamme seuraamme mieluummin ei-nikotiiniriippuvaisia, on eläminenkin näin niin paljon mukavampaa ja helpompaa. Ne rahamäärät, jotka me ei-tupakoivat parit säästetään kun ei polteta, ne me käytetään yhdessä kaikkeen mukavaan, josta te tupakoivat ette voi edes unissanne kuvitella..:)


      • M28v
        Anna-Irmeli kirjoitti:

        Jos olet oikein syvästi rakastunut, ei se tupakoimiseen kaadu. Ihmiset polttavat ulkona, harvat sisällä.

        Minä en rakastu tupakoivaan, olipa vaikka sitten miljonäärinainen! Tupakointi on kaikkein tärkein peruste naiseni valinnalle! Toinen on, että ei saa olla lapsia vielä. Tupakoivat on olleet niitä yläasteen koviksia teininä! Minä katson monia tupakoivia ihmisiä tuomitsevasti ja syylllistävästi. Tupakoivalla on mustat keuhkot. Yäk!
        Sama kun sanoisit että jos on syvästi rakastunut, niin ei se pedofiliaan tai insestiin kaadu! Mutta kyllä kaatuu!

        Anna-Irmelikin on varmaan miinoittanut luontoa tuhansilla tumpeilla?


      • M28v
        Anna-Irmeli kirjoitti:

        Jos olet oikein syvästi rakastunut, ei se tupakoimiseen kaadu. Ihmiset polttavat ulkona, harvat sisällä.

        Ja mietippä nyt minua parisuhteeseen tupakoivan kanssa, kun toinen käy röökillä puolen tunnin välein ja minä savuton?
        Yhdellä työkeikalla öljynjalostamolla meitä oli kolmen miehen ryhmä, kaksi muuta meni aina 20 minuutin välein tupakalle ja aina hommat keskeytyi silloin!
        Sairasta!


      • höööööö
        M28v kirjoitti:

        Ja mietippä nyt minua parisuhteeseen tupakoivan kanssa, kun toinen käy röökillä puolen tunnin välein ja minä savuton?
        Yhdellä työkeikalla öljynjalostamolla meitä oli kolmen miehen ryhmä, kaksi muuta meni aina 20 minuutin välein tupakalle ja aina hommat keskeytyi silloin!
        Sairasta!

        Äläpäs nyt liioittele, sillä kukaan ei sentään 20: minuutin välein polta.
        Laskeppa montako norsua se ois päivässä ?


    • M28v

      Lisäksi pidän tupakoivia aavistuksen alempiarvoisina. Vrt. narkkarit, pilvenpolttajat, juopot.

      • stinastina

        Jopas heitit ASIAA =)
        Nyt selvisi sekin, että 90% rikoksista
        tehdään nikotiinin vaikutuksen alaisina!

        Mutta onhan positiivista (?)
        että muut voivat näinollen pitää itseään
        edes pikkuisen "parempina" noinniinkun ihmiseksi.

        Mistäs toi kivisade alkoikaan
        Jännää.... =)


      • turha jauhaa

        Samanlainen tasamaantallaaja ootkun muutkin,et ole sen ylempänä muita


      • M28v
        stinastina kirjoitti:

        Jopas heitit ASIAA =)
        Nyt selvisi sekin, että 90% rikoksista
        tehdään nikotiinin vaikutuksen alaisina!

        Mutta onhan positiivista (?)
        että muut voivat näinollen pitää itseään
        edes pikkuisen "parempina" noinniinkun ihmiseksi.

        Mistäs toi kivisade alkoikaan
        Jännää.... =)

        Käytännössä kaikki rikoksia tekevät pahikset polttaa! Vai mitä? Miltei kaikki. Ne on ajautuneet huonoille teille nuorena jo ja myös polttavat.


      • tyhjää----
        M28v kirjoitti:

        Käytännössä kaikki rikoksia tekevät pahikset polttaa! Vai mitä? Miltei kaikki. Ne on ajautuneet huonoille teille nuorena jo ja myös polttavat.

        Mitä h****ttiä, melkoista filosoviaa !


      • 120711
        stinastina kirjoitti:

        Jopas heitit ASIAA =)
        Nyt selvisi sekin, että 90% rikoksista
        tehdään nikotiinin vaikutuksen alaisina!

