Ehkäisy pois - heti raskaana?

Eiköjooko?

Eli nyt kokemuksia ja neuvoja teiltä viisaammilta.
Söin pillereitä1,5 vuotta ja jätin ne pois nyt viikolla 23. ja muistaakseni 6.6.2011 (saattaa heittää muutamalla päivällä). Vuoto alko normaalisti heti neljän päivän päästä ja kesti sen 5-6 päivää. Siitä pari viikkoa, olin tuntevinani oviksen, mutten asiasta aivan varma ole, sillä koskaan en ole erityisemmin oireita tarkkaillut. Oon vaan sanonut niitä yleensä kuukautisten puolivälikivuiksi. Nipistelyä jommalla kummalla puolen vatsaa. Nyt oon laskenu et menkkojen alku on siirtynyt jo viikolla. Ja tässä on kohta viikon verran kärvistelty ajoittaisista vatsakivuista koko alavatsan alueella, siis aivan kuukautisten alkamisen tapaisia kipuja. Valkovuotoa on tullut ja jonkin verran kirkasta limaista vuotoa, mitään muuta ei ole tullut. Monesti oon kuullut, että voi olla tosi epäsäännölliset menkat sen jälkeen kun on pillerit lopettanut, mutta ainakin nämä kaikki "normaalien menkkojen" oireet ovat täsmänneet, että odotettavissa olis. Mutta onko mahdollista että nämä oliskin raskauden oireita? Ehkäisyä ei olla käytetty kuin pari kertaa tässä kuukauden aikana. Kolme raskaustestiä oon tehnyt epätoivoissani viimeisen viikon aikana, kaikki näyttäneet negatiivista. Ja siis ihan on prisman hyllyltä ostettuja normaali halpistestejä.
Mitäs mieltä ootte? Oon ihan paiseessa täällä, kun mies niin hartaasti toivoo pientä nyyttiä ja itsekin alkanut juttuun syttymään.. Että voisiko olla että olisi heti tärpännyt? Mutta miksi sitten testi näyttää negaa???

4

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+2

No siksi kun et ole raskaana, siksi testi näyttää negaa.

• mnbvcxcvbn

Tai hedelmöittyminen on tapahtunut vasta alle pari viikkoa sitten.

Toki raskaus on mahdollinen, kun olette ilman ehkäisyä panneet, mutta on myös hyvin mahdollista, että oma hormonitoimintasi ei ole käynnistynyt kunnolla vielä uusiksi.

Odottele nyt vain rauhassa ja tee taas testi aikaisintaan viikon päästä, jos siltä tuntuu. Itselläni meni aikoinaan pari kuukautta ennen kuin menkat ekan kerran alkoivat.

• Bouty

Itse lopetin myös viikolla 23 pillereiden käytön. Tyhjennysvuoto tuli ja kesti 7 päivää. Alkuraskauden oireita on ollut siitä asti kun harrastimme seksiä ilman ehkäisyä menkkojen jälkeen, testi kuitenkin näytti negaa. Itselläni alkoivat menkat 3 päivää myöhässä, ihan noin vaan, normaaleja kuukautiskipuja ei ollut, nippailua vähän, en siis osannut odottaa että alkaisivat..
      Nyt menossa kp3 ja vuoto loppui aamulla kuin seinään, ihmettelen itsekin mistä kyse kun vuoto kuitenkin oli todella runsasta.
      Kannattaa tehdä testi jossei kuukautisia ala kuulumaan...

• Eiköjooko?

Kiitos näistä parista a s i a l l i s e s t a vastauksesta. Täällä edelleen kärvistellään tiedottomuudessa. Pitää kai se vain yrittää malttaa odottaa että tulee jotain tolkkua tähän kipuiluun. Välillä on todella koviakin nipistelyjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      257
      5209
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4231
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4051
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3637
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3600
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3355
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      16
      2752
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2536
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      65
      2417
    Aihe