Onko pussailu sinusta mukavaa?

Kysyjä

No, nyt saa kertoa, onko pussailu sinusta mukavaa? Vai tuntuuko se pahalta, kun joku läiskäsee naamaasi märillä huulillaan. Tuleehan siitä bakteerejakin.

32

2414

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just2OfUs

      On mukavaa,juu.
      :D

    • Ferin

      Varsinki sellaiset kielletyt suudelmat..ne saa hormoonit jylläämää!!!HRRRR

    • vastaaja

      kenen kanssa pussailee.

    • Sinh

      ..ku mukavaa:). huippuajanvietettä. pussaileminen on parasta *wrn*

    • vastaaja

      Kyllä! Rakastan suutelemista.... mmmm.... iHANAta!! :)

    • olio

      Tiedän tähän vastauksen koska minulla on henk. koht. kokemuksia:kyllä, suuteleminen on ihanaa, viis bakteereista.Ainoa asia mikä pitää ottaa huomioon,puhun nyt kokemuksen rintaäänellä,suudeltavan pitää edustaa nais-sukupuolta.

      • teuvo xD

        siis jos oot mies...


    • Tiedoksi

      ...koska pusujen jälkeen ei tarvi mennä suihkuun eikä vaihtaa lakanoita.

    • Suudellen

      suutelisin vaikka joka päivä, ain olis huulet törröllä !!!

    • MiE Vaa

      Se on tosi ihanaa.. =)

      • no minä!

        No en oo kyl ikin puusillu mut haluisin tietää mimmost se o...


    • Nature75

      No mutta! Pussailusta on aina jäänyt hyvä mieli.

      • Girl97

        Mikään ei voita pussailua!


    • Gnammmm

      on ihanaa! se saa koko vartalon tuleen!

    • Jeboumies

      Ainahan se on mukava jonku kuuman chikun kans nuoleskella!

    • Lintu Sininen

      En tiedä

    • kisskissbangbang

      sitä vois kuvitella että se on inhottavaa kun joku moiskaisee ja tunkee kielensä suuhun mutta kun sitä on kerran antanut mennä (ei se väkisin mee se tulee sitten kun se tulee ihan automaattisesti) se on niin ihanaa ja kivaa eikä silloin mitään bakteereja meti :D... se on ihana ja läheinen kokemus kahde nihmisen välillä suosittelen lämpimästi kokeilemista jos ei ole vielä kerennyt kokeilemaan :D

    • pinjapierunen

      KYSYTKIN VIELÄ ! :O
      MUTTA SUUTELU ON SITÄKIN IHANEMPAAA

    • ;=)

      juu

    • kisskisskisskiss

      On mukavaa! :) Nykyään olen sinkku, ollut jo vuoden, joten kyllä pusuttelu alkais taas maistumaan! Omia kultasia on ollut kiva pussata, mutta ehkä kaikkein parhaimmalta, tai voisko sano jännimmältä, ovat tuntuneet semmoset "kielletyt pusssailut". Ei millään pahalla exiä kohtaan :D Eräässä työpaikassa eräs itseäni huomattavasti vanhempi nainen oli minuun ihastunut (olen 27v. hän oli n.45v.), kehui mua söpöksi ja kerran kun olimme ihan kahden työpaikalla, sopivan tilaisuuden tullen kehaisin häntäkin hieman. Hän lähestyi minua hymyillen, laittoi kätensä ympärille ja katsoi silmiini nätisti. Päätin että kävi miten kävi, nyt lähtee! Pussasin häntä ja hän lähti välittömästi mukaan! Tovin pussasimme ja lopetimme kesken, kun kuului oven kolahdus ja joku tuli paikalle. Emme jääneet onneksi kiinni, mutta oli erittäin kivaa ja jännää :)))

      • kisskisskisskiss

        Kyllä siinä meinasi väkisin ruveta niin sanotusti "keulimaan" :D Pussailua tapahtui työpaikalla vielä toisenkin kerran ja sitten sovimme ihan kahdenkeskisen tapaamisen hänen luonaan. Syötiin ja maisteltiin parit lasit viiniä, juteltiin ja tanssittiin. Kun ilta pimeni, alkoivat lakanat laulaa. Hän oli vielä silloin naimisissa ja eroprosessi oli käynnissä (asui jo omassa asunnossan yksin), joten en koe että hän tai minä olisimme kumpikaan pettäneet ketään. Muutaman kerran harrastettiin erittäin, erittäin kiihkeää seksiä. Ylivoimaisesti parasta mitä olen tähän mennessä saanut! Lopetettiin sitten yhteispäätöksellä, olihan niin "väärin", mutta niin ihanasti väärin :) Nykyään hänellä on uusi mies ja mäkin seurustelen ikäiseni tytön kanssa (joka ei muuten tiedä tuosta seikkailusta mitään) :-)


    • Thirty

      On ihanaa ja erityisesti sitä kaipailen nyt sinkkuillessani..

    • Viivi

      sehän riippuu kenen kaa. toki on ihanaa jos on oikea ihminen:)
      joskus on kiva pieni pusu ja joskus vähä isompi ja kiihkeempi.. se riippuu ihan tilanteestaki:)

    • sekäettä

      Riippuu paljon mielialasta. Joskus on suutelutuulella, joskus on kiva käpertyä vain kainaloon..

    • IhQpikkuTytteli8v

      Joo ohnan se mukavaa mut eiköhän niitten 8v pikkutyttöjen pitäs seikkaiilla joillain aivan muilla nettisivustoilla? :)))

    • tayskielto

      Mukavaa ja kivaa on vaaria termeja. Mita tarkoitetaan kielletylla tassa yhteydessa?

    • t88t

      Jaa, en ole kokeillut

    • jk

      kyllä on

    • sinkku n

      Ei ole mukavaa. Pitäisi olla melko rakas ihminen että bakteereja vaihtaa ja kuolaa pienen määrän. Mieluummin ei.

    • Hu(man)

      No on on! Viime kerrasta on jo ihan liian kauan... :(

    • Huulet kuin huulet.

      Alapään pussaaminen se vasta mukaava onkin .lisäksi saa huumaavan tuoksujen yllärin.Sattumalta kun sieltä läheltä tulee hönkäisy.Väitäisimpä näin:-alapään pussaus kokemuksista mieleenpainuvin.

    • puspus

      On mukavaa juu.
      En kyllä pidä taas sellaisista överiräkäisistä limalitkuttelusta, mitä olen muutamalta pusukumppanilta saanut(tyyliin työntäneet sylkeänsä suuhun eikä muuta).
      Mut muuten tosian, kyl pusu ja pusuttelu kivaa on.
      Ainakin jos on rakas ihminen kenen kans sitä voi tehdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe