nissan king cab

nykimistä!!

mikäköhän mahtaa olla nissan king cab 2.5 turbo nelivedossa vikanana 3 ja nelos vaihteella nykii ja puutuu 2500 kierroksilla ja sit lähtee yhtäkki taas kulkemaan ihan normaalisti kone kehrää nätisti eikä mitään sivu ääniä kuulu!!

9

5877

Äänestä

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • topi33

mulla olis myytävänä 2.5 td moottori nyvä kunto vaihdelaatikkokin löytyy ja perä saat halvalla voi testata koneen puh 0465841815

• viimenen nissan

Moro onko vika löytyny? Mulla ilmeni ihan samat oireet

• Nissukka

Onko vika selvinnyt..?

• Vaihtoon

Mielenkiintoista luettavaa, nimittäin oma autoni, juuri sama malli, hajosi vähän aikaa sitten, kun kiertokanki tuli kesken ajon moottorista läpi. Se oli sitten entinen moottori. Auto ostettu uutena ja ajettu 157.000km. Meni vaihtoon ja ostin toista merkkiä.

• Anonyymi

Löytyikö vikaa..? Itsellä sama vaiva king capissa.

• Anonyymi

Löytyykö vikaa

• Anonyymi

Isällä sama vika. Joku anturi vaihdettiin vaihdelaattikkoon merkkiliikkeessä vika korjaantui. Auto edelleen ajossa 434th/km ajettu jo ja jatkuu kapteeni ei jätä laivaansa kovasti jo ruosteinen
      On

• Anonyymi

Isällä sama vika = Joka on nyt pahentunut auto liikkuu vielä vaikka ajettu jo 462815 km kytkinpoljin vetelee viimeisiä mikään vaihdetta saada silmään kun on alkuperäinen.

• Anonyymi00009
        Anonyymi kirjoitti:

Isällä sama vika = Joka on nyt pahentunut auto liikkuu vielä vaikka ajettu jo 462815 km kytkinpoljin vetelee viimeisiä mikään vaihdetta saada silmään kun on alkuperäinen.

Isällä sama vika=Nyt ajettu 481 thkm anturia ei saa kuin merkkiliikkeestä ostettuna uusi 480€ uusi vika moottori häiriö valo vilkuttaa jos ajaa yli 110 km/h ,ei testattu kovempaa nopeutta jääkö palamaa koko ajaksi pitäisi päästä ajamaan ainakin 500tkm jos kampiakseli tulee moottorista läpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      385
      937
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      203
      739
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      680
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      649
    6. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      67
      644
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      581
    Aihe