Onko kyseinen nimi korrekti nimi bandille?
Kyseessa on metallia soittava yhtye jota tyttareni kuuntelee, mutta mietin olenko ainut jonka milelesta nimi on hyvin kyseenalainen koska kuitenkin kohderyhmaa tuntuu olevan teini-tytot. Eiko tallainen nimi yllyta itsemurhaan bandin kuuntelijoita?
Suicide Love Boat
11
783
Vastaukset
- ???ki8
ei ole kyseenalainen. Koska kohderyhmä kerran on teini-tytöt, niin eikös silloin teidän bändin nimeksi sopisi...
Lasten raiskaajat, Hyväksikäyttäjät, pedofiilit ym... - Tassumassu.
Miksi mielestäsi kohderyhmänä on teini-tytöt?
Yhtye soittaa keikkansa pääosin K-18 tapahtumissa. Tottakai mukaan muutama ikärajatonkin keikka mahtuu aina mutta silti.
Yllyttääkö kaikki missä mainitaan sana "itsemurha", mielestäsi teini-tyttöjä itsemurhaan?
Muistan itsekin sellaisen orkesterin kuin "The Hurriganes", jonka kohderyhmänä taisi olla nuoret tytöt.
Yllyttikö yhtyeen nimi bändin kuuntelijoita hurrikaaniin?
Entäs "The Beatles". Melko pelottavaa että yhtye jonka suurin fanikunta on nuoret tytöt, viittaavat itseään nimellään koppakuoriaisiin.
Yllyttääkö tämä mielestäsi nuoria koppakuoriaisiin?
Ettet vain olisi ollut Seppo jurrissa kun kirjoitat tätä aivan turhaa viestiäsi foorumille ilman ä ja ö kirjaimia kello 04:52 kirjoitusvirheiden kera.
Jos olet huolissasi lapsesi mielenterveydestä niin kannattaa ensiksi katsoa peiliin ja miettiä kasvatusta sen sijaa että syyttää niitä yhtyeitä joita lapsesi kuuntelee. :) - Tamperemiekkoinen
Huono yhtye tämä kyseinen ainakin on. Ja suuntautuvat nimenomaan teinitytöille.
- ...
1
- sdfghjklöujkl
no kusipäinen meno aineski!
- SuicideLoveBitch97
Mä ainaki, ku sillee oon niinku 14, nii, nii sillee toi nimi on mun helpotus täst elämäst. kuuntelen kaikkee poppia ja klassista niinku cheek ja fintelligens ja tietty petri nygård. mut mullon suizide love buotin juliste mun seinällä ja viillän aina jalkapohjiin semmoset tähet misson viis sakaraa nii siin julisteen alla. oon aika chooolz. mun kavereidenki mielestä tää mitä teen on siistii, ja me aateltiinki pitää viiltobileet joku ilta.(tietysti ku vanhemmat on poissa kotoo, kuikas muuten) ainii ja sit ku teen niit tähtii semmosel koulousta saadul harpil nii katon sitä mustaa jätkää, tai eikuse joka pukeutuu mustii. ja joskus saan semmoset niinku kylmänväreet, mut se on jotai seksuaalisempaa. aika hulluu! harmi vaa ett toi on zimbawesta toi bändi nii ei voi käydä missää kattomas. mut ehkä meen sit samalla ku meen ulkomaille kattoo beethovenia stadionille. ainii ja sit sellane että te spekuloijat ja muut: MENKÄÄ TÖIHIN.
- Huolestunut vanhempi
Öö, mihis tällä logiikalla bändi nimeltä Kakkahätä -77 yllyttää?
- Ärsyyntnyt
Kakkahätä-77 yllyttää menemään paskalle jos on hätä
- zz
Voi luoja mitä hössötystä yhden nimen takia. Eihän se nimi ketään yllytä tekemään mitään. Käyttäkää nyt omaa järkeänne ennenkuin avaudutte tänne foorumeiden ihmeelliseen maailmaan.
- SLB4evaaah
hmm, jospa tepponen kävisit SLB:n keikalla ja katselisit ympärillesi.
- Make11296
Aika surkeeta paiskata bändejä tällee.....ihan ku ne soittajat sieltä tulis pelottelee....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184651Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982447Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422011Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181929- 811586
- 1461505
- 121256
- 102994
- 124852
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849