Kaikenlaista hapatusta

tuputuu

31

116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhurix

Mä luulen et ongelmana pidetään sitä, et joku muu kurkkii sinne.

• Mitä se minua haittaa, mitä muut näkevät?

Kyllä se on vissi niin, että minä pidän takalistoni luomuna. Ellei kelpaa, olkoon sit ilman.

• Puhurix

Kato markkinmiesten täytyy keksiä kaikkea ihmisten rahanmenoks.

• oikea.heippa.

Luulenpa, että kertakäyttöinen valkea lateksi ajaa saman asian.
        Voin tulla sutimaan:) Telalla vai sudilla? Telalla ahteriosa, sudilla rakoset:)
        Perustan yrityksen Valkoiset Persukset Oy. Kotitalousvähennys.

*Saa pyllistää*

• oikea.heippa. kirjoitti:

*Saa pyllistää*

Perusta vaan, mutta mun persuksia et kyllä sudi!

Mun pylly on ihan hyvä sellaisenaan.

• Juu, ja sitä rahaa tuntuu ihmisiltä löytyvän.

• o / h
        tuputuu kirjoitti:

Jätetään sutimatta. Taputellakin voi:)

• o / h
        tuputuu kirjoitti:

Juu, ja sitä rahaa tuntuu ihmisiltä löytyvän.

Niin. Yllättävän paljon löytyy nimenomaan turhuuteen ja puhelinyhtiöille antaa höpöttelyn ja tekstiviestinnän merkeissä. Ihmiset ovat kommunikaation kipeitä kun sen voi tehdä itsensä ulkopuolisen laitteen välityksellä. Olivatko suomalaiset näin ulospäin suuntautuneita vielä 10 - 15 vuotta sitten.

• o / h kirjoitti:

Jätetään sutimatta. Taputellakin voi:)

No juu, taputtaa kyllä saa:)

• o / h kirjoitti:

Niin. Yllättävän paljon löytyy nimenomaan turhuuteen ja puhelinyhtiöille antaa höpöttelyn ja tekstiviestinnän merkeissä. Ihmiset ovat kommunikaation kipeitä kun sen voi tehdä itsensä ulkopuolisen laitteen välityksellä. Olivatko suomalaiset näin ulospäin suuntautuneita vielä 10 - 15 vuotta sitten.

Joskus kaipaan niitä hyviä aikoja, kun puhelin jäi kotiin kun itse lähti ulos.

Mutta osaan minä vielä laittaa virran pois kännykästä, siloin kun siltä tuntuu.

• o / h
        tuputuu kirjoitti:

Joskus kaipaan niitä hyviä aikoja, kun puhelin jäi kotiin kun itse lähti ulos.

Mutta osaan minä vielä laittaa virran pois kännykästä, siloin kun siltä tuntuu.

Edelleen ovat laskuni alle 5 euroa / kk. Niukkaa on sanailuni luureihin. Työperäisiä enemmältä. Nekin tekstareina:)

• o / h
        o / h kirjoitti:

Edelleen ovat laskuni alle 5 euroa / kk. Niukkaa on sanailuni luureihin. Työperäisiä enemmältä. Nekin tekstareina:)

Siis enemmänkin tekstareina kuin soittoina ja meilinä loput.

• annikoo..
        o / h kirjoitti:

Siis enemmänkin tekstareina kuin soittoina ja meilinä loput.

No et sinäkään sitte paljon "lemmestä lurittele".....ainakaan puhelimessa.....mutta oikeesti....riippuu paljon varmaan elämäntilanteesta....ja hyvä kun lapsillakin on kännykät...kyllä se luo turvallisuudentunnetta....molemminpuolin..ja samoin yksin asuville ja vanhuksille.....jos osaavat käyttää kännykkää..
        Bussissa tai junamatkalla se vähän ärsyttääkin ....se löpinä

• o / h
        annikoo.. kirjoitti:

No et sinäkään sitte paljon "lemmestä lurittele".....ainakaan puhelimessa.....mutta oikeesti....riippuu paljon varmaan elämäntilanteesta....ja hyvä kun lapsillakin on kännykät...kyllä se luo turvallisuudentunnetta....molemminpuolin..ja samoin yksin asuville ja vanhuksille.....jos osaavat käyttää kännykkää..

