Älkää uskotelko meille että Salatut Elämät lopetettaisiin. Salkkarit palaa ruutuun uusin jaksoin 29.8. ja kesäuusintoja näytetään ihan normaalisti.
Terveisin satu-täti (sheriffi)
Salatut Elämät jatkuu normaalisti syksyllä.
10
373
Vastaukset
- Salkkarit jatkuu
Et oo oikee satu-täti selvästikään, mutta joo. Totta se on että salatut elämät jatkuu syksyllä normaalisti (=
- satu -täti
En olekaan aito sheriffi. Mutta kun täällä esiintyy muutenkin niitä feikkisheriffejä, jotka väittää että Salkkarit lopetettaisiin niin minä päätin myös esittää sheriffiä. =)
- 87k
Kyllä jokainen tietää nimimerkistä kuka feikkaa, sheriffillä oma aito nimimerkki.
- satu -täti
Niinpä. Toivottavasti se uusi sheriffi valittaisiin pian joka pitäisi ne feikkisheriffit kurissa.
- joku._fwe
mistä voi nähdä netistä kesä uusinnat tai kaikki vanhat alusta asti antakaa joku linkki jos tiedätte
- ghg__ole
niin mistä niitä salkkareiden kesäuusintoja voi nähdä
- Slashing
TV:stä
- gdfgfdfgfdgfdsgfdgfd
näitä uusintoja ei näytetä katsomossa, joten pitää kattoo telkusta jos haluaa nähdä.
- sijainen
http://m.youtube.com/watch?v=yr3kyTGS73s
salkkareille kesätauoksi! Samankaltaisia juonenkäänteitä, ja vaikka eka jakso onkin tylsähkö, niin kyllä paranee!! - JK
NIINKÖ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797