Kesä ja fillarointi.

55v mummeli

Saa niin pienestä iloa, kun aurinko paistaa lämpimästi, on aikaa lähteä fillaroimaan muutaman kymmenen kilsan lenkkejä, kuuloke korvalla kuunnellen hyvältä radiokanavalta menevää musiikkia, ihailla luontoa, istahtaa kivelle tai penkille levähtämään hetkeksi.
Tottakait on paljon iloa monista muistakin asioista elämässä, mutta tämä nyt tuli mieleeni juuri nyt =)

7

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 54v papparainen

      Fillarointi on kyllä ihan huippu tapa liikkua. Itse en ole löytänyt parempaa tapaa stressin purkuun kuin pyörälenkit. Mukavaa touhua :)

      • 55v mummeli

        Kyllä totta turiset, siinä "lyö" samalla monta kärpästä yht aikaa kun lähtee liikkeelle, luonto. liikunta, stressin poisto, itselläni vielä kamera mukana, josko sattuisi jotain kuvaamista läytymään matkan varrelta, ja ompahan tuota kaffettakin termarissa välillä ja jotain evästä, jos alkaa huikomaan kesken lenkin =) Ja jos vielä valitsee sellaisen reitin mistä ei ole ennen ajellut, niin tulee tutustuttua uusiin maisemiin, ja näitähän täällä Etelä-Sumessakin riittää :)


      • 54v papparainen
        55v mummeli kirjoitti:

        Kyllä totta turiset, siinä "lyö" samalla monta kärpästä yht aikaa kun lähtee liikkeelle, luonto. liikunta, stressin poisto, itselläni vielä kamera mukana, josko sattuisi jotain kuvaamista läytymään matkan varrelta, ja ompahan tuota kaffettakin termarissa välillä ja jotain evästä, jos alkaa huikomaan kesken lenkin =) Ja jos vielä valitsee sellaisen reitin mistä ei ole ennen ajellut, niin tulee tutustuttua uusiin maisemiin, ja näitähän täällä Etelä-Sumessakin riittää :)

        Oletko koskaan tehnyt useamman päivän pyöräreissua, siis siten että kaikki varusteet fillarin kyytiin ja viikoksi paanalle? Minä olen muutaman kewrran, viimeksi toissa vuonna 370km.


      • 55vmummeli
        54v papparainen kirjoitti:

        Oletko koskaan tehnyt useamman päivän pyöräreissua, siis siten että kaikki varusteet fillarin kyytiin ja viikoksi paanalle? Minä olen muutaman kewrran, viimeksi toissa vuonna 370km.

        En kyllä ole monen päivän reissuja tehnyt, eikä sitä kyllä yksin ole uskaltanu lähteäkkään. Sinulla on tullut ihan kivoja kilometri lukuja päivässä kun olet reissua tehnyt. Yövyitkö teltassa? ja retkikeittimellä sapuskat yms? Minulla oli yksi Porvoon reissu tuossa pari vuotta sitten, ja ihan Espoossa, Vantaalla päiväreissuja tehnyt, n. 70-90km. Tällä hetkellä mun "pitkänmatkan" fillari on huollossa, ja ajelen "kauppapyörällä" =)) jossa ei ole kuin 21 vaihdetta, no joo, pääsehän silläkin eteenpäin,mutta ei niin sukkelaan =)


    • 54 papparainen

      Joskus olen yopynyt telttapelissa ja toisinaan sitten B&B majoituksissa, tilanteen mukkaan. Tana kesana en ole viela pidempaa reissua polkenut, mutta mista tietaa mita tassa viela keksii, kesaa on paljon jaljella! :)

      • 55vmummeli

        Kesää on jäljellä =) Toivottavasti yhtä lämmintä ja kaunista mitä on nyt viime päivät olleet. On päivät sujahtaneet fillarin kyydissä ja uusia reittejä ajellessa, ja kyllä on sielu iloa täynnä luonnon kauneutta katsellessa. Eikä hellekkään tunnu niin hiostavan kuumalle kun "tuuletus" on fillarin selässä taattu=)


    • henrik721

      18vuotiaat on yhtäkkiä 60vuotiaita pappoja ja mummeleita.
      nopeesti menee vuodet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe