Miksi naisesta tehnään niin helposti Huora ?

Vieno Yli-Purenta

Jos vaikka antaa " minhua " pitämälleen miehelle ja jatkaa matkaa ,niin jo huomenna saattaa kuulla olevansakin huora,vosu , tai joku muu halventavalla nimikkeellä leimattu lajitoveri ?


Miksi tasa-arvo ei toteudu tässä ?

Miksi vain toinen osapuoli tuomitaan ?

29

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainenhan....

      ei saa nauttia seksistä ja peniksestä ja klitoriksen iloista.

      • .

        .


    • Mary Astor ))))))

      This is a v ery interesting conversation,,,, LOL

    • pura paineita

      Kunniattomat miehet ja erityisesti naiset rahapulassaan automaattisesti olettavat ihmisen kunnian sijaitsevan jalkojen välissä.
      Niinhän valkoihoisille on aina opetettu.
      Raamatun mukaan hiukset ovat naisen kunnia.
      Alapään karvoituksesta ei mainintaa kunnian lähteenä - miehilläkään.
      Jos se johtuu siitä.

    • raakkuna1

      Nainen on aina mielletty miestä alemmalla tasolla olevaksi ihmiseksi. Ja sen lisäksi nainen on vahvasti hekumallisempi luonteeltaan. Kun kuitenkin luonnossa vallitsee täydellinen tasapaino, niin mies ja nainen soveltuu varsin hyvin vaikkapa elinikäiseen kumppanuuteen, josta kumpikin hyötyy.

      Ja tuo ns, heikompi osapuoli, eli nainen on todella taipuvainen liialliseenkin lihalliseen iloitteluun, niin silloin miessukupolvi käyttää tilaisuuttaan hyväksi, ja nainen vain antautuu nautintoon. Tällöin naisen olemus turmeltuu, ja hänet leimataan huoraksi. Yhteiskunnan virkasääntö on merkitty aina sillä tavoin että huora ei ole kunnolla yhteiskunta kelvollinen, vaan kuuluu alimpaa kategoriaan.

      • Anonyymi

        Perverssit yliopiston naisopettajat:

        Olen opiskellut Tukholman yliopistossa kauan ja olen saaneet kiitettävän arvosanan melkein kaikista kursseista, mutta en ole kerskunut niistä.

        Eräänä päivänä istuin yliopston kemian kahvihuoneessa ja olin ainoa läsnäoleva oppilas. Toisella puolella pöytää istui kaikki naispuoliset professorit, opettajat, assistentit ja sihteerit ym.

        Yhtäkkiä sanoi eräs opettaja Anita (lisensiaatti) "Sun ei pidä nussia Andersin kanssa (prefekti ja mun ohjaaja). " Vastasin siihen hämmäntyneenä: "En tietenkään nussi sen kanssa".
        Opettaja Anita toisti saman; "Sun ei pidä nussia Andersin kanssa". Vastasin saman "En tietenkään tee sitä".

        Sitten täräytti opettaja Anita:"Me kaikki tiedetään että te nussitte keskenänne koko ajan hirveän paljon" Kaikki huoneessa olevat professorit, opettajat ja sihteerit, luottamusmies (naispuolinen) sai mielettömän naurunpuuskan ja nyökyttivät kilpaa. Minä sanoin todella häkeltyneenä: "En nussi kenenkään kanssa",

        Opettaja Anita jatkoi:" Emme välitä yhtään mitään mitä sinä sanot, koska me tiedämme kaiken sun ja professorin nussimisesta." Ja taas kaikki räjähti nauruun ja työsuojelunainen irvisteli niin kuin hänellä oli tapana tehdä.

        Vastasin, "etten ole seksuaalisesti aktiivinen millään tavalla". Sitten kysyi Anita: "Mikset nussi?" Kerroin, että pidän itsestäni hyvää huolta, koska en pidä pöpöistä."
        Silloin nousi opettaja Anita kahvipöydästä ja vältti mun katsetta ja marssi ulos.

        Pitäisiköhän ruveta tekemään gynekologisia tutkimuksia yliopistoissa, jotta naisopettajat saavat selville naisoppilaiden seksielämän ja etenkin kenen spermat on housuissa tai housunsuojissa maanantai-aamuina?


    • vihanimike

      Kolmivuotiaana sain uuden punaisen mekon ja punaiset kengät, ne kun oli äidin mielestä sievät.
      Pyhäkoulussa 7-vuotias toveri, jota vanhemmat ja opettaja olivat jo ehtineet valistaa uskon ja raamatun asioissa, nimitti minua s-tanan huoraksi ja paapelinportoksi väärän värin takia. Pyhäpuvun kun siihen aikaan piti olla ehdottomasti musta tai ainakin tummansininen käydäkseen tosi uskovaisesta ja kunniallisesta ihmisestä.

      Ei kultaa eikä kunniaa edelleenkään, sen olen oppinut.
      Elämä on opettanut myös, että mustassakin puvussa vanhuksenakin saa joskus kuulla huoranimittelyjä.

