Huomasinpa tässä yks päivä, että magnesium oli lopussa. Illalla menin käymään paikallisessa alepassa ja kassan vieressä huomasin näitä uusia Leaderin tuotteita; sellaisia vähän vintage-tyylisissä purkeissa, joku uusi terveyssarja. Ja siinähän paistatteli magesiumpurkki, eikä hintakaan ollut paha. Noh, siitä nostin sen muiden ostosten joukkoon hihnalle sen enempää asiaa tarkastelematta. Ja vasta kotona huomasin, että ko. tuote onkin magnesiumoksidia. Eli siis vittu täysin paska tuote.
Luulisi noinkin ison ja vielä urheiluravinteisiin keskittyvän firman tajuavat, että oksidimuoto ei käy muuhun kuin suolen tyhjentämiseen! Ja onhan ko. firmalla myös sitraattimuotoinen valmiste, joten tuon kyllä tietävät.
Taitaa koko paska sarja olla taas vaan ihmisten kusetusta! Miten Leaderkin on lähtenyt tällaiseen mukaan, jota olen aina pitänyt suht luotettavana lisäravinnevalmistajana?!?
Leader, paskan möivät
Ei enää Leaderia!
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683