Ainoastaanko Euhun. Vai, löytyykö Suomesta jokin paikka?
Kelle, tai, mihin voi valittaa Kelan ja työkkärin toimista?
4
206
Vastaukset
- koita jaksaa
Riippuu asiasta, jokaisessa päätöksessä on jonkinlainen valitus- tai oikaisuosoite. Jos kyse on vain virkamiesten vittuilusta niin sitten tarvii etsiä joko vastaava virkamies eli vittuilijan pomo juttusille, tai sitten sosiaaliasiamies on ihan hyvä vaihtoehto myös.
- maarukka
Sepä se sitten onkin ongelma, kun minun tietääkseni Oulusta ei sellaista löydy. Olen kysellyt. Ehkä vääristä paikoista? Mistä sellaisen löytää, ehkä yritän vielä tarkistaa. Kävin juristinkin juttusilla, vaan tässä vaiheessa sanoi, että pitää odottaa. Ja valitettu on. Monta kertaa.
Turhaan.
- ei tää voi olla tosi
suomessa ei kaikkilla ole oikeus kelan palveluun, toimeentuloon sairastamiseen.Mutta jos tulet ulkomailta asukiksi tänne sulla on joka kuukausi rahat tilillä.Olen odottanut aina uudestaan ja uudestaan sairauden jatkuessa sairauspäivärahoja kestänyt kohta 2kk, laskut jne..jää hankkimatta..kuvitelkaa itse tilanne kohdallenne..KUKA KOHTALONSA VALITSEE..
- maarukka
Ei se kaikkien maahanmuuttajienkaan kohdalla ole aina aivan noin, Kela ja sossu kattovat naaman kautta. Ite olen suomalainen. En syytä muita tarvitsevia. Vain tätä väärin kohtelevaa yhteiskuntaa, jos vain kaikki olisivat valmiita yhdessä vaatimaan, eikä vain muutama, hiljaa täällä ketjuissa valittamaan?
Yhden kerran yritin lähteä keräämään kansallisadressia. Turhaan, vaikka tiesin ja olin kuullut, ihmisiä kohdellun väärin Oulussa. Kaksi urheaa ilmottautui.
Mutta sitäkin enemmän sain supinoita. Kyllä, minullakin oli, niin, tapahtui niin ja näin...? Mitä se auttaa?
Virkailijoitten omien virheitten takia ihmiset joutuvat odottelemaan. Itekin olen odottanut, arvaa kuinka monta kertaa. En tässä enää rupea taustastani kertomaan, se on luettavissa, Menkää köyhät töihin-ketjussa.
Halaus, sinulle kuitenkin. Yritetään pärjäillä, vaikka vaikeaa on? :)
Toivottavasti sinä saat pian tiedon. Minä toivon sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303868
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631314Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951245Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671085Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5961- 47881
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26811En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39811Voi luoja että pelkään
Että kohta sulla on joku toinen kun oot niin hyvännäköinen nainen. Joku rohkempi sut vielä vie 💔30727