      • Anonyymi

        Mun äiti joka asuu Vantaalla kutsuu mua "kaupungin pahimmaksi huoraksi jo 15-vuotiaana" (olin tietenkin neitsyt vielä kauan sen iän jälkeen) . Tai että "on sääli että susta tuli sellainen huora" ja "huora, huora, huora" jne. Ne huorittelut kiihtyi ajan mittaan ja lopetin myöhemminn kokonaan lomamatkat Suomeen, koska niistä tuli niin masentavia ja loukkaavia ja tuli valtava halu hypätä laivan kannalta mereen satamassa. Viime reissusta on nyt 13 vuotta, kun oli isän hautajaiset ja oli tavallaan pakko mennä. En ole puhunut äitini kanssa kuukausiin, koska saan yleensä kuulla taas ne vakio-huorittelut enkä halunnut pilata kesääni. Nyt on äiti 83 vuotta enkä aio mennä sen hautajaisiin, eikä niitä kuulemma edes pidetä.

        Muutin jo 20-vuotiaana Ruotsiin, koska olin kovin ahdistunut ja masentunut kotona ja meillä oli paljon väkivaltaa kotona ja alkoholin liikakäyttöä. Minut hetettiin ulos kotoa ja sanottiin että älä tule koskaan takaisin tänne. Kun tulin ensimmäistä kertaa takaisin vierailulle Ruotsista kotiin, avasi veljeni oven ja sanoi: "Mitä vittua sä teet täällä, olisit pysynyt siellä Ruotsissa!" Minun ainoat valonpilkut oli kesät saaristossa, jossa oli ihana luonto ja paljon kavereita sekä gospel-konsertit Helsingin Siion-seurakunnassa lauantai-iltaisin. Laulan niitä lauluja vieläkin kun ne vihot on vielä tallessa. Siion oli vain 10 minuutin kävelyn päässä kodistani. Nyt on mun lähistölle muuttanut vanhempi rouva, joka on asunut Helsingissä ja ollut jäsen Saalemissa, joten toivon saavani laulu- ja rukouskaverin!


    • HAAAAAH HAH HAAAHHH

      Ai suomalaisesta?

      Mitäs luulisit.....

      AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH !

    • Naisen huoruuden määritteleminen on kuin veteen kustu viiva; ne jotka ottavat rehellisesti maksun käteisellä, ja sillä sipuli, ovat rehellisimpiä.

    • Late Lapista.

      Onhan noita huorahtavia mies kiertopalkintojakin, esimerkiksi veivikaula vanhanen ja kanervan ike vain pari mainitakseni!
      ikekin on silti uskollinen vaki morsmaikilleen, äijä on lähtenyt 1678 kertaa vieraan naisen mukaan, mutta aina palannu Elinansa luokse takaisin !


      Late Lapista. SSSS Ry!

      • vienotuuli

        Sehän tässä on ihmetyttänytkin et sivistyneet, korkeassa asemassa olevat naiset ylipäätään ees aloittavat mitään läheistä noiden kuvatusten kanssa? (Ilkka, Matti, Hjallis jne.. )

        Se tunnettavuusko, vallankäytön mahdollisuus....vai mikä vetoaa? Maine naisrintamalla on niin tuhrittu .....vaan mitäpä naiset, ...kuin sokea Retta kimppuun!?
        Ei järin arvosta itseään jos tuollaisiin munalinkoihin sorttu :/


      • naurankunään

        no ei noilla naamoilla hääviä voi saaja oli rahaa sitten kuinka paljon hyvänsä.. tai rahalla toki mutta.. jotkut käyvät kouluja saadakseen naista kun ei naama eikä muu riitä..


      • Olet ymmärtänyt
        vienotuuli kirjoitti:

        Sehän tässä on ihmetyttänytkin et sivistyneet, korkeassa asemassa olevat naiset ylipäätään ees aloittavat mitään läheistä noiden kuvatusten kanssa? (Ilkka, Matti, Hjallis jne.. )

        Se tunnettavuusko, vallankäytön mahdollisuus....vai mikä vetoaa? Maine naisrintamalla on niin tuhrittu .....vaan mitäpä naiset, ...kuin sokea Retta kimppuun!?
        Ei järin arvosta itseään jos tuollaisiin munalinkoihin sorttu :/

        väärin. Ei miehen maine siitä pilalle mene, vaikka erehtyykin ottamaan sekopää eukon. Nämähän ovat ymmärtäneet sentään jättääkin nuo eukkonsa.


    • monen junaan

      PALILTA TULI OJELMA RANTAPOJISTA.eli suomeksi huoria.kertoivat monenlaisia tarinoita.miten naiset tulee lomalle sinne.maksavat näille ranta poijille kaikki kulut.luulevat heitä köyhiksi.pojat kertoo naisille esim.että joku omainen on heikossa kunnossa jne...että heillä ei ole varaa auttaa heitä.naiset antavat rahaa heille helposti.samat naiset lomailee usein samassa paikassa ja sama ranta poika viihdyttää.joskus tulee 2 naista yhtä aikaa.tarina kertoi..antoi rumemman ja lihavamman kaverilleen.menevät jopa naimisiin asti.saadakseen passin ym herkkua.eräskin kertoi että nainen laittoi hänet koti maassaan kouluun.kieliä opiskelemaan.mutta hän ei viihtynyt euroopassa.palasi RANTA POJAKSI.(huoraksi).että on niitä.uros puolisiakin.on niitä suomessakin.oma mieli piteeni on..yhtä monta uros huoraa on kun naarastakin.PALILLA PERHEELLISET UROKSET ELÄTTÄÄ PERHEENSÄ SUKUNSA ..RANTA POIKANA.VAIMO JA LAPSET KOTONA.