        Mutta onhan positiivista (?)
        että muut voivat näinollen pitää itseään
        edes pikkuisen "parempina" noinniinkun ihmiseksi.

        Mistäs toi kivisade alkoikaan
        Jännää.... =)

        Kyllä se niin menee, ettei pidä heitellä toisia kivillä, kun itse istuu lasikaapissa.
        m28v, nyt tuntuu olevan muita ylenpänä, kun on kieltänyt itseltään kaiken.

        Jokapaikassa ja kaikkialla on jos jonkinlaista saastetta ja lisäaineiden
        viidakko on laaja. Paras pysytellä kotona, akkunat ja ovet kiinni, niin syödäkkin
        vain kaurapuuroa !


    • Biux

      Ei koskaan seurustelusuhdetta tupakoivan kanssa. Haju on vastenmielinen ja jää ihoon. Terveyshaitoista puhumattakaan. Miehillä potenssivaikeudet ja naisilla ennenaikaiset vaihdevuodet; ihon rypistyminen, keuhkoahtauma jne... lisäksi itse riippuvuuskäytös tupakan suhteen olisi ärsyttävää.

      Piippu, sikari ja nuuska kuuluvat samaan vastenmielisyyden sarjaan.

      Toisinaan, esim. juhlissa tupakoivaa voisin mahdollisesti ajatella. Ehkä.

      Kurjaa huomata olevansa näin rajoittunut.

    • turhaa jauhamista

      Samaan sarjaan viininlipitttäjät ,perjantaipulloilijat kaljankittaajat,taitaa se maksa ennemin poksahtaa,mun ukillani oli keukot mustat polttamisesta ,mutta eli 85 vuotiaaksi,ja ei kyllä tupakan tuoksu kunnon dödön läpi haise ja suunraikastus aineet on jo keksitty,kylläse hien ja viinanhaju on pahempi ,varsinkin yönvanhan viinanhaju ja rapulahien.Eine kaikki savuttelija joka 15minuutin päästä juokse savuille ,turhaa yleistämistä

      • M28v

        Samaan sarjaan, joo! Mutta en harrasta niitäkään. Tupakointi on kyllä tuomittavampaa tavallaan. Viina aiheuttaa enemmän välittömiä ikävyyksiä. Tupakkaa ei peitä mikään dödö. Raitis, päihteetön on luonnollinen tila, ei mitään suunraikastusaineita, niissäkin oli jotakin ikävää, en muista mitä.


      • jopas pomppas --
        M28v kirjoitti:

        Samaan sarjaan, joo! Mutta en harrasta niitäkään. Tupakointi on kyllä tuomittavampaa tavallaan. Viina aiheuttaa enemmän välittömiä ikävyyksiä. Tupakkaa ei peitä mikään dödö. Raitis, päihteetön on luonnollinen tila, ei mitään suunraikastusaineita, niissäkin oli jotakin ikävää, en muista mitä.

        Olis vaikeeta asua noin tiukkapipoisen kanssa, jos kaikki otetaan pilkun
        tarkkuudella, jopa "suunraikastaja" on myrkkyä.

        Kyllä niitä e-lisäaineitakin on vähän jokapaikassa, paitsi vessapaperissa,
        mutta sitähän ei tungetakkaan suukkuun.


    • Poikamies n:o 38

      Kyllä se on este, mutta sitä et varmaan halunnut kuulla :)

      Katsos, se menee yleensä niin, että tupakoimattomat pariutuvat keskenään jo ihan luonnollisista syistä, koska kumpikaan ei halua polttaa edes passiivisesti. Jos taloudessa tulee vielä jossain vaiheessa olemaan lapsia, sitä suuremmalla syyllä savuton meininki.

      Sitä paitsi tupakointi turruttaa aistit, vie terveyden ja tekee sen, että vaatteita saa olla koko ajan tupakan savun vuoksi pesemässä.

    • en minäkään

      halua miestä joka tuomitsee tupakoinnin ja elää kuin "kuoropoika" mutta silti pakokaasuttelee autolla, joka vaihtuu puolen vuoden välein. Ei kiitos. Muutenkaan en pidä ihmisistä, jotka näkevät ihmiset esineinä tai omana omaisuutena, pelkkänä roolihahmona, kuten vaimo pyykkäämässä pyykkejä ja hautomassa kersoja vailla persoonallisuutta. Tyhmää porukkaa, että huolehtii toisten keuhkoista mutta ei maapallon saastumisesta. Tiesittekö missä kunnossa vesistöt on ja että "maapallon keuhkot" sademetsät hakataan maantasalle???? Huolestuttaako?????????

