Iltalehdessä oli artikkeli vaarallisesta trendistä,mikä Yhdysvalloissa leviää kulovalkean tavoin,eli peräaukon valkaisusta.Minä ja rakastajani Juhakossi olemme teettäneet peräaukon valkaisun jo toukokuussa,joten tässäkin näette,miten edellä kävijöitä me keskustalaiset olemme.Me emme ole jäykistyneet vanhaan,vaan elämme jo tulevaisuudessa.Tiitisen Sepi,Mika Toivola,Oras Tynkkynen ja Pekka Haavistokin ovat soitelleet Juhakossille ja kyselleet,missä voisivat ja mihin hintaan peräaukon valkaisun tehdä.Luultavasti ottavat yhteyttä Setaan ja sitä kautta saisivat ryhmäalennuksen toimenpiteestä.Voi,miten ylpeä olen valkaistusta peräaukostani.
Iltalehti kirjoitti artikkelin vaarallinen trendi
11
86
Vastaukset
- Börje kemiöstä
Minäkin haluaisin valkaisun.Missä niitä voi teettää?
- Juhakossi
Taas etelän media yrittää pilkata meitä kepulaisia.
- .
.
- Emäntä 56
Minäkin haluaisin peräaukon valkaisun,ettei minun vaaleissa pikkupöksyissä olisi aina jarrareita.
- Sonnim.kapin.mies
Naurattaa,niin pirusti tuo Kapt evp:n ja Juhakossin perseenvalkaisu.Hoh,hoo,hoooooooo.Ei tarvitse kapin valkaista persettä ei ja silti ei jää kalsareihin jarrareita,kun kapi pyyhkii perseensä kunnolla.
- 29
Kyllä kapi valkaisee peppunsa on jo varannut matkankin Kaliforniaan sitä varten.
Siinä ukki joutuu munanpesulle ennenkuin pukille pääsee...;) - Kapt evp
Kapi ei saa tehdä sitä.Perseen valkaisu on meidän kepulaisten villitys.
- kepulaiset erikoisia
Kookomuslaiset,demarit ja muut sivistyneet ihmiset valkaisuttavat hampaitaan,mutta keskustalaiset persereikiään.Aika erikoista,mutta keskustalasiet ovat erikoista porukkaa.
- Kapt evp
Ei minun tarvitse edes pestä hampaitani.Panen proteesit vain vesilasiin yöksi.Minulla on ollut tekarit jo kaksikymppisestä lähtien.
- samanlaiset yhdessä
Täällä Zimbavessa,Robert Mugaben maareformi puolueessa,joka on Suomen Keskustan sirarpuolue.Teillähän on keskustalla työreformi siellä ja tapamme ajatella ja toimia on muutenkin hyvin läheinen.Mulle,mulle politiikkaa on peräaukon valkaisut jo kauan mennyt meiltä paikallisilt kepuleilta valtion piikkin.Ettehän te siellä suomessa halua pekkaa pahemmaksi halua jäädä.
- Kapu evp
Me SDP:n alajärjestössä Setassa olemme huolissamme erityisesti homojen aliupseerien holtittomasta aunuksen politiikasta. Heillä on havaittu aivokupan leviämistä ja sen aiheuttamaa henkisen tason romahdusta. Rottakoulun käymisellä ja homoudella sekä henkisillä häiriöillä on havaittu selvä yhteys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww821363EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81913
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706