      • 6

        Kuka on Pali??


    • ei seiso

      ehkä se uros huoria jotekin lohduttaa.että on muitakin.heikko uros nimittelee.

    • joten jatkakaa

      Kaikki näyttää osaavan tuota romaani kieltä, peelo on muna jos joku ei sitä sattunut tietämään. Minhun jo tiesittekin.

    • petolaumanjäsen

      Miehet kokee edelleen naiset alitajuisesti omaisuutenaan. Joku alkukantainen kilpailuvietti. Jos nainen antaa miehelle hubaa ilman että jää ihailevin katsein palvomaan miestä ,niin joillekin miehelle tulee tästä epävarma olo...nainen otti mitä halusi ja lähti , eihän sen näin pitänyt mennä.

      Naisenhan pitäisi jäädä ja ruikuttaa että mies ei ikinä jättäisi häntä. Sitten mies , tuntien itsensä alfaurokseksi, voisi tehdä päätöksen naisen jättämisestä / pitämisestä.

      Vapaa itsenäinen nainen pitää saada yhteisössä kuriin (huorittelulla) ja asettaa hänet jonkinlaiseen häpeään jotta hän palaisi miesten palveliaksi sesijaan että käyttää heitä vain seksuaalisesti hyväkseen.

      Me ollaan eläimiä ja aina se joissain yhteyksissä ilmenee.

    • tasa-arvo kateissa

      Jos eltaantunut 40 vuotias ämmä vokottelee 20 vuotiasta poikaa on ämmä silloin puuma nainen.
      Jos 40 vuotias mies vokottelee 20 vuotiasta tyttöä on hän silloin riatas seksuaali rikollinen.

      Revi siitä sitten hupia.

      • Vain Suomessa

        Tuo on totta vain Suomessa.

        Ja Ruotsissa tietysti. Naisten maissa...


    • et sä pese sitä kosk

      Naisilla on rako joka ei umpeudu koskaan ja naiset ajattelevat myös sillä raolla/aukolla/messuhallilla!!

    • koska se on niin!

      Nykynaiset nyt jakaa revaansa helpolla. Ihan lapsia omaavat perheenäidit haksahtelevat suht helpolla mm. kapakasta tai työpaikalla toisen miehen kanssa sylipainiin. Ja siitä on näiden naikkosten kanssa vuosikymmenten laaja käytännön "tutkimus" tehtynä. Jopa ns. uskovaiset/lahkoihin kuuluvat perheenäidit jakaa tavaraansa ja haluavat halukkaan miehen paalua innolla, kun oma ukko on tiukkapipoinen sadisti.

      Ja ei se tavara jakamalla kulu!

    • pienempi paha

      juu ei unelmat rakkaudesta ja onnesta
      useankaan naisen kohdalla totetunut

      todellisuutta useimman kohdalla lienee että .....

      Syytetään maan heikkoa työllisyyspolitiikkaa.
      Liian moni tyttö ja nainen, lapsikin särkyi kun rytkyttäjät rytkytti paitsi sielun ja kehon, myös rahat ja omaisuuden pois hallinnasta.

      Niinhän se kai aina on ollut.
      Huvittavaa minusta tuo panomies-nimitys. Käyttäisin mieluummin heistä nimitystä ottomies panoalustaa vailla. Paksu rahapussi ja ilmainen työkone-ominaisuus naisessa antaisi lisäbonusta tohon rytkytyshommaan.

      Eiks työminisreriö vois suunnitella jonkinlaista valtakunnan pussientyhjennysvirkamieskoneistoa.
      Siinä tulis monta asiaa hoidettua samalla kertaa.

    • :DD

      Onpas täällä paljon tyytymättömiä pikku kitisijöitä.

    • Tieto Isku

      Miehissä nyt ei vaan jostain syystä yleensä herätä luottamusta nainen, joka makaa kaikkien kanssa.

      Naisiin sen sijaan alfaurokset ja muut panomiehet tekevät usein vaikutuksen. Monet naiset retkahtavat renttuihin.

      Ja jostain syystä naiset ovat naisille susia, ja huorittelevat toisiaan.

      • Eivät ole susia

        Höpö, höpö. Ehkä joskus viiskytluvulla, kun olist itse vielä nuori.


    • Siksi,

      koska otatte rahaa tai muuta hyödykettä jalkojen levittämisestä.

      • viisastunutfilosofi

        Sanoisin että huoruus niinkuin väkivalta miehelle on luonnollista alkeellisissa olosuhteissa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe