Nyt on ainakin yksi paikka, jossa voi käydä katsastamassa löytyykö itseltään pöllittyä tavaraa.
Romanikerjäläiset piti kirpputoria Ala-Malmin torilla. Liinan päällä oli ainakin kaukaa katsottuna leluja, kodinkoneita ja muuta kodin krääsää. Yksi nainen hoiteli myyntiä, ja koko penkillinen istuskeli ja seuraili sivusta.
Romanikerjäläisten
4
134
Vastaukset
- ap.
Piti sanoa, että Ylä-Malmin torilla.
- pois maasta noi
Varas ja MYY palvelut nyt halvalla, KYLLÄ LÄHTEE!
Eikö tyhmä kansalainen jo ymmärrä olla antamatt mitään noille huijari kerjäläisille!!! Annat rahaa ja ne pöllii sulta kamaa, jonko sitten tomppelina ostat takas. Suomalainen on tyhmempi, kun koskaan ennen. Sitten se "osaavat" taustanauha kerjäileset metrossa. Muutaman lantin saavat aina ja senkun kertoo muutamalla kymmenellä, niin kerjääminen kannattaa jo kivasti, kun ei makseta sitä lippuakaan. - keinot ovat monen
Minun ovikelloni soi klo 12 aamulla. Olin ollut yön töissä joten en noussut ensimmäiseen soittoon. Oli pakko nousta toiseen soittoon koska jollikinhan voi olla oikeasti hätä. Ehdin eteiseen ja näin kun ovenkahvaa kokeiltiin, että onko ovi lukossa. Takana oli nuori "Puolalais-opiskelija" joka myi kopiokoneella tehtyjä piirustuksia ominaan... Ajoin matkalaisen mäkeen mutta jäin seuraamaan ikkunasta toimintaa koska koin, että nukkumiset oli siinä siltä erää.
Näitä "opiskelijoita" oli 4 ja niitä kuskattiin pakettiautolla. Auto odotti kadun varressa ja "pojat" kiipesivät kyytiin.
Mitä jos asunto olisi ollut tyhjä ja ovi unohtunut auki tai avain löytynyt viereisen kukkaruukun alta? Epäilen, että paku olisi lastattu minun omaisuudellani- Läskipää polakki
Kai sinä poliisille soitit? Nämähän ovat kämppien tyhjennys- ja vanhusten ryöstökeikoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770