Mormonit ryyppää Utahissa

utah utah

19

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R. Sitia

      Linkin mukaan eniten juotiin siis New Hampshiressä ja vähiten Utahissa, jos jollekulle jäi epäselväksi. Aloittajalla on otsikoinnissa siis ilmeisesti tapahtunut jonkinlainen virhe.

    • ???

      Loytyi tällaisia viestejä:

      "Realize that while Utah has the lowest consumption, realize most people who drink in Utah buy alcohol in Wyoming, Nevada and Colorado, states with higher consumption"

      "Do they still sell that crappy 3.2 beer? I've read that Utah has the highest rate of child molestation - is there a connection?"

      Miksi Utahissa ahdistellaan lapsia eniten? Onko kyse Smithin perinnöstä?

      • Ensinnäkin Utah on varmaan osavaltio jost alöytyy eniten MAP kirkon jäseniä jotka juovat.
        Toiseksikin Lapsiahdistelusta on tehty tutkimus ja havaittu että suurin osa ahdeistlijoista tulee muista osavaltioista ahditellakseen MAP kirkon puhtaita ja kauniita lapsia.


    • jassoo...

      Annapa lähteet. Nykyisin Map-lapset ovat siis puhtaita toisin kuin kirkon alkuaikoina, jolloin profeetat heitä käyttivät. Paitsi että puhtaita eivät ole kaikki ne ahdistellut.
      Minun on vaikea uskoa, että mormonit olisivat muuttaneet radikaalisti tapojaan Smithin ja Youngin ajoista. Oikeudenkäynnitkin siitä todisteina...

      • jassoo...

        Ja vielä.
        Ahdistelija on useimmiten joku lapsen TUTTU. Väitätkö että ventovieraita muista osavaltioista tulee ahdistelemaan?


      • Tuleepa hyvinkin,
        jassoo... kirjoitti:

        Ja vielä.
        Ahdistelija on useimmiten joku lapsen TUTTU. Väitätkö että ventovieraita muista osavaltioista tulee ahdistelemaan?

        Utahin väkiluku kasvaa jatkuvasto sisäänmuuton seurauksena. Saattaa joukossa olla tosin joku tuttukin.


      • jassoo...
        Tuleepa hyvinkin, kirjoitti:

        Utahin väkiluku kasvaa jatkuvasto sisäänmuuton seurauksena. Saattaa joukossa olla tosin joku tuttukin.

        No sehän varmasti selittääkin kaiken, jos joku tuttu sattuu muuttamaan Utahiin...

        Heh...


    • son moron

      Onko se Suomesta ja tuttu näiltä palstoilta tuttu? Tervemenoa. Sopii ja pysykin siellä.

    • tms 1

      Jo oli tyypillinen puuta heinää aloitus, ensin kirjoitetaan vastoin sitä johon annetaan vieläpä viite ja kun tajutaan virhe ettei Utahissa ollakaan juoppoja, mites jos vaikkapa ahdistelisivat lapsia..!? Suorastaan säälittävää!

      • ???

        Minustakin lasten ahdistelu on säälittävää.

        Mutta en ota vastuuta aloittajan kirjoituksesta, Luin vain annettua linkkiä, jonka viestiketjuista huomasin nuo ahdistelujutut. Ovatko ne kielletty aihe kiusallisuutensa vuoksi?


      • tms 1
        ??? kirjoitti:

        Minustakin lasten ahdistelu on säälittävää.

        Mutta en ota vastuuta aloittajan kirjoituksesta, Luin vain annettua linkkiä, jonka viestiketjuista huomasin nuo ahdistelujutut. Ovatko ne kielletty aihe kiusallisuutensa vuoksi?

        Eivät tietenkään ole, jokainen lapsen ahdistelija tulee saada vastuuseen, poikkeuksetta! Kotimaassakin käydään erään lahkon tiimoilla oikeutta,hyvä niin.Itse aloitus oli säälittävä ja täysin puuta heinää.


    • ???

      On säälittävää että nuo lahkot (meillä lestat, valloissa morkut) yrittävät kaikin keinoin pimittää tapaukset ja estää oikeudenkäynnit. Höpötetään anteeksiannosta... Uhrin pitäisi oikeusjutun nostamisen SIJAAN antaa anteeksi.

      Todella säälittävää!


      • Kerro...
        nenada kirjoitti:

        Joo niinkuin tässäkin: http://www.youtube.com/watch?v=Qvsa0DSdYHo

        PLIIIS

        Opettele vihdoin KESKUSTLEMAAN. Linkin voit heittää tueksi, ei ainoaksi sanomaksi. Nyt olen mökulläö mokkulan varassa, joetn en todellakaan ryhdy mitään tubeja aukomaan näillä hitauksilla...

        Siis kerro hyvä ihminen omin sanoi, että mitä on viestisi sisältä!

        Siis mitä mieltä olet morkkujen harrastamasta pimittelystä?


      • Kerro... kirjoitti:

        PLIIIS

        Opettele vihdoin KESKUSTLEMAAN. Linkin voit heittää tueksi, ei ainoaksi sanomaksi. Nyt olen mökulläö mokkulan varassa, joetn en todellakaan ryhdy mitään tubeja aukomaan näillä hitauksilla...

        Siis kerro hyvä ihminen omin sanoi, että mitä on viestisi sisältä!

        Siis mitä mieltä olet morkkujen harrastamasta pimittelystä?

        Hanki parempi mökkiimukkula minullakin on... hyvin aukeni.


      • PLIIS
        nenada kirjoitti:

        Hanki parempi mökkiimukkula minullakin on... hyvin aukeni.

        Riippuu kuule mökin paikasta ja siitäkin, että riittääkö mokkula muuhun normaaliin käyttöön.

        Linkkien heitto ei ole keskusteklua, avautuvatpa ne miten hyvin tahansa.

        Kerro nyt ITSE, että mitä sanomista sinulla on koskien sitä salailua, jota mormonit harrastavat pedofiliatapusten yhteydessä!


    • Totta.

      Aloitusviestissä on tosiaankin virhe.

      Otsikko on:

      Mormonit ryyppää Utahissa.

      Kieliopin mukaan kuuluisi olla:

      Mormonit ryyppäävät Utahissa.

      • Yleensä typeriä nuori joista useimmat joskus järkiintyy.


    • tämäkin on totta

      Ja kieroimmat mormonit hakevat viinansa vähän kauempaa Utahista, jotta julkisivu pysyy siistinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe