sairaan söötti, vaalee kundi duunikuteissa, duuniautolla?.... jollei katse kertonut niin "panisin" ;)
Matinkylän ostari klo 11.30
6
199
Vastaukset
- kerro lisää
Kiitos... Tuon katseen näin,mutta en uskaltanut enempää tuijottaa :)
- kesämekko
Höh, ei pidä alkaa nasuilee jos alkaa kattelee ..... Kauppareissut voi sitten jatkossa ajoittaa samaan aikaan niin voi jatkaa sitä tsiikailua ;)
Tai voi kysyä niin kerron kyllä lisää............ - kerro lisää
sano aika ja paikka niin ehkä pääset...panemaan siis jos et heti hiffannut:)
- kerro lisää
Kiva kun joku vastaa puolestani :( Oli miten oli katsettasi en unohda!
(valkoinen)- kesämekko
Ei tartte ite vaivautua kun on pulestapuhuja =)
Ei se sunkaan katse hukkaan mennyt, mukava fiilis siitä jäi....
Oon mä sut joskus aiemminki näillä nurkilla nähnyt, joten etköhän tule uudelleen vastaan, jatketaan katselua ;)
- kesämekko
ja mä näin sut tänäänki =) edelleen yhtä söpönä.... et kyl huomannu =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760