Ei tule luriteltua turhia. Miltä kuullostaisi vaikkapa keski-ikäinen mies bussissa tai junassa läpittämässä kuldi kuldi pusi pusi juttuja:) Arvokkuutta on oltava iän myötä joka asiassa ja suhteessa mutta leikiksikin lyödä.

• annikoo..
        annikoo.. kirjoitti:

Nonnii....nyt kun itse löpisin ....söin huomaamatta melkein kaikki mansikat....ja piti tehdä lopuista mansikka- raparperikiisseliä........

• annikoo..
        o / h kirjoitti:

Ei tule luriteltua turhia. Miltä kuullostaisi vaikkapa keski-ikäinen mies bussissa tai junassa läpittämässä kuldi kuldi pusi pusi juttuja:) Arvokkuutta on oltava iän myötä joka asiassa ja suhteessa mutta leikiksikin lyödä.

se on ihan totta......joskus ajattelee että säästä meidät yksityiskohdilta......kun joku oikein kovallakin äänellä selittää....

• Puhurix
        oikea.heippa. kirjoitti:

*Saa pyllistää*

no mä pyllistän. Telalla kai sit kuitenkin.

• Puhurix
        tuputuu kirjoitti:

Juu, ja sitä rahaa tuntuu ihmisiltä löytyvän.

joiltain löytyy joiltain ei.

• Puhurix
        tuputuu kirjoitti:

kyllä se on hyvä.

• Puhurix
        o / h kirjoitti:

Ei kyllä olleet.Se on totta.

• Puhurix
        annikoo.. kirjoitti:

Nonnii....nyt kun itse löpisin ....söin huomaamatta melkein kaikki mansikat....ja piti tehdä lopuista mansikka- raparperikiisseliä........

aijjai! Mansikat on kalliita!

• annikoo..

Voi taivas.....mitähän vielä....kauneusklinikat takoo nyt jo rahaa.....silikonirinnoilla ym ym .......Tuksukin näyttää olevan huolissaan rinnoistaan....pitää uudelleen hoitaa...jospa hän innostuu samalla tästäkin ...seiska varmaan kertoo....

• Älä veikkonen maalaile piruja seinille. Kohta saadaan ihmetellä Tuksun valkaistua reikää lehtien sivuilla:o/

• o / hoh;)
        tuputuu kirjoitti:

Älä veikkonen maalaile piruja seinille. Kohta saadaan ihmetellä Tuksun valkaistua reikää lehtien sivuilla:o/

Niin juu. Nyt hänen reikelinsä lie paviaanin punaiset:)

• Ei kannata valkaista

Valkaistu huonosti pyyhitty ja pesty rektum tulee vain korostetummin esille. Tummemmassa röörissä kyseinen esteettinen haitta ei tule niin selvästi näkyviin, jos ei suorita lähempää tarkastelua.

• Mikko Jaksonen

Käytetäänköhän siihen samaa valkaisuainetta kuin mitä Michael Jacsson käytti ihoonsa? Samaa värisävyähän siinä vaalennetaan.

• Tämähän

tais mennä hanuriosastolle.

• :)

Ja nyt esiintyy....VILI VESTERINEN ja duo hanurit:)

• :) kirjoitti:

Ja nyt esiintyy....VILI VESTERINEN ja duo hanurit:)

No hyvä ihme sentään pers,reiän valkaisu mitähän vielä.

• Satumainen.Nainen

Miks sen pitää valkea olla? Miksei punainen? Punainenkin olis ihan nätti väri ja sellaisen saa santapaperilla tai rälläkällä ittekin kotona.;)

• Aika haettu markkinarako on tuo. Paljon enemmän esillä ja paljon suurempi alue on miesten kaljut. Kun ei itselle ole ajankohtainen, en tiedä, millaisia kaljunhoitosarjoja on mahdollisesti tarjolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5200
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      126
      1670
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1579
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1530
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1255
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1200
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1080
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      847
    Aihe