      • savutonmuteiavuton !

        Kyllä minua huolestuttaa luonnon saastuttaminen enenpi, kuin muiden
        pössyttely.

        Olenkin lähdössä mökille. Siellä ei ole mukavuuksia. Bio-vessassa on
        kiva kuunnella lintujen laulua istuskellessa. Ei perämoottoria veneessä,
        vain kaksi kättä ja airot.

        Eikä itselläni ole autoa, ei edes ajokorttia, vaan menen kaverin kärryllä.


      • 3+4

        Tiedatko sina, kuinka paljon tupakkaviljelmat tuhoavat luontoa, mm. sademetsaa, ja vievat viljelyalaa ruokakasveilta? Enta sita, etta vesistoihin heitetyt tai sadeveden sinne huuhtomat tupakantumpit tappavat vesielaimia?

        Tee ymparistoteko ja lopeta tupakointi.


      • kärytön
        3+4 kirjoitti:

        Tiedatko sina, kuinka paljon tupakkaviljelmat tuhoavat luontoa, mm. sademetsaa, ja vievat viljelyalaa ruokakasveilta? Enta sita, etta vesistoihin heitetyt tai sadeveden sinne huuhtomat tupakantumpit tappavat vesielaimia?

        Tee ymparistoteko ja lopeta tupakointi.

        Juu en polta en, mutta päreet kärähtää joskus........)


    • stinastina

      Entäpä, jos
      henkilö johon olet ihastunut, muttet halua seurustella
      tupakoinnin takia,
      lopettaa polttamisen,

      Ja kun sitten haluaisitkin hänet
      hän ei enää
      halua sinua?

      Mites se sanonta: ei näe metsää puilta...

      Vai ovatko tässä ihan luonne-erot kyseessä alunperinkin?

    • deft

      Lyhyesti:

      Tupakointi ei ole este. Liiallinen riippuvuus voi jo ollakin (tai ainakin suhteessa voin kuvitella).
      Yhdistelmä "ok-näköinen" ja (liikaa?) tupakoiva ei ole hyvästä parisuhdemarkkinoilla. Luulemma.

    • Mielenkiinnosta vaan

      Pidätkö M28v pyykkipoikaa nenässäsi silloin päästät paukun?

    • -

      Tupakoija on välinpitämätön ja vastuuton, eikä pidä omaa terveyttään tai henkeään itselleen, saatika lähimmäisilleen tärkeänä. Sääliksi käy niitä jotka menettävät vanhempansa, tai tämän terveyden, tupakoinnin vuoksi.

      (Sama pätee tietysti kaikkeen itsetuhoiseen käyttäytymiseen.)

    • sikaroin

      Itse poltan sikareita silloin tällöin. Tämä ei ole tuntunut olevan mikään este naisille. Tosin en tupruttele mitään kaupan pikkusikareita vaan aitoja kuubalaisia.

      • Mikä ihmeen ero on, tuprutteletko pikkusikkejä vai kuubalaisia...yhtä pahalta suu haisee.


    • Moi!
      Itse röyhyttelin 30 vuotta, eikä rakkaus siihen kaatunut.

    • Laylaaaa

      Mä ohitan surutta treffiprofiilit, jossa on tupakoimaton mies. Se ei oo minustakaan kivaa, kun tiedän miten voimakkaalle rööki haisee jos ei itse polta. en halua joutua häpeilemään valintojani toisen seurassa =)

    • stinastina

      Enpä puolustele tupakointiani,
      ja itsetuhoistahan tämä on.

      Kuitenkin nyt kaikki kommentit luettuani,
      hämmästyttää tuo "tuomareiden" määrä...
      ja jotkut hyökkäävät aivan avoimesti ja sanoja säästelemättä,
      sekä halveksivasti tupakoitsijoita kohtaan.

      Joka ei, korostan tätä, aina jää pysyväksi tavaksi =)

      Tulen vääjäämättä siihen tulokseen,
      etten ehkä haluaisikaan ketään näistä
      tuomareista seurakseni, vaikken polttaisi....

