Suomesta on siirretty työpaikat halpamaihin ja jäljellä oleviin työpaikkoihin otetaan halpatyövoimaa ulkomailta.
Suomalaisia työttömänä 400 000 ja paskahousut vaan huutaa että menkää töihin.. MIHIN??
Aivan älytöntä meininkiä
5
132
Vastaukset
- ....................
Varmaan sinne hallituksen tarjoamaan 1e/h töihin sitten jumalan armosta saat 15e/pvä työkkäristä 5v "harjoittelun jälkeen".
- sika on sika..
eihän meillä suomessa työttömiä ole.. sanoo virkamiehet.Kuka elää muutenkaan pienimmilläkään palkoilla , palkat pitäs olla min.3000e jokaisella.
Ja miten ne halpatyöläiset lasketaampa nyt jos niiden palkka olis vaikka 876 e puhtaana käteen ja ne asuu hesas esim.Suomen köyhä valtio maksaa nille sossuina asumistuet , elämisenkin niinkö se menis......
Aamulla juuri puhuttiin kuinka tilinauha sisältää erinäsiä maksuja työttömyysvakuutus maksua jne...SIIS TURHIA MAKSUJA!!MISTÄ EI MITÄÄN kuin anna apu köyhälle suomelle............haistakaa paska koko valtiovalta ette osaa muuta kuin verottaa............ alkaa olla hymyt tiukalla nyt:/..mitäs 100e rahastakaan nille jotka sen saavat jää käteen... LUUUU........... - ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
On muuten mielenkiintoista miten nämä ärvelöt mukamas puuttuvat harmaaseentalouteen, kokoomus ja rkp ovat jarruttaneet siihen puuttumista jo monta vuotta. Harmaatalous onkin saanut suomessa aivan järkyttävät mittasuhteet, siinä saattaa ruveta porvari vässykkää pelottamaan kun ymmärtävät tilanteen.
- aivan älytöntä
Kenties saat töitä jonkun rikollisliigan pyörittämästä firmasta ja kun palkkapäivä koittaa joudut maksamaan HEILLE lisäksi voit joutua kiristyksen kohteeksi loppuiäksesi, tai sitten pääset tempputyöllistymään ja saa 10e/päivä.
Mikähän siinä on kun kumpikaan vaihtoehto ei kiinnosta pätkääkään? - daaaa....
Minuakin on muuten naurattanut - puolueisiin katsomatta, että mitä se on niin suuri into joillekin jankuttaa vaikkapa nuorille kolmikymppisille töistä. Jokukin Loka-Laitinen kääkkämäisessä kirjotuksessaan Iltalehteen, taannoin, innostui marisemaan, että kuinka on heiluvilla portailla pissimistauoista piittaamatta nuoruudessaan kuljettanut neljäsosatonnin kottikärryä... Taitaa ukolla vähän fantasiat nuoruudesta mennä nyt ohi nykytodellisuuden.;) Ainoa mielikuva mikä mulle lapsettomalle siitä kirjoituksesta heräsi, oli että Laitisella ei varmaan tasan itsellään ole lapsia(?) ja ikääkin vähän kertynyt.:)
Mun ikäluokka tulee jokatapauksessa työskentelemään seitsemänkymppiseksi. En jaksa mankujia, jotka itse ensin luovat sellaiset olosuhteet, että herrat nolla ääoot voi palkata firmoihinsa pätkätyöläisiä ja sitten ruipitaan, kun eläkeikä koittaa ja pelko vanhuudesta, että shit tässä maassa ei ole riittävästi verokassaa. Fiksuimmat ja onnekkaimmat tietysti itse eläkkeensä raatamisella hankkineet ja ne muuten ei paljoa ruikuta - ei ole se ruikuttajasakki, vaan toivovat nuorille voimia tässä yhteiskunnassa.
Mua kuvottaa ajatella, että miten paljon seuraavan kolmenkymmen vuoden aikana tulen elättämään ihmisiä, jotka on välinpitämättömyyttään perustaneet vähän " yrityksiä", jotka kaatuu tavispalkkatyöläisten niskaan. Kiitti vaan, niille m*lkuille!
Mulla on ehkä kuuskymppisenä talo, auto ja vene, mutta kun on koko ikänsä köyhä ollut, en halua tukea tulevassa maksamillani tai nykyisilläkään veroilla mitään tapauksia, jotka ovat ahneuttaan ja tyhmyyttään tavoitelleet äkkirikastumista ilman järkeä. Normijärkinen tajuaa, että yritys joka perustetaan peitoksi edellisen konkurssiin ei ole mitään rehellistä liiketoimintaa, mutta tää kakkeli- Suomi kun hakee vaan tilaastokaunistelua, niin kyllähän niille sopii varattomienkin yritystoiminta julkisuudesta luetun perusteella, v*tttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207051Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1174830L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634086TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143404Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6982154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2481546- 671395
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581378Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j541337Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä201037