Saa niin pienestä iloa, kun aurinko paistaa lämpimästi, on aikaa lähteä fillaroimaan muutaman kymmenen kilsan lenkkejä, kuuloke korvalla kuunnellen hyvältä radiokanavalta menevää musiikkia, ihailla luontoa, istahtaa kivelle tai penkille levähtämään hetkeksi.
Tottakait on paljon iloa monista muistakin asioista elämässä, mutta tämä nyt tuli mieleeni juuri nyt =)
Kesä ja fillarointi.
7
126
Vastaukset
- 54v papparainen
Fillarointi on kyllä ihan huippu tapa liikkua. Itse en ole löytänyt parempaa tapaa stressin purkuun kuin pyörälenkit. Mukavaa touhua :)
- 55v mummeli
Kyllä totta turiset, siinä "lyö" samalla monta kärpästä yht aikaa kun lähtee liikkeelle, luonto. liikunta, stressin poisto, itselläni vielä kamera mukana, josko sattuisi jotain kuvaamista läytymään matkan varrelta, ja ompahan tuota kaffettakin termarissa välillä ja jotain evästä, jos alkaa huikomaan kesken lenkin =) Ja jos vielä valitsee sellaisen reitin mistä ei ole ennen ajellut, niin tulee tutustuttua uusiin maisemiin, ja näitähän täällä Etelä-Sumessakin riittää :)
- 54v papparainen
55v mummeli kirjoitti:
Kyllä totta turiset, siinä "lyö" samalla monta kärpästä yht aikaa kun lähtee liikkeelle, luonto. liikunta, stressin poisto, itselläni vielä kamera mukana, josko sattuisi jotain kuvaamista läytymään matkan varrelta, ja ompahan tuota kaffettakin termarissa välillä ja jotain evästä, jos alkaa huikomaan kesken lenkin =) Ja jos vielä valitsee sellaisen reitin mistä ei ole ennen ajellut, niin tulee tutustuttua uusiin maisemiin, ja näitähän täällä Etelä-Sumessakin riittää :)
Oletko koskaan tehnyt useamman päivän pyöräreissua, siis siten että kaikki varusteet fillarin kyytiin ja viikoksi paanalle? Minä olen muutaman kewrran, viimeksi toissa vuonna 370km.
- 55vmummeli
54v papparainen kirjoitti:
Oletko koskaan tehnyt useamman päivän pyöräreissua, siis siten että kaikki varusteet fillarin kyytiin ja viikoksi paanalle? Minä olen muutaman kewrran, viimeksi toissa vuonna 370km.
En kyllä ole monen päivän reissuja tehnyt, eikä sitä kyllä yksin ole uskaltanu lähteäkkään. Sinulla on tullut ihan kivoja kilometri lukuja päivässä kun olet reissua tehnyt. Yövyitkö teltassa? ja retkikeittimellä sapuskat yms? Minulla oli yksi Porvoon reissu tuossa pari vuotta sitten, ja ihan Espoossa, Vantaalla päiväreissuja tehnyt, n. 70-90km. Tällä hetkellä mun "pitkänmatkan" fillari on huollossa, ja ajelen "kauppapyörällä" =)) jossa ei ole kuin 21 vaihdetta, no joo, pääsehän silläkin eteenpäin,mutta ei niin sukkelaan =)
- 54 papparainen
Joskus olen yopynyt telttapelissa ja toisinaan sitten B&B majoituksissa, tilanteen mukkaan. Tana kesana en ole viela pidempaa reissua polkenut, mutta mista tietaa mita tassa viela keksii, kesaa on paljon jaljella! :)
- 55vmummeli
Kesää on jäljellä =) Toivottavasti yhtä lämmintä ja kaunista mitä on nyt viime päivät olleet. On päivät sujahtaneet fillarin kyydissä ja uusia reittejä ajellessa, ja kyllä on sielu iloa täynnä luonnon kauneutta katsellessa. Eikä hellekkään tunnu niin hiostavan kuumalle kun "tuuletus" on fillarin selässä taattu=)
- henrik721
18vuotiaat on yhtäkkiä 60vuotiaita pappoja ja mummeleita.
nopeesti menee vuodet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2355336Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki833449PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1173198Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423043Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne672918Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv922738Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest152425Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032287- 1631762
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91400