      Agressiivisuus, avoin halveksunta, rahan merkityksen
      painottaminen, oman egon pönkittäminen
      tyyliin: Minä olen sentään fiksu ja "kunnollinen" kun en tupakoi,
      ei ihan vakuuta =)

      Jospa yhtä paljon puututtaisiin muihin lukemattomiin
      epäkohtiin ja suorastaan rikolliseen toimintaan
      olisi maailma tuhat kertaa parempi paikka elää.

      Kaikki addiktiot eivät ole näkyvissä,
      niitä kun voi harrastaa salaakin.
      Niistä tiedetään, muttei paljon puhuta.
      Miettikääpä tätä.

      • Poikamies n:o 38

        "Kuitenkin nyt kaikki kommentit luettuani,
        hämmästyttää tuo "tuomareiden" määrä...
        ja jotkut hyökkäävät aivan avoimesti ja sanoja säästelemättä,
        sekä halveksivasti tupakoitsijoita kohtaan."

        Miten niin hyökkää ? Aloittaja kysyi mielipiteitä, ja sellaisia myös sai vastaukseksi. Miksi kysyä, jos lopputulos ei miellytä ? Mitä tuomitsemista on siinä, jos ei pidä tupakoinnista ? Kyse on jokaisen ihan omasta valinnasta, mutta pitää hyväksyä myös se, että kaikki eivät polta.

        Ihan sama se on meininki alkoholin käytössä, ja jopa suhtautumisessa huumausaineisiin. Kaikki ihmiset vain halua pönttöään sekaisin hinnalla millä hyvänsä. Sinä saat tehdä kuten parhaaksi katsot, vaikka polttamalla pari askia tupakkaa päivässä. Oma on terveytesi. Lähipiirissä on vain tullut nähtyä, mihin tupakointi johtaa, eikä lopputulos ollut kovin miellyttävää katseltavaa (veikkaan myös että henkilön omat fiilikset eivät varmaan olleet kovin korkealla).


    • 10+15

      Joo, mutta tehtyäni empiiristä tutkimusta 50 miesten kanssa, jokaisella (siis joka ainoalla) tupakoivalla miehellä alkaa olla tuossa iässä potenssivaikeuksia. Siksikin ne jo profiileissa jää väliin koska itselleni toimiva seksi on NIIN tärkeää. Yhdenkään tupakoimattoman kanssa ei ole näitä ongemia ollut, joten olen päätellyt ettei se johdu minusta... tupakoivillakin on kyllä haluja muttei kykyä (muutakuin sinisten pillereitten voimalla).

      Tupakoimaton mies maistuukin ihan erilaiselle, hyvälle. Vielä kun olen kokeillut sellaista joka ei käytä alkoholiakaan lainkaan, maistuu vielä paremmalle (mutta ihan niin täydellinen ei tarvi olla).

      • tuoksu_

        Nää jutut ne vaan paksunee, nyt sexikin sitten on saanut osansa. Seuraavaksi
        väitetään kai, että hiusten lähtö johtuu osin tupruttelusta...

        Kokeileppa maistaa nyt sitä raivoraitistakin seuraavaksi, mutta entäpä jos hän
        onkin himo valkosipulin käyttäjä, tai hammaspeikko asuu suussa ?


      • Justjoo....

        Tupakanpoltto ja potenssi...mitä tekemistä niillä lopultakaan keskenään on?
        Olen polttanut 35v. ja ei mitään vikaa potanssin suhteen. Päinvastoin. Juon jopa
        alkoholiakin:) Siitä muuten tehty tutkimuksia ja kas! Sehän nostaa potenssia.
        Kyllä syy on korvien välissä ja naisessa jos ei seiso.


      • 10+15
        Justjoo.... kirjoitti:

        Tupakanpoltto ja potenssi...mitä tekemistä niillä lopultakaan keskenään on?
        Olen polttanut 35v. ja ei mitään vikaa potanssin suhteen. Päinvastoin. Juon jopa
        alkoholiakin:) Siitä muuten tehty tutkimuksia ja kas! Sehän nostaa potenssia.
        Kyllä syy on korvien välissä ja naisessa jos ei seiso.

        http://www.tiede.fi/uutiset/2440/tupakka_latistaa_erektion

        Tutkimuksia aiheesta on vaikka kuinka, tässä yksi linkki. Helppo se on vetää naisen syyksi, vaan kun ei meikäläisellä ole mitään ongelmaa tupakoimattomien miesten kanssa ollut, päinvastoin.

        Ja edelliselle, tarkoitin kyllä mille maistuu mies (ne eritteet), ei miehen suu... usko tai älä kun se maistuu sielläkin pahalta.


    • Yh_isä

      Näin YH-isänä tupakointi on no-no. En itsekään pidä hajusta mutta varsinkin lasten takia en voisi kuvitella asuvani tupakoitsijan kanssa.

      P.S. Tupakointi johtaa impotenssiin, muistaakseni jossain aasiassa niin jopa lukee askin kyljessä ja EUssa siitä taidetaan jo keskustella.

    • stinastina

      EU:ssa keskustellaan niin ponnekkaasti
      tupakoinnin vastaisesta kamppanjasta,
      että koko rahoitusjärjestelmä sillävälin kaatuu
      valtioiden talous lamaantuu
      ostovoima vähenee sitä
      mukaan
      kun työttömyys lisääntyy.

      Päinvastoin kannattaisi yllyttää tupakointiin ja jopa
      myydä tukkuhintaan,
      etteivät nämä ihmiset, joilla on potenssi ja hajuongelmia
      ehtisi vielä kaiken kukkuraksi nauttia eläkettäkin =D

    • ei kiristä nuttura

      Tapailin miestä, joka tuprutteli muutaman savukkeen päivässä, eikä se
      haitannut. Ei hän haissut kessulle ihmeellisimmin, muuten piti puhtaudestaan
      huolta.

      Kyllä niitä hajuja löytyy yhtä sun toista. Joillakin muuten vain henki ja hiki
      haisee, puhumattakaan käryävästä jalkahiestä. Onhan näitä !!!

      (Itse en polta.)

    • Tupakointi on kuvottavaa ja haju (sekä savu, että se ihmiseen ja tavaroihin jäävä löyhkä) saa päänkin särkemään, joten en voisi kuvitellakaan mitään intiimiä tupakoitsijan kanssa.

      Jos polttaa kerran kuukaudessa yhden savukkeen ja mun ei tarvitse silloin olla lähellä, niin sitten ehkä, mutta satunnainen tupakointi saattaa vain äkkiä muuttua päivittäiseksi, joten ehkä ei sittenkään..

      Eli skippaan kaikenlaiset tupakoitsijat.

    • N_33

      Kylläpä on pienet murheet. Kyseessä on kuitenkin vain tapa, joskin huono sellainen. Aika moni ymmärtää lopettaa, itsekin lopetin joitain vuosia sitten.

      Tupakointi ei ole luonteenpiirre, ei ulkonäön ominaisuus, vaan tapa. Se ei kerro ihmisestä mitään, ellei sitä väkisin aleta tulkitsemaan niin.

      Usea tapapolttaja, kuten itsekin olin, polttelee sitä sen kummemmin puntaroimatta aikansa ja lopettaa. So simple.

      Voidaan toki niputtaa narkkarit ja alkoholistit nikotinisteihin, eikä se periaatteessa väärin ole. Itse en kuitenkaan koe tai ole koskaan saanut kuulla siitä, että olisin kenenkään miesystäväni elämää pilannut tupakoinnillani. Itse olen röökini maksanut ja hankkiutunut savuille niin kauas, ettei tarvitse passiivisesti kenenkään toisen poltella.

      • -

        "Usea tapapolttaja, kuten itsekin olin, polttelee sitä sen kummemmin puntaroimatta..."

        Tuossa sanoit sen itse ja se just kertoo tupakoijasta paljon.


