mikäköhän mahtaa olla nissan king cab 2.5 turbo nelivedossa vikanana 3 ja nelos vaihteella nykii ja puutuu 2500 kierroksilla ja sit lähtee yhtäkki taas kulkemaan ihan normaalisti kone kehrää nätisti eikä mitään sivu ääniä kuulu!!
nissan king cab
7
4910
Vastaukset
- topi33
mulla olis myytävänä 2.5 td moottori nyvä kunto vaihdelaatikkokin löytyy ja perä saat halvalla voi testata koneen puh 0465841815
- viimenen nissan
Moro onko vika löytyny? Mulla ilmeni ihan samat oireet
- Nissukka
Onko vika selvinnyt..?
- Vaihtoon
Mielenkiintoista luettavaa, nimittäin oma autoni, juuri sama malli, hajosi vähän aikaa sitten, kun kiertokanki tuli kesken ajon moottorista läpi. Se oli sitten entinen moottori. Auto ostettu uutena ja ajettu 157.000km. Meni vaihtoon ja ostin toista merkkiä.
- Anonyymi
Löytyikö vikaa..? Itsellä sama vaiva king capissa.
- Anonyymi
Löytyykö vikaa
- Anonyymi
Isällä sama vika. Joku anturi vaihdettiin vaihdelaattikkoon merkkiliikkeessä vika korjaantui. Auto edelleen ajossa 434th/km ajettu jo ja jatkuu kapteeni ei jätä laivaansa kovasti jo ruosteinen
On
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 108934
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693