    • Tupakoivassa ihmisessä on parisuhteen kannalta hyvinkin monta asiaa joiden paikkaamiseen tarvitaan jonkinlaista yli-ihmistä, kun vastapuolena on tupakoimaton ihminen:

      *Se haisee todella pahalle ja pitkään. nimim. kämppään tuli savua kun tulin parvekkeelta tupakalta ja se haisi jopa omaan nenään kamalalta vaikka juuri poltin.
      *Se maistuu todella pahalle, jokainen suudelma on kuin tuhkakuppia nuolisi - jopa tupakoitsija maistaa tämän toisesta tupakoitsijasta, nimim. poltin ja lopetin.
      *Se heikentää kuntoa ja estää kuntoilun aika tehokkaasti, nimim. poltin ja aloin kuntoilla, meinasin oksentaa, lopetin ja helpotti.
      *Se lyhentää ikää, nimim. ajattelin ainakin itse elää sen oman kumppanin kanssa vanhaksi asti.
      *Se värjää polttajan sormenpäät ja sitä kautta kaiken mihin tämä koskee, nimi. poltin ja lopetin, valkoisessa hiiressä on vieläkin tervan värjäämiä kohtia.

      Jo näistä pitäisi jokaisen ymmärtää että tupakointi on todellakin suuri este parisuhteelle, ylitsepääsemättömän suuri jos toinen on urheilullinen.

      Pointti tässä on siis se, että omaa polttamista on turha vähätellä ja ajatella että jos joku ei halua tupakoitsijaa kyse olisi jostain turhasta vaatimuksesta.

    • tälleen <

      Jokainen voi ja saa tehdä niinkuin itse parhaaksi katsoo. Vaikka en itse
      polta, niin eipä jaksa kiinnostaa muiden sauhuttelu.

      Mies kaveri vetää pari pikkusikaria pv. Asun rivitalon päädyssä ja kun hän
      vierailee ei tartte oven edessä seistä, jos siltä tuntuu.

      Niin, että toisille se on aivan totaalinen este, toisille ei, joten ihan turhaa
      väitellä näistä asioista. Naapurikin näyttää vetävän kessua aika tiheään
      tahtiin.

      Tämäpä tästä ja loput kirjeessä. Pärjäilkää !!!

    • pointteja

      Kukin olkoon tästä riipustuksesta mitä mieltä tahansa. Olen ollut aina kiinnostunut hieman pyylevistä naisista jotka sytyttävät savukkeen ja osaavat pitää sitä sormissaan oikealla tavalla. Myös asiaan kuuluvat ehkä tarkoituksellisesti aikaansaadut nautinnon äänet eleineen, joista kuvastunee viettelyksen maku. Minua tosin kiehtoo naisystävän eleet sanoessaan, "odota, poltan tupakan ensin"! Myös katselin vanhan duunipaikkani ikkunasta, kun hieno lady ei saanut savukkeeseensa tulta, hänen käyttäytymisensä oli kuin leffasta. Kaivoin tulitikut laatikosta ja kävin antamassa hänelle ulko ovella tulta. Kiitoksien kera. Niin, mielestäni tupakoivan naisen tuoksu suudellessamme, taikka yhdessä seksikkään vaatetuksen kanssa on todella jees. Olkoon sitten fetissiä taikka lievää pervoilua, en pistä pahakseni, ihmisiä tässä vaan ollaan.

    • no niin se on

      Ihan saarnaamatta.

      Tupakoiva ihminen haisee vastenmieliseltä. Jos kumppania etsii, kannattaa hakea toinen tupakoiva.

    • cvcvcvcvvccv

      En tapaile naisia joilla on: liian iso nenä, pienet tissit, ovat vasenkätisiä, syövät salmiakkia, juovat punaista maitoa, ovat alle 170 senttisiä ja katsovat ostos TV:tä

    • henkka.oulusta.moi

      En voisi oikein kuvitella seurustelevani tupakoivan naisen kanssa, haju vaan tunkee joka paikkaan niinkuin makukin suudellessa. Ei voi mitään.

    • smoking fetish?

      Itselleni naisen tupakointi ei olisi este, oikeastaan ihan päinvastoin. Nimittäin olen aina jostain syystä viehättynyt tupakkaa polttavista naisista.

      • Camel on Nam!

        Itsellä sama juttu. Tupakka tuoksuu ja maistuu erittäin hyvälle :D Onneksi baareissa on nykyään tupakkakopit, jonne tupakoitsijat kokoontuu, sieltä nimittäin voi vielä löytää savuttelevia naisia :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      391
      2072
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      54
      1747
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      215
      1408
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1130
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      72
      1043
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      968
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      125
      951
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      50
      899
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      813
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      50
      744